Koripallo.com

PeKa kieltää PeKa-Catz pelissä rummut??

Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: PeKa kieltää PeKa-Catz pelissä rummut??

Nyt kun March Madnesskin on käynnissä niin sieltä voisi ottaa mallia paljonko on rumpuja faneilla. Kokonaiset rumpusetit vaan kehiin (muun bändin kera)...

Tervetuloa Osot ja Uikut ja Sorsapillit Lappeenrantaan, nythän siihen on oikein tuplamahdollisuudet. Lapsetkin saa paremmin pysymään kurissa, kun pelottelee niitä Osolla.

Äänekoskella on tänään pronssipeli ja tämän päivän lehdessä on pelistä mainos jossa maininta: "Rumpalit ilmaiseksi!"

Täytyy yrittää ymmärtää että Peka haluaa mielettömästi voittaa ensimmäisen SM kultansa ja paineen alla sattuu virhearvioita.
Kaiken tämän jälkeen Karhuilla ei tosin ole mitään mahdollisuuksia mestaruuteen. Keskittyminen pelaamiseen on mennyt. Sen pelaajien aistit seuraavat vain rumpujen pauketta. 8)

Itselläni ei pientä rumpusettiä vastaan ole mitään. Ne paineilmatorvet onkin sitten asia erikseen. Keskellä katsomoa niitä on vaikea käyttää aiheuttamatta naapurille tärykalvo-ongelmia.

Itse olen nähnyt senkin että koriskatsomossa pikkuisella (arv. 9kk) oli kunnon kuulosuojaimet. Itsekin olen joskus korvatulppia kaipaillut ja käyttänytkin. Huutamiseen suomalaiset eivät oikein taivu, jolleivat saa haukkua vastustajaa... Olisi kiva kuulla oikeaa huutamalla tehtyä kannustamista eikä pelkkiä v-mäisyyksiä. Vaikka perinteistä "defens"-huutoa. Itse varaudun maanantain matsiin korvatulpin 8)

ps. olen sen verran ujo ettei jatkuva huutaminen onnistu. Mutta joitakin sponttaaneja kiljahduksia saattaa olla luvassa, hyvien pelisuoritusten seurauksena!

jörö sanoi:
Tervetuloa Osot ja Uikut ja Sorsapillit Lappeenrantaan, nythän siihen on oikein tuplamahdollisuudet. Lapsetkin saa paremmin pysymään kurissa, kun pelottelee niitä Osolla.
Kiitos vaan kutsusta! Johan siellä viikolla vierailtiin. Ainakin minä. Olin tosin naamioinut naamani erään koripalloilevan suurperheen jäseneksi, ette vissiin tunnistaneet, ehe ehe. Tätä en uskalla sanoa, turphiin tulee:
Mamma L. kaakatti kuin sorssaemo poikasilleen, mun ei tarvint ku olla. Siis sillai positiivisesti, juu nou. Niinkuin Sapokansorssille kuuluukin. Terv. Pilssivesiavanneuimarisorsapilli. ;D

:D :D :D Hyvä ÄÄNEKOSKI !!! :D :D :D

Onnea valitsemallanne tiellä! Tähän asti näinä vuosina, kun olemme Team Componentan tai maajoukkueen mukana pelejä kiertänyt, niin Porvoo on ollut ainoa paikkakunta, missä läsnäoloamme on hyödynnetty. Sieltä soitettiin etukäteen, ja varmistettiin, että olemme tulossa.
Sen jälkeen paikallislehteen mainos, että TC:llä ryhmä Totinen mukana, ja tulkaa hyvät ihmiset huutamaan ne nurin. Siellä oli sitten erikseen varatut mestat edustavalla paikalla meille varattuna. Talo väkeä täynnä, ja fiilis katossa.

Viimeksi Äänekoskella ollessamme olimme vanhemman pojan kanssa kaksistaan hoitamassa omiemme kannustusta, mutta emme juurikaan jääneet lopuista 400:sta jälkeen.
Kymmenittäin äänekoskelaisia ja mm. kaikki kotijoukkueen pelaajat kävivät kiittämässä meitä pelin jälkeen. Olipa mukava keikka,ja vain vaivoin muistan, että kotijoukkue voitti.

