Mutta miten peleissä tulee käymään:
Saksa vie Kreikkaa ja etenee jatkoon. Ranska ja Kanada onkin sitten mielenkiintoisempi. Kanadalla on ohut sentteriosasto, mutta takakenttä selkeästi parempi kuin Ranskalla. Uskon/toivon, että Kanada vie lopulta. Välieriin siis Saksa ja Kanada, josta jatkoon Saksa.
Toisella puolella kaaviota Serbia vie Australiaa ja Jenkit Brasiliaa. Välierissä Serbia ja Jenkit, josta jatkoon Jenkit.
Finaalissa Saksa haastaa Jenkit ja jatkoerrän jälkeen Gordon Herbertin Saksa vie voiton.
Saksa ei vie kyllä Kreikkaa, kun Calathes on tossa vireessä, valmentajana Spanoulis ja tietenkin blokki ja donkki kone Giannis tuolla Kreikalla myös.Mutta miten peleissä tulee käymään:
Saksa vie Kreikkaa ja etenee jatkoon. Ranska ja Kanada onkin sitten mielenkiintoisempi. Kanadalla on ohut sentteriosasto, mutta takakenttä selkeästi parempi kuin Ranskalla. Uskon/toivon, että Kanada vie lopulta. Välieriin siis Saksa ja Kanada, josta jatkoon Saksa.
Toisella puolella kaaviota Serbia vie Australiaa ja Jenkit Brasiliaa. Välierissä Serbia ja Jenkit, josta jatkoon Jenkit.
Finaalissa Saksa haastaa Jenkit ja jatkoerrän jälkeen Gordon Herbertin Saksa vie voiton.
Peli on vielä nuori ja alussa Kreikalta onnistui kaikki. Saksa on saanut pikkuhiljaa puolustustaan kuntoon. Pidän kantani ainakin pelin loppuun asti.Saksa ei vie kyllä Kreikkaa, kun Calathes on tossa vireessä, valmentajana Spanoulis ja tietenkin blokki ja donkki kone Giannis tuolla Kreikalla myös.
Sitä toivoisi kyllä. Mutta haluaako liitto panostaa? Vaatisi että joku porukka käy noita turnauksia läpi maailmalla. 3x3 koripallo Suomessa ja maailmalla3x3 finaalissa oli aika jäätävä loppuratkaisu. Kannattaisiko Suomen yrittää neljän vuoden päästä Los Angelesiin mukaan?
Serbia saattaa vielä nousta voittoon mukaan, kun ero puoliajalla enää 12 pistettä.FIBA Mills naureskelee mun veikkaukselle. Patty on ihan liekeissä ja Serbia on sillassa...
Näitä pelejä lisää. Draamankaari oli kohdillaan. Käänsin takkiani kesken pelin ja toivoin jo Australian voittoa. Mut meni sit kuintenkin niinkuin pitikin. Huikea peli.
Katotaan miten Brasilian puolustus pärjää.Toivottavasti välierissä serbien kolmoset putoavat!
3x3 finaalissa oli aika jäätävä loppuratkaisu. Kannattaisiko Suomen yrittää neljän vuoden päästä Los Angelesiin mukaan?
Eurosportsin youtubessa ainakin korispelien highlightsejä näkynytOnko kukaan löytänyt tai tietoinen, että mistä näkyy kunnollisia noin 10 min pituisia game highlightseja näistä peleistä? Sellaisia joita löytyy kymmeniä jokaista NBA-peliä kohden. En itse Maxista jaksanut maksaa ja olen huomannut, että näistä peleistä ei Youtubesta sellaisia highlightseja löydy, jotka ovat laadukkaita. Olen lähes varma, että kaikki kunnolliset geoblokataan Suomen osalta tai poistetaan suoraan.
Eurosportsin youtubessa ainakin korispelien highlightsejä näkynyt
Olenko muuten jotain missannut? Luulin että korisstudiossa olisi ollut mukana myös Salin asiantuntijana, ainakin näin ennen kisoja mainostettiin? En ole itse kuitenkaan missään lähetyksessä nähnyt tai kuullut häntä, tosin en Maxia omista. Teemu Rannikko ja Sasu Salin Warner Bros. Discoveryn Pariisin 2024 olympialaisten koripallon asiantuntijatiimiin