Koripallo.com

Olympialaiset Pariisi 2024

Viestejä
209
USA vei kuten odotettiinkin, mutta olisiko Serbia jopa voittanut, jos Jokic ei olisi väsyneenä ottanut 4 virhettä ja antanut Jenkeille 6 pistettä?
 
Viestejä
4 501
Tää ois ollu hieno finaali. Huikea kampäkki jenkeiltä, mutta tais virta loppua serbien akusta.

Jossittelu on tyhmää ja koris ei ole mikään säkälaji kuten kendo ja potkis, mutta kyllähän pari kolmosta tonne puoleen väliin ois muuttaneet tilannetta. Ja ne oli serbeillä VAPAITA KOLMOSIA.
 
Viestejä
2 034
Jossittelu on tyhmää ja koris ei ole mikään säkälaji kuten kendo ja potkis, mutta kyllähän pari kolmosta tonne puoleen väliin ois muuttaneet tilannetta. Ja ne oli serbeillä VAPAITA KOLMOSIA.
Pallo on pyöree ja silleen. Toki jenkitkin pisti vapaita ohi. Mut serbit näytti, että jenkit on voitettavissa.
 
Viestejä
16
Serbia pelasi mahtavasti, pienestä oli todellakin kiinni. Harmittavasti tuli se kuuden pisteen hölmöily, josta jenkit pääsi lopullisesti mukaan.
Ja LeBron se jatkaa NBAsta tuttua valittamista tuomareille läpi pelin, aina kun kaikki ei mene kuten haluaisi.
 
Viestejä
4 501
Pallo on pyöree ja silleen. Toki jenkitkin pisti vapaita ohi. Mut serbit näytti, että jenkit on voitettavissa.

Kyllä, mutta koris on noista kolmesta se, jossa yleensä paras voittaa. En kaiva tilastoja, sen kyllä selväjärkinen penkkiurheilija ymmärtää.
 
Viestejä
209
Jossittelu on tyhmää ja koris ei ole mikään säkälaji kuten kendo ja potkis, mutta kyllähän pari kolmosta tonne puoleen väliin ois muuttaneet tilannetta. Ja ne oli serbeillä VAPAITA KOLMOSIA.
Totta puhut vaikka futis fanikin itse olen.
Koriksessa et voi voittaa parhaita pelkästään puolustuksella ja roiskaisuilla kuten futiksessa Kroatia voitti Brasilian 2022 ja jääkiekossa Suomi, Ruotsin, Venäjän ja Kanadan vuonna 2019.
 
Viestejä
1 434
Hieno peli. Jenkkien pelaajat (Edwards, Embiid) ovat jotenkin aika vastenmielisiä ihmisiä katsoa.

Huomionarvoista, että USA ei voinut pitää kentällä ratkaisuhetkillä ihan ketä vaan, ja ne jotka siellä pystyivät pelaamaan on vähintään 35-vuotiaita. Millainen on USA:n joukkue kotiolympialaisissa?
 
Viestejä
4 501
Totta puhut vaikka futis fanikin itse olen.
Koriksessa et voi voittaa parhaita pelkästään puolustuksella ja roiskaisuilla kuten futiksessa Kroatia voitti Brasilian 2022 ja jääkiekossa Suomi, Ruotsin, Venäjän ja Kanadan vuonna 2019.

Minulle on kerrottu, etten mainitse tiettyä lajia, vähän kuten Harry Potterissa ei saa mainita tiettyä velhoa. :)
 
Viestejä
9
On se koripallo hieno laji! Muut maat ottavat Yhdsvaltoja kiinni huimaan tahtiin ja uskon, että muutaman vuoden päästä kilpailu parhaasta "maasta"/joukkueesta tulee olemaan todella kovaa.

Pienestä kiinni, kun niin tasainen peli oli, mutta on ne jenkit vaan (vielä) liian hyviä.
 
Viestejä
4 501
Hieno peli. Jenkkien pelaajat (Edwards, Embiid) ovat jotenkin aika vastenmielisiä ihmisiä katsoa.

Huomionarvoista, että USA ei voinut pitää kentällä ratkaisuhetkillä ihan ketä vaan, ja ne jotka siellä pystyivät pelaamaan on vähintään 35-vuotiaita. Millainen on USA:n joukkue kotiolympialaisissa?

Toivottavasti Ranska jyrää, sen saa tehdä toki jo ensi lauantaina.
On se koripallo hieno laji! Muut maat ottavat Yhdsvaltoja kiinni huimaan tahtiin ja uskon, että muutaman vuoden päästä kilpailu parhaasta "maasta"/joukkueesta tulee olemaan todella kovaa.

Pienestä kiinni, kun niin tasainen peli oli, mutta on ne jenkit vaan (vielä) liian hyviä.

Jos jollain on hieno nikki niin Nuorella Eugenella, lähes yhtä kova kuin koris.com

Bobrikov laitetaan jatkossakin pinoon!
 
Viestejä
4 501
Futis mun mielestä on muuten hyvä laji, mutta vihaan pelaajia, jotka filmaa ja tietty jalkapallo korruptiota, jossa jotkut joukkueet ostaa voittoja/mestaruuksia.
(Mun mielipide).

Juu, olet oikeessa, itsekin seuraan futista. Tässä ollaan nyt korispalstalla ja voidaan asiaa hieman selvittää: jääkiekkofanit tykkäävät ja arvostavat korista, mutta itse kendosta en välitä. Potkupallo puolestaan: Siellä on Suomessa aivan käsittämätön alemmuuskompleksi lätkää ja jopa korista kohtaan. Itsehän olin toki myös huippu futiksessa ja kendossakin jotain, mutta koriksen puolta pidän, toki joskus joku Teemu-fani saattaa loukkaantua kommenteistani.

Cogito ergo Selänne, sanoi jo Descartes 1500-luvulla.
 
Viestejä
4 501
Jäin muuten miettimään Teemua, Descartesia, Paul Kariyaa, Sirpaa, Nelli Kuukeria sekä Trumpia. Tulin siihen tulokseen, että ruuti on vieläkin keksimättä, eiköhän tuolla porukalla päästä tuloksiin!
 
Viestejä
209
Juu, olet oikeessa, itsekin seuraan futista. Tässä ollaan nyt korispalstalla ja voidaan asiaa hieman selvittää: jääkiekkofanit tykkäävät ja arvostavat korista, mutta itse kendosta en välitä. Potkupallo puolestaan: Siellä on Suomessa aivan käsittämätön alemmuuskompleksi lätkää ja jopa korista kohtaan. Itsehän olin toki myös huippu futiksessa ja kendossakin jotain, mutta koriksen puolta pidän, toki joskus joku Teemu-fani saattaa loukkaantua kommenteistani.

Cogito ergo Selänne, sanoi jo Descartes 1500-luvulla.
Lätkä on ihan hyvä laji etenkin Leijonat silloin, kun parhaat pelaajat/saatavana olevat pelaajat mukana.
Sitä vaan en ymmärrä, miksi monet NHL pelaajat kieltäytyy maajoukkueesta, vaikka MM-kisa formaatti on vähän tylsä kun joka vuosi ja yleensä monilla maajoukkueilla on B ja jopa C maajoukkueet kisoissa...

Ja tohon "potkupalloon" niin suomen jalkapallossa ei tehdä niin hyvää työtä futiksen eteen, kuten Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa tehdään toki rahastakin se on kiinni, mutta onhan futis globaalisti niin iso laji, että vaikea pärjätä.

Toki siltikin se on aika huono tekosyy, että noiden takia ei pärjätä, kun kattoo, miten hyvin Suomella menee tällä hetkellä esimerkiksi lätkässä ja koriksessa.
 
Viestejä
4 501
Koomikothan sanovat, että ei saa haukkua kuin alhaalta ylöspäin. Pyydän tässä suhteessa anteeksi, tuli löytyä tyhmempää pariskuntaa ylhäältä päin.

Ja loukkaantunut jo olen.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 857
@koris.com keulii nyt niin pahasti, että tästä kokonaisuudesta varoitus.

Enemmän koripalloa, huomattavasti vähemmän sotarikollisia, kommunismia, studioisäntien mahojen kommentointia ja kaikkea muuta yleistä sekoilua.
 
Viestejä
1 539
Hieno peli. Jenkkien pelaajat (Edwards, Embiid) ovat jotenkin aika vastenmielisiä ihmisiä katsoa.

Mitä vikaa Edwardsissa? Tatumia en itse jaksa katsella ja onneksi tänään ei tarvinnut.

Huomionarvoista, että USA ei voinut pitää kentällä ratkaisuhetkillä ihan ketä vaan, ja ne jotka siellä pystyivät pelaamaan on vähintään 35-vuotiaita. Millainen on USA:n joukkue kotiolympialaisissa?

Luultavasti 43 vuotias Lebron sanoo, että voisi pelata jos Bronny valitaan joukkueeseen. No ei, oikeasti Lebron kyllä tulee pelaamaan siinäkin joukkueessa, koska tykkää keräillä noita kultamitaleja.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös