vierestä
en tiedä edes missä mies valmentaa, mutta muutaman kerran olen vierumäellä seurannut tupamäen mikon valmentamista ja itse ainakin pidin kaverin tyylistä opettaa, Oli aika innostavan oloinen
siirtyi täksi kaudeksi valmentamaan honsun naisia. joukkueen tavoitteena ilmeisesti nousu sm-sarjaan, joten kaudella nähdään mitä mikko saa aikaan jyväskylässä.vierestä sanoi:en tiedä edes missä mies valmentaa, mutta muutaman kerran olen vierumäellä seurannut tupamäen mikon valmentamista ja itse ainakin pidin kaverin tyylistä opettaa, Oli aika innostavan oloinen
höhö sanoi:tuomas "tankki" järvinen XD
aika honka painotteine tos puutuu enää antti viitane nii siin ois hongan 93, 92, 91 ja 90 joukkueiden valmentajat. Paras junnu valku on Marku Laakso. Voittanu SM kultaa c,b ja a junnuissa. Valmens Heikki Zittingii. Lopettanu jo. (tietysti täs saatto vaikuttaa et se o mu naapuri )Parhaat sanoi:Ylivoimasesti parhaat: Nico Nyholm,Honka ,Martti Sajantila,Honka ,Harri Jokela,Honka ja Juha Dahlström,HNMKY ;D!!
Kovat on konstit kun -92 tytöille opetetaan nesteytystä, edellinen joka sitä opetti taisi olla Kari-Pekka Kyrö ja heikosti kävi....Äiti sanoi:Aki Tuppurainen WB!
-92 -tyttöjen aluemestaruus 2006 vaikka syksy menikin pesuasioiden virheitä korjatessa. Kannustava, huomioonottava (myös vanhemmat vaikka kaikille tämä asia ei olekaan tärkeä). Joka treeneissä opetti myös uusia asioita. Opetti lihashuollosta, ravitsemuksesta, nesteytyksestä sekä vastuunotosta ja kiinnitti huomiota venyttelyn tärkeyteen. Tytöillä hyvä joukkuehenki. Kokonaisvaltaista
Onko kyse virheellisen tiedon jakamisesta rahanpesussa vaiko kenties hygieniapuolella? ;DÄiti sanoi:Aki Tuppurainen WB!
-92 -tyttöjen aluemestaruus 2006 vaikka syksy menikin pesuasioiden virheitä korjatessa.Kannustava, huomioonottava (myös vanhemmat vaikka kaikille tämä asia ei olekaan tärkeä). Joka treeneissä opetti myös uusia asioita. Opetti lihashuollosta, ravitsemuksesta, nesteytyksestä sekä vastuunotosta ja kiinnitti huomiota venyttelyn tärkeyteen. Tytöillä hyvä joukkuehenki. Kokonaisvaltaista
jes sanoi:Antti Hautamäki
Kuuma sanoi:Kiistaton totuus