Vs: PLAYOFFS 2013. Puolivälierät Bisons-Vilpas
Hyvä kirjoitus. Itse tulen "koripallopaikkakunnalta" jossa menestys ei ole edes niin hyvä, mitä Salon Vilppaalla tällä kaudella. Vaan täällä ei fanit tunti viimeisen pelin jälkeen runttaa omaa joukkuetta alimpaan helvettiin.
Tämä kyseinen finnbasket voisi ainakin poistaa se Vilppaan logon oman nimimerkin alta. Uskon, että kaikki salolaiset olisivat siitä erittäin tyytyväisiä.
Donopa sanoi:Taiston tauottua on aika antaa täältäkin tunnustusta. Kiitän Vilpasta tästä kaudesta ja siirretään katseet taas eteenpäin. Pitkän linjan fanina ja intohimoisesti urheiluun suhtautuvana paljon paskaa tuli itseltäkin annettua, mutta mitään niistä en vedä takaisin. Kritiikkiä pitää kestää ja omassa duunissakin suorastaan vaadin aina asiallista kritiikkiää itseäni kohtaan. Ei millään "jee jee selkääntaputtelijoilla" tee yhtään mitään. Asiallinen kritiikki kehittää toimintaa (ei tuollainen finnbasketin tyylinen paskanhuutelu) ja siitä pitää ottaa onkeensa. Itse en kirjoituksillani koskaan pyri lannistamaan ketään vaan päinvastoin potkimaan eteenpäin ja saamaan koneesta enemmän irti.
Itselleni riittää tässä vaiheessa se tieto, että taustaorganisaatio tietää missä mennään ja on halukas kiertämään lisää kierroksia koneeseen. Katsokaa lukuja! Salo on Suomen koripallopääkaupunki ja jos jonnekin Loimaalle voidaan tyhjästä rakentaa jotain tuollaista, en keksi mitään syytä miksi Vilpaskin ei voisi tästä kehittyä vielä rutkasti eteenpäin.
Palaan asiaan omine teeseineni vielä myöhemmin ja kerron omia näkemyksiäni Vilppaan tulevaisuude kirkastamisesta. Nyt tyydyn vaan toteamaan, että Vilpas teki tässä sarjassa miehen työn ja voi vaikean kauden jälkeen siirtyä kesälaitumille pää pystyssä.
Hyvä kirjoitus. Itse tulen "koripallopaikkakunnalta" jossa menestys ei ole edes niin hyvä, mitä Salon Vilppaalla tällä kaudella. Vaan täällä ei fanit tunti viimeisen pelin jälkeen runttaa omaa joukkuetta alimpaan helvettiin.
Tämä kyseinen finnbasket voisi ainakin poistaa se Vilppaan logon oman nimimerkin alta. Uskon, että kaikki salolaiset olisivat siitä erittäin tyytyväisiä.