Koripallo.com

Playoffs 2009 - And now for something completely different...

Vs: Playoffs 2009 - And now for something completely different...

Kuinkahan moni Cleveland faneista vaihtaa no vaikka knicks faneiksi jos Lebron päättää tämän vaihdon tehdä? Uskallan sanoa aika moni.

Itse uskon että kun jos Brooklyn saa Netsin niin Jay-Z houkuttelee Lebronin paikalle.

ONEFORALL sanoi:
Kuinkahan moni Cleveland faneista vaihtaa no vaikka knicks faneiksi jos Lebron päättää tämän vaihdon tehdä? Uskallan sanoa aika moni.

Itse uskon että kun jos Brooklyn saa Netsin niin Jay-Z houkuttelee Lebronin paikalle.

Minä ainakin toivon Jamesille menestystä. Olen ruvennut symppaamaan kaveria enemmän ja enemmän tod näkösesti johtuen LeHatereista

Jännä juttu kyllä kun regular seasonin jälkee kukaan ei tainnut sanoa cavseja säälittäviksi vaan ihan jotain muuta. ;D

kobelebron.png

ONEFORALL sanoi:
Jännä juttu kyllä kun regular seasonin jälkee kukaan ei tainnut sanoa cavseja säälittäviksi vaan ihan jotain muuta. ;D

Muistaakseni en ole pahemmin "ylistänyt" Cavsejä koskaan.

Kyllä Dwightin paha karma lempinimen varastamisesta jo viimeistään sinetöi voiton Lakerseille. Paljoa ei tosin finaalit kiinnosta, koska melko heikkotasoiset ovat tänä vuonna.

Ite oon ihan överi fiiliksis finaaleist. Ikinä kiinnostan finaalit näin paljoo, onhan siihen kyllä ihan selvät syyt miks kiinnostaa.

Heitän nopsaa arvion miten finaalit menee. Orlando voittaa 6pelissä.

Jos Odom ja Bynum pelaavat hyvin ei ole Orlandolla paljon mahdollisuuksia. Jos taas he pelaavat vähän huonommin sarjasta uskon tulevan tasainen joka voi kääntyä kummalle tahansa.

Ihan asiallisia kirjoituksia Orlandon hyökkäyspelistä:

http://myespn.go.com/blogs/truehoop/0-40-165/It-s-Not-Magic--It-s-Execution.html

http://www.hardwoodparoxysm.com/2009/05/31/howard-smashcavs-at-orlando-howard-smash-game-howard-smash/

ONEFORALL sanoi:
Täysin säälittävää toimintaa lebronilta matsin jälkeen? Ei onnittellut vastustajia ja jätti median huomioimatta. Ja meni vain bussiin suoraan. Tosi johtaja ottaa tappion ku mies eikä kuin pikkulapsi. Nyt Lebron varmaan oppii että nba:ssa mestaruudet eivät tule yhtä helpolla kuin rahakkaat kenkäsopimukset nikeltä.

ja tässä ei ole vihaan vain että minusta lebron toimi vähän väärin.

Paskan marjat, sanon minä. Ei siellä kentällä olla kohteliaisuuksia jakelemassa, vaan voittamassa. LeBronin voitonnälkä on melkoinen, tappio pettymyksenä hirmuinen. On sitä ennenkin poistuttu kentältä suurempia halailematta, big fucking deal.

Ja Laaker-fanien hehkutusta en oikein ymmärrä. Olisi Lakers itse kukistanut LeBronin, ymmärtäisin.

Finaaleilta odotan eniten Techniquen kännisiä liveseurantaviestejä (tähän hymiö). No, menettelevät ne selvin päin kirjoitetutkin.

Kyllä nyt vittu vastustajaa pitää kunnioittaa. Ja kyllähän kobekin meni viime vuoden finaalin ratkaisuottelun jälkee pressitilaisuuteen paljo se nyt oli 39 pisteen häviön jälkeen. Joskus tappio pitää kohdata kuin mies. Nyt lebron vain häipy ja jätti joukkueensa yksin. Ja eikö hänen pitänyt olla se johtaja? Ja pressitilaisuudet ovat osa työtä joten ne pitää hoitaa.

