Ne junnut, jotka ovat valmiita kovaan duunin saavuttaakseen omat rajansa, ohjautuvat itse AIKUISTEN joukkueisiin! He ovat saaneet tarpeeksi isien ja mammojen ja osin valkkujen NUORI SUOMI- systeemist, joka antaa peliaikaa tasaisesti kaikille, vaik junnut ei ees treenaa samanarvoisesti! Toiset on vaalmiita tekee kovaa duunii oman kehityksen eteen ja toiset vaan siipeilee...
Itse siirryin 13v AIKUISTEN SM/tasolle pelamaan ja jo siihen aikaan, 80-luvulla, siirto mahdollisti oman nousevan, jatkuvan kehityksen aina kansainvalisille kentille asti. Sain junnusta saakka treenata kovaa ja aina uusia haasteita vastaan! Kynnys piti aina olla korkeamalla ku omat taitoni. Asennetta ja kovaa duunia vaadittiin joka hetki, kaikki piti itse kovalla duunilla ANSAITA jos halus olla kokoonpanossa jatkossaki! EI ollu VARMAA paikkaa, koska tulijoita oli ja "paskat" pudotettiin pois! Tuohon aikaan sanottiin sen olevan KILPAILUA! Nykyaikana mammat ja papat ja liiton nuori-suomiherrat sais paniikkikohtauksen, jos seuroissa ohjataan junnuja toimimaan noin. ( Onneksi joitain uskaliaita seuroja kuitenkin on edelleen, jotka uskovat tuollaiseen kehitykseen!)
Hei te junnut, jotka haette itsenne kehityst pelaajana ja tunnette, ette saa sit omasta junnujoukkueesta, ni hakeutukaa rohkeesti
johonki asialliseen MIESTEN/NAISTEN joukkueeseen! ETSI AINA ASKEL, JOKA ON KORKEAMALLA OMIA TAITOJASI JA ASENNOIDU TEKEE KOVAA DUUNII SAAVUTTAAKSESI SE! Vain tuonlaisen asenteen kanssa voit kenties kehittyy PELAAJAKSI! :-*
J