Ja niistä torvista... Ne paineilmalla toimivat ei minunkaan mielestäni ehkä kuulu katsomoon. ??? Oikeita instrumentteja, metsästystorvia, narubassoja, tamburiineja, jänisräikkiä, rumpuja, kattilankansia, pyykkilautoja jne. sen sijaan toivoisin paljon lisää peleihin. :-* :-* :-*
On ikävää olla ainoina kylähulluina... ;)

Ps: Ensi kautta ajatellen... Kierrelkääpä vappuna niitä myyntikojuja sillä silmällä, että siellä ehkä on sinun ensi kauden kannustusvälineet. Muuloin niitä on vaikea löytää Suomesta, missä väki voi olla karnevaalitunnelmissa vain kerran vuodessa. 8) 8)

PeKa-Catz -pelin tuomarointi tosi ailahtelevaista, linjatonta.

Ensimmäisllä puoliskolla sai peka tuomareiden myötätunto pisteitä, ja Catzille vihellettiin lukuisia linjattomia virheitä. Lopussa jopa ilman kosketusta.
Kun asiasta tehtiin (eräs katsoja) ottelun puolessa välissä tarkkaamispyyntö koripalloliiton KOMISSAARILLE, tämä totesi sanoin : "SITÄ SAA MITÄ TILAA."

Jos lausahduksen taustalla on rumpukiista, on komissaari puolueellinen. Ja joka tapauksessa lausahdus on erittäin asiaton.

Hyvät tuomarit ja koripalloliiton väki: Katsokaa peli nauhalta, ja sen jälkeen käsi sydämmellä peiliin: onko kaikki tehty oikein?
Ja saako komissaari olla Kotkasta? Ainakaan jääkiekossa tämä ei onnistuisi.

sivusta seurannut

Antakaa Karhulalaiset palautetta, menikö korvat lukkoon? Tuliko paha mieli? Tuliko lihasvapinoita? Kärsikö terveys? Henk koht tänään oli hyvä tunnelma! Karhulassa yllättävän ok suhtautuminen tänään, taisi julkisuus vaikuttaa? ;)

Kyllä nyt laski Jorma Ovaskan pisteet tuhannesta nollaan! Naurettavaa käytöstä komissaarilta, et ole enää Jorkka tervetullut Lappeenrantaan!!!

Tirehtööri on kyllä oikeasti asiallinen dumari! BLAGI PEACE OUT!

Huipuillekin erehdyksiä sattuu, siis dumareille.

JoKaFan sanoi:
Huipuillekin erehdyksiä sattuu, siis dumareille.

Itse luulin, että tirehtööri kuvernööri grandoldman on erehtymätön jumala. Hänenkin suusta pääsee sammakoita. O-ou.

SEE

Olisiko mahdollist että kommentti  ( "Sitä saa mitä tilaa")tarkoitta että JOS RIKKOO NIIN SIITÄ  SEURAA VIRHE????? Ja kyllä mielestäni tuomarilinja oli ihan tasapuolisesti huonohko, niinhän se taitaa yleensä olla että hävinnyt joukkue kokee kohdanneensa enemmän vääryttä kun voittajat, mutta ei peli edelleenkään ratkennut tuomarien vihellyksiin.

Täällä puhutaan runpujen kieltämisist , ni eikö tää yks pösilö het kaada koko homman dumareiden niskaan!!
Tarkkuutta, pliits..

sorsapilli sanoi:
Täällä puhutaan runpujen kieltämisist , ni eikö tää yks pösilö het kaada koko homman dumareiden niskaan!!
Tarkkuutta, pliits..

Lepo vaa. Pilli "jonnekkii" ni soi joka askeleella :-*

sorsapilli sanoi:
Tarkkuutta, pliits..

Nyt kun rummut sai tuoda, niin nyt Catzit hävisi PeKalle tuomarin / tuomareiden vuoksi?? ;) Ovaska on yksi niitä harvoja hyviä ( laji kuolemassa sukupuuttoon?) tuomareita... Harmi, ettei enää voi puhaltaa miesten liigapeleissä.

[Melkoinen yhteensattuma; Catz vs. PeKa ja miesten puolella puolivälierissä KTP vs. LrNMKY .... Käykö niin, että kotkalaiset päihittävät Lappeenrannan sekä naisissa että miehissä ? ]

Enhän minä oo tuomareita mollannu, mainitsin vain Ovaskan käytöksestä. Lukeepa vähän tarkemmin...

Status
Viestiketju on suljettu.