Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
zack sanoi:Monelta ensi yön matsi tulee suomen aikaan?
TCB sanoi:Katsotaan lähteekö Lebron jonnekin missä second optionina voi ehkä voittaa sen haluamansa mestaruuden, mahdollisesti myöhemmin sitten joukkueen ykköspyssynä kun ajankohta on sopiva.
Hmm... 1996-vuoden Bullseissa?Boobie Gibson sanoi:Missä joukkueessa koko Nba:ssa Lebron ei olisi se paras pelaaja?
Los Angeles LakersBoobie Gibson sanoi:Missä joukkueessa koko Nba:ssa Lebron ei olisi se paras pelaaja?
Did you mean Utah Jazz? Eikö se Greg Ostertag ole parempi, kuin Lebron? Vai pelaako Ostertag vielä Jazzeissa?Ankle Breaker sanoi:Los Angeles Lakers
Ankle Breaker sanoi:Los Angeles Lakers
Kuka on puhunut Kobe Bryantista? Luulen että Ankle Breaker on tarkoittanut sitä, että Lebron ei ole ykköspelaaja Lakersissa, koska Andrew Bunym on Lakersin ykköstykki. Siihen ei silloin liity Kobe Bryantia.Boobie Gibson sanoi:En sano mitään kun ei jaksa väitellä Lebronin ja Koben paremmuudesta!
Hullued sanoi:Kuka on puhunut Kobe Bryantista? Luulen että Ankle Breaker on tarkoittanut sitä, että Lebron ei ole ykköspelaaja Lakersissa, koska Andrew Bunym on Lakersin ykköstykki. Siihen ei silloin liity Kobe Bryantia.
Jaa, minun mielestäni Bunym on parempi pelaaja kuin Bryant. Olenko muka joittenkin mielestä ihan väärässä?Boobie Gibson sanoi:Oliko vitsi?? Toivon sydämmeni pohjasta ettet ollut tosissasi
Hullued sanoi:Kuka on puhunut Kobe Bryantista? Luulen että Ankle Breaker on tarkoittanut sitä, että Lebron ei ole ykköspelaaja Lakersissa, koska Andrew Bunym on Lakersin ykköstykki. Siihen ei silloin liity Kobe Bryantia.
Olen Hulluedin kanssa samoilla linjoilla. Mielestäni myös Tevor Azira, Laraam Lodom, Phil Jackson ja Magic Johnson ovat parempia pelaajia kuin Kobe tämän vuoden Lakerseissa.ONEFORALL sanoi:Oikeasti jos tietämys nba koriksesta on tuota luokkaa tuskin kannattaa edes vastailla. ja se on Bynum.
ja mitä vittua oot poltellut. huono trolli.
ONEFORALL sanoi:Täysin säälittävää toimintaa lebronilta matsin jälkeen? Ei onnittellut vastustajia ja jätti median huomioimatta. Ja meni vain bussiin suoraan. Tosi johtaja ottaa tappion ku mies eikä kuin pikkulapsi. Nyt Lebron varmaan oppii että nba:ssa mestaruudet eivät tule yhtä helpolla kuin rahakkaat kenkäsopimukset nikeltä.
ja tässä ei ole vihaan vain että minusta lebron toimi vähän väärin.