Billups kirjoitti Twitteriinsä (asia jota en ole vieläkään ymmärtänyt) että C'mon Lebron, show some class.

http://twitter.com/cbillups7 tossa vielä linkki.
Asiassa ei olisi mitään jos vaikka Delonte West olisi tehnyt saman mutta Lebron on joukkueen johtaja niin ei hän voi tehdä tuollaista. Tietojen mukaan matkusti eri tietä kun joukkue pois. Tästä en ole kyllä yhtään varma.
Mutta Lebron on vielä kohtuu nuori niin tämän kyllä siinä mielessä ymmärtää. Tekihän kobekin vitun typeriä juttuja nuorempana.

Hahaha, sä voit Gheorghe odotella mun känniviestejä.
Niitä ei tule eikä niitä ole kertaakaa tullut itseasiassa. Välillä tulee oltua hieman överi haipissa peleistä joten sen takia välillä tulee rankempaa tekstiä, ja isoja miehiä me ollaan.

Ei ole LeBron enää edes kohtuu nuori vaan prime-iässä. Dwyane Wade hassutteli jo tuon ikäisenä Dirk Nowitzkia mestaruuden arvoisesti. Itse en ole kiinnostunut jälkipeleistä, tosin en ole yllättynyt LeBronin käytöksestä koska sitä on ollut niin usein ennenkin ilmoilla.

OG sanoi:
Ei ole LeBron enää edes kohtuu nuori vaan prime-iässä. Dwyane Wade hassutteli jo tuon ikäisenä Dirk Nowitzkia mestaruuden arvoisesti. Itse en ole kiinnostunut jälkipeleistä, tosin en ole yllättynyt LeBronin käytöksestä koska sitä on ollut niin usein ennenkin ilmoilla.

En väittäisi, että 25v on koripalloilijana prime-iässä. Mielestäni Kobe on nyt enemmänkin prime-ikäinen

Boobie Gibson sanoi:
En väittäisi, että 25v on koripalloilijana prime-iässä. Mielestäni Kobe on nyt enemmänkin prime-ikäinen

Ns. prime alkaa eri-ikäisinä ja kestokin vaihtelee, esim. Tracy McGrady on 29-30-vuotias jonka pitäisi pelata uransa parasta korista, mutta on vain kuori entisestä itsestään.

Jos ei muuten niin LeBron on ainakin fyysisessä prime-iässä.

Basketballforumilta
I am sad to say it, but at least Kobe Bryant stood up and faced the music like a man after that humiliating 39 point loss in Game 6 vs Boston NBA Finals.
ONEFORALL
Ja kyllähän kobekin meni viime vuoden finaalin ratkaisuottelun jälkee pressitilaisuuteen paljo se nyt oli 39 pisteen häviön jälkeen. Joskus tappio pitää kohdata kuin mies.

Basketballforum
He's learning the hard way that championships dont come as easy in the NBA as does shoe contracts, and media attention.
ONEFORALL
Nyt Lebron varmaan oppii että nba:ssa mestaruudet eivät tule yhtä helpolla kuin rahakkaat kenkäsopimukset nikeltä.

:-\ Joku muukin lukee basketballforumeita.

S13M sanoi:
Jos ei muuten niin LeBron on ainakin fyysisessä prime-iässä.

Siinä olen aika samaa mieltä.
Heitto on yksi osa-alue jolla on Jamesilla kehitettävää. Kun heiton saa vielä paremmaksi niin... 8]

g sanoi:
:-\ Joku muukin lukee basketballforumeita.
Entä jos "ONEFORALL" kirjoittaa myös muille foorumeille?

undulaatti sanoi:
Entä jos "ONEFORALL" kirjoittaa myös muille foorumeille?
Noi jutut oli kahdelta eri käyttäjältä.

g sanoi:
Noi jutut oli kahdelta eri käyttäjältä.
No sitten en sano mitään

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.