Jos olit yksi niistä "lokinpaskantamien" lakkien omistajista.......olihan teilläkin siellä yksi "Tamburiini".......CATZ rules ;D ;D ;D....Pallo sanoi:Täsmälleen oikea ratkaisu. Onneksi jollain on munaa tehdö näin. Tiistain pelissä ei saanut selvää joukkueiden esittelyistä eikä yksistäkään kuulutuksista tuon yhdistetyn torvi- ja rumpuryhmän takia.
En ole. Olen aina ollut sitä mieltä että kyllä ääntä ja äänekästä kannatusta pitää peleissä olla, mutta johonkin se raja on vedettävä. Liika on aina liikaa, varsinkin kun ei rummuttamisessa ollut mitään järkeä. Hakattiin kun Catzeja esiteltiin, hakattiin kun Pekaa esiteltiin, hakattiin kun Catz hyökkäsi, hakattiin kun Peka hyökkäsi ja hakattiin kun kuuluttaja kuulutti mitä tahansa.Lpr sanoi:Jos olit yksi niistä "lokinpaskantamien" lakkien omistajista.......olihan teilläkin siellä yksi "Tamburiini".......CATZ rules ;D ;D ;D....
Pallo sanoi:En ole. Olen aina ollut sitä mieltä että kyllä ääntä ja äänekästä kannatusta pitää peleissä olla, mutta johonkin se raja on vedettävä. Liika on aina liikaa, varsinkin kun ei rummuttamisessa ollut mitään järkeä. Hakattiin kun Catzeja esiteltiin, hakattiin kun Pekaa esiteltiin, hakattiin kun Catz hyökkäsi, hakattiin kun Peka hyökkäsi ja hakattiin kun kuuluttaja kuulutti mitä tahansa.
PS. oikea linkki vielä KS juuttuun http://www.kymensanomat.fi/page.php?page_id=4&news_id=200733225608
sorsapilli sanoi:Osaa ne muuallakin! Männä viikolla Ukissa. Ottivat Torvelta torven pois. Hihnasta olalle ja eiku käytävälle. Kaitsun ottama kuvakin sen todistaa. Oso sai jäädä. Ja Uikku. Jemmasin pillin, enkä kerro minne... :
noh noh ei tuomita jossei tiedetä faktoja. KTP:n kannattajat saivat käyttää torviaan ja pillejään, mutta tuomari (ei siis liity mitenkään uuteenkaupunkiin) kehotti/käski viedä megafonin pois ennen ottelun alkua.sorsapilli sanoi:Osaa ne muuallakin! Männä viikolla Ukissa. Ottivat Torvelta torven pois. Hihnasta olalle ja eiku käytävälle. Kaitsun ottama kuvakin sen todistaa. Oso sai jäädä. Ja Uikku. Jemmasin pillin, enkä kerro minne... :
testitesti sanoi:Kyllä meteliä täytyy olla, mutta sitä ei pidä keinotekoisesti aiheuttaa. Siis kaikki rummut torvet ja muu ylimääräinen möykkäaineisto hiiteen. Oma ääni ja kädet. Niillä saadaan fiilis kattoon. Korviaraastavat tööttäykset ja rummutukset pilaavat tunnelman kaikilta.
IKLU-katsomo2 sanoi:Jos ei kiinnostaa niin voi katsoa telkkarista tai laittaa korvatulpat. Kukkahattutädit....
Pallo sanoi:En ole. Olen aina ollut sitä mieltä että kyllä ääntä ja äänekästä kannatusta pitää peleissä olla, mutta johonkin se raja on vedettävä. Liika on aina liikaa, varsinkin kun ei rummuttamisessa ollut mitään järkeä. Hakattiin kun Catzeja esiteltiin, hakattiin kun Pekaa esiteltiin, hakattiin kun Catz hyökkäsi, hakattiin kun Peka hyökkäsi ja hakattiin kun kuuluttaja kuulutti mitä tahansa.
PS. oikea linkki vielä KS juuttuun http://www.kymensanomat.fi/page.php?page_id=4&news_id=200733225608
Rummut sallitaan sittenkin tänään Peka-pelissäIKLU-katsomo2 sanoi:Kaikilta? Puhu vaan omasta puolestasi. Rummut, torvet, kädet ja huudot... kunnon tunnelma vaan halleihin. Jos ei kiinnostaa niin voi katsoa telkkarista tai laittaa korvatulpat. Kukkahattutädit....
Kai mä ny tiedän, se oli mun torvi! Torvi!Mr.Koripallo sanoi:noh noh ei tuomita jossei tiedetä faktoja. KTP:n kannattajat saivat käyttää torviaan ja pillejään, mutta tuomari (ei siis liity mitenkään uuteenkaupunkiin) kehotti/käski viedä megafonin pois ennen ottelun alkua.