Koripallo.com

Olympialaiset Pariisi 2024

Viestejä
1 539
Mutta miten peleissä tulee käymään:

Saksa vie Kreikkaa ja etenee jatkoon. Ranska ja Kanada onkin sitten mielenkiintoisempi. Kanadalla on ohut sentteriosasto, mutta takakenttä selkeästi parempi kuin Ranskalla. Uskon/toivon, että Kanada vie lopulta. Välieriin siis Saksa ja Kanada, josta jatkoon Saksa.

Toisella puolella kaaviota Serbia vie Australiaa ja Jenkit Brasiliaa. Välierissä Serbia ja Jenkit, josta jatkoon Jenkit.

Finaalissa Saksa haastaa Jenkit ja jatkoerrän jälkeen Gordon Herbertin Saksa vie voiton.

Sama ja yhtä tylsä veikkaus puolivärien ja semifinaalien voittajiksi, mutta tietenkin jenkit ikävä kyllä hoitavat finaalin Saksaa vastaan. Toivon tosin Kanadaa Saksan yli, koska Kanada-USA olisi minusta parempi finaali, mutta en tiedä toteutuuko se. Kanada-Serbia olisi mielenkiintoinen pronssipeli.

Minulle on tärkeintä turnauksen mielenkiinnon kannalta se, että Kanada ja Serbia pelaavat joissain mitalipeleissä. Melkein ihan sama missä niistä. Katselen paljon mieluummin Serbian pelaamista kuin Australian, joten toivottavasti serbit hoitavat sen pelin huomenna. Helppoa siitä ei tule.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
209
Mutta miten peleissä tulee käymään:

Saksa vie Kreikkaa ja etenee jatkoon. Ranska ja Kanada onkin sitten mielenkiintoisempi. Kanadalla on ohut sentteriosasto, mutta takakenttä selkeästi parempi kuin Ranskalla. Uskon/toivon, että Kanada vie lopulta. Välieriin siis Saksa ja Kanada, josta jatkoon Saksa.

Toisella puolella kaaviota Serbia vie Australiaa ja Jenkit Brasiliaa. Välierissä Serbia ja Jenkit, josta jatkoon Jenkit.

Finaalissa Saksa haastaa Jenkit ja jatkoerrän jälkeen Gordon Herbertin Saksa vie voiton.
Saksa ei vie kyllä Kreikkaa, kun Calathes on tossa vireessä, valmentajana Spanoulis ja tietenkin blokki ja donkki kone Giannis tuolla Kreikalla myös.
 
Viestejä
279
3x3 finaalissa oli aika jäätävä loppuratkaisu. Kannattaisiko Suomen yrittää neljän vuoden päästä Los Angelesiin mukaan?
 
Viestejä
2 039
Saksa ei vie kyllä Kreikkaa, kun Calathes on tossa vireessä, valmentajana Spanoulis ja tietenkin blokki ja donkki kone Giannis tuolla Kreikalla myös.
Peli on vielä nuori ja alussa Kreikalta onnistui kaikki. Saksa on saanut pikkuhiljaa puolustustaan kuntoon. Pidän kantani ainakin pelin loppuun asti.
 
Viestejä
2 039
FIBA Mills naureskelee mun veikkaukselle. Patty on ihan liekeissä ja Serbia on sillassa...
 
Viestejä
2 039
Näitä pelejä lisää. Draamankaari oli kohdillaan. Käänsin takkiani kesken pelin ja toivoin jo Australian voittoa. Mut meni sit kuintenkin niinkuin pitikin. Huikea peli.
 
Viestejä
659
Kohtuulisen hyviä isoja miehiä Ranskalla kun tässä vaiheessa on Gobert ja Wemba back uppeina.
 
Viestejä
1 539
Onko kukaan löytänyt tai tietoinen, että mistä näkyy kunnollisia noin 10 min pituisia game highlightseja näistä peleistä? Sellaisia joita löytyy kymmeniä jokaista NBA-peliä kohden. En itse Maxista jaksanut maksaa ja olen huomannut, että näistä peleistä ei Youtubesta sellaisia highlightseja löydy, jotka ovat laadukkaita. Olen lähes varma, että kaikki kunnolliset geoblokataan Suomen osalta tai poistetaan suoraan.
 
Viestejä
2 338
Onko kukaan löytänyt tai tietoinen, että mistä näkyy kunnollisia noin 10 min pituisia game highlightseja näistä peleistä? Sellaisia joita löytyy kymmeniä jokaista NBA-peliä kohden. En itse Maxista jaksanut maksaa ja olen huomannut, että näistä peleistä ei Youtubesta sellaisia highlightseja löydy, jotka ovat laadukkaita. Olen lähes varma, että kaikki kunnolliset geoblokataan Suomen osalta tai poistetaan suoraan.
Eurosportsin youtubessa ainakin korispelien highlightsejä näkynyt
 
Viestejä
1 539
Eurosportsin youtubessa ainakin korispelien highlightsejä näkynyt

Törmäsin joitain päiviä sitten kanssa Eurosportin highlightseihin ja nekään eivät mielestäni olleet koko pelin highlightsejä. Serbia-Australia pelistäkin taisi olla vain sellainen, joka alkoi jatkoajasta ja siitä sitten näytettiin joitain minuutteja putkeen ilmeisesti.
 
Viestejä
4 508
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös