Tää ois ollu hieno finaali. Huikea kampäkki jenkeiltä, mutta tais virta loppua serbien akusta.
Pallo on pyöree ja silleen. Toki jenkitkin pisti vapaita ohi. Mut serbit näytti, että jenkit on voitettavissa.Jossittelu on tyhmää ja koris ei ole mikään säkälaji kuten kendo ja potkis, mutta kyllähän pari kolmosta tonne puoleen väliin ois muuttaneet tilannetta. Ja ne oli serbeillä VAPAITA KOLMOSIA.
Pallo on pyöree ja silleen. Toki jenkitkin pisti vapaita ohi. Mut serbit näytti, että jenkit on voitettavissa.
Totta puhut vaikka futis fanikin itse olen.Jossittelu on tyhmää ja koris ei ole mikään säkälaji kuten kendo ja potkis, mutta kyllähän pari kolmosta tonne puoleen väliin ois muuttaneet tilannetta. Ja ne oli serbeillä VAPAITA KOLMOSIA.
Totta puhut vaikka futis fanikin itse olen.
Koriksessa et voi voittaa parhaita pelkästään puolustuksella ja roiskaisuilla kuten futiksessa Kroatia voitti Brasilian 2022 ja jääkiekossa Suomi, Ruotsin, Venäjän ja Kanadan vuonna 2019.
Hieno peli. Jenkkien pelaajat (Edwards, Embiid) ovat jotenkin aika vastenmielisiä ihmisiä katsoa.
Huomionarvoista, että USA ei voinut pitää kentällä ratkaisuhetkillä ihan ketä vaan, ja ne jotka siellä pystyivät pelaamaan on vähintään 35-vuotiaita. Millainen on USA:n joukkue kotiolympialaisissa?
On se koripallo hieno laji! Muut maat ottavat Yhdsvaltoja kiinni huimaan tahtiin ja uskon, että muutaman vuoden päästä kilpailu parhaasta "maasta"/joukkueesta tulee olemaan todella kovaa.
Pienestä kiinni, kun niin tasainen peli oli, mutta on ne jenkit vaan (vielä) liian hyviä.
Futis mun mielestä on muuten hyvä laji, mutta vihaan pelaajia, jotka filmaa ja tietty jalkapallo korruptiota, jossa jotkut joukkueet ostaa voittoja/mestaruuksia.Minulle on kerrottu, etten mainitse tiettyä lajia, vähän kuten Harry Potterissa ei saa mainita tiettyä velhoa.
Futis mun mielestä on muuten hyvä laji, mutta vihaan pelaajia, jotka filmaa ja tietty jalkapallo korruptiota, jossa jotkut joukkueet ostaa voittoja/mestaruuksia.
(Mun mielipide).
Lätkä on ihan hyvä laji etenkin Leijonat silloin, kun parhaat pelaajat/saatavana olevat pelaajat mukana.Juu, olet oikeessa, itsekin seuraan futista. Tässä ollaan nyt korispalstalla ja voidaan asiaa hieman selvittää: jääkiekkofanit tykkäävät ja arvostavat korista, mutta itse kendosta en välitä. Potkupallo puolestaan: Siellä on Suomessa aivan käsittämätön alemmuuskompleksi lätkää ja jopa korista kohtaan. Itsehän olin toki myös huippu futiksessa ja kendossakin jotain, mutta koriksen puolta pidän, toki joskus joku Teemu-fani saattaa loukkaantua kommenteistani.
Cogito ergo Selänne, sanoi jo Descartes 1500-luvulla.
Embiidin heitot vastustajan koriin ovat yhtä isäm maallisia kuin anom turtiasem putim-kommentit sekä hakeem olajuvoniiim kohellukset "unelmamaam" paidassa.
Hieno peli. Jenkkien pelaajat (Edwards, Embiid) ovat jotenkin aika vastenmielisiä ihmisiä katsoa.
Huomionarvoista, että USA ei voinut pitää kentällä ratkaisuhetkillä ihan ketä vaan, ja ne jotka siellä pystyivät pelaamaan on vähintään 35-vuotiaita. Millainen on USA:n joukkue kotiolympialaisissa?