pietro "piller" Cotler
hara II Elo 29, 2006 #523 KEtä se Jokelan Harri ensi kaudella valmentaa? Ei ilmeisesti enää Hongassa?
??? Elo 30, 2006 #524 hara II sanoi: KEtä se Jokelan Harri ensi kaudella valmentaa? Ei ilmeisesti enää Hongassa? Laajenna klikkaamalla Ja mihinköhän tämä väite mahtaa perustua ?
hara II sanoi: KEtä se Jokelan Harri ensi kaudella valmentaa? Ei ilmeisesti enää Hongassa? Laajenna klikkaamalla Ja mihinköhän tämä väite mahtaa perustua ?
Masterfunk Elo 30, 2006 #525 Harri Jokela valmentaa Hongan B-tyttöjä (-91,-92). http://tapiolanhonka.fi/index.php?mid=128
Chase Elo 31, 2006 #527 ..... sanoi: Harri "haaso" Mannonen Laajenna klikkaamalla Ilmoitit väärään kategoriaan, tässä kisataan parhaasta valmentajasta.
..... sanoi: Harri "haaso" Mannonen Laajenna klikkaamalla Ilmoitit väärään kategoriaan, tässä kisataan parhaasta valmentajasta.
JoKa Elo 31, 2006 #528 baller sanoi: Antti "kosu" koskelainen. Laajenna klikkaamalla Pelaat vissin Lahden 93-pojissa? Yhdyn tässä mielipiteeseesi, Kosu on erittäin hyvä valmentaja..
baller sanoi: Antti "kosu" koskelainen. Laajenna klikkaamalla Pelaat vissin Lahden 93-pojissa? Yhdyn tässä mielipiteeseesi, Kosu on erittäin hyvä valmentaja..
taku Syy 4, 2006 #529 JoKa sanoi: Pelaat vissin Lahden 93-pojissa? Yhdyn tässä mielipiteeseesi, Kosu on erittäin hyvä valmentaja.. Laajenna klikkaamalla Kosu on valmentanu myös Lahden B- pojat suomen mestaruuteen, sen jälkeen Katajas B- junnuja ja nyt Lahdessa -93 syntyneitä.
JoKa sanoi: Pelaat vissin Lahden 93-pojissa? Yhdyn tässä mielipiteeseesi, Kosu on erittäin hyvä valmentaja.. Laajenna klikkaamalla Kosu on valmentanu myös Lahden B- pojat suomen mestaruuteen, sen jälkeen Katajas B- junnuja ja nyt Lahdessa -93 syntyneitä.
JoKa Syy 4, 2006 #530 taku sanoi: Kosu on valmentanu myös Lahden B- pojat suomen mestaruuteen, sen jälkeen Katajas B- junnuja ja nyt Lahdessa -93 syntyneitä. Laajenna klikkaamalla Katsohan ensiksi mun nikkiä. Sitä paitsi Kosu valmenti Lahen B-pojat SM-hopealle...
taku sanoi: Kosu on valmentanu myös Lahden B- pojat suomen mestaruuteen, sen jälkeen Katajas B- junnuja ja nyt Lahdessa -93 syntyneitä. Laajenna klikkaamalla Katsohan ensiksi mun nikkiä. Sitä paitsi Kosu valmenti Lahen B-pojat SM-hopealle...
joojnj Syy 5, 2006 #532 dfike sanoi: tosi on Ehdottomasti! Mikko Larkas on yksi ehkä sympaattisimmista ihmisistä maan päällä. Laajenna klikkaamalla Mikko pätevä ja hauska.hyvä valmentaja !
dfike sanoi: tosi on Ehdottomasti! Mikko Larkas on yksi ehkä sympaattisimmista ihmisistä maan päällä. Laajenna klikkaamalla Mikko pätevä ja hauska.hyvä valmentaja !
tarm0=1 Syy 12, 2006 #538 haha sanoi: Pettu Uronen, Tarmo Laajenna klikkaamalla juu,pete pettu.sekä lasse. on parhaat,anuki on iha jees.
haha sanoi: Pettu Uronen, Tarmo Laajenna klikkaamalla juu,pete pettu.sekä lasse. on parhaat,anuki on iha jees.
pro syrjis Syy 13, 2006 #539 Jussi Syrjänen.. no ei ole.. vitsillähän minä.... heheh Harri Jokela on hyvä.. samoin Mikko Larkas ja toi.. Anu Rajaniemi.. Ne o hyvii
Jussi Syrjänen.. no ei ole.. vitsillähän minä.... heheh Harri Jokela on hyvä.. samoin Mikko Larkas ja toi.. Anu Rajaniemi.. Ne o hyvii