Boriz sanoi:EMT on siis nyt poissa useita viikkoja murtuneen peukalon takia. Ei hyvä.
Ojennan tässä sinulle palkinnon kuukauden fiksuimmasta kommentista!Cooler sanoi:Viimeisimpiä pelejä peilaten, en oikein tiedä onko se hyvä vai huono asia Tarmon ja ehkä EMT:nkin kannalta...
Boriz sanoi:Ojennan tässä sinulle palkinnon kuukauden fiksuimmasta kommentista!
Joo eihän EMT:n alkukausi ole mennyt odotetulla tavalla. Tuo ylikunto taitaa olla täysin totta, ja itse olen huomannut hieman samanlaisia oireita. Vaikea kuitenkin nähdä miten tuo loukkaantuminen olisi Tarmolle hyvä asia. Ei avausviisikon pelaajan menettäminen voi olla näkymättä joukkueen pelissä, vaikka kyseessä onkin epävireinen Mäki-Tulokas. Viime kaudellakin Lindin loukkaantuminen osoittautui ongelmaksi silloin kun korinalusmiehet olivat virhevaikeuksissa. Lind ja Hytönen saavat nyt enemmän vastuuta, mikä on varmasti hyvä asia Kassun kehityksen kannalta. Nyt päästään todenteolla näkemään mihin Kassu pystyy kun saa enemmän minuutteja. Alkaisikohan Lind pikkuhiljaa palaamaan parin kauden takaiseen kuntoonsa?Cooler sanoi:Kiitos, että arvostat mielipidettäni...
Eikö Ekströmin mukaan EMT:llä ollut aika hurjaakin ylikuntoa, jalat jumissa ja herkkyys kateissa.? Saattaa lepo tehdä hyvääkin.. Vai miten itse näet EMT:n onnistuneen tällä kuudella?
Mieshän pelasi alunalkaen ottelukohtaisella sopimuksella Tarmossa ja ainakin itselle oli ilmiselvää, että mies hakee pelipaikkaa jostain kovemman palkan seurasta. Oliko tämä nyt oikeasti joku yllätys Tarmolaisille?Boriz sanoi:Eihän se ole mikään yllätys että eurot ja dollarit kiiltävät agenttien (ja pelaajien) silmissä, mutta pitikö tällainen tapaus sattua Tarmon kohdalle nyt kun tilanne vihdoin näytti vähän valoisammalta. Toivotaan nyt että hinta tippusi sen verran, että mies pysyisi Tarmossa loppukauden. Uuden miehen löytäminen on tutusti hankalaa, varsinkin kun sieltä voi tulla liian hyvä pelaaja, jota heti viedään käsistä.
Itse olin kyllä siinä uskossa että Drayton olisi tällä hetkellä ollut jonkilaisella koeajalla ennen kuin hänelle tarjottaisiin lopppukauden kattavaa sopimusta. Ei näköjään näin... Uusimaan mukaan sopimus on luonteeltaan ottelukohtainen ja 7 ottelun pituinen. Mutta kyllä taas Lasse päivän Uusimaassa sanoo, että hän suunnitelee loppukautta sillä oletuksella että Drayton jatkaa. Eli ei se nyt kaikille ole ollut itsestäänselvää, että mies lähtee muualle. Ja jos oletusarvo on se että pelaaja on joukkueessa korkeintaan sen muutaman ottelun, niin mitä järkeä on tehdä tallainen sopimus silloin kun etsitään pelaajaa koko loppukaudeksi? Tilapäisten loukkaantumisien paikkaamiseksi ottelukohtainen soppari voi tietty olla hyvä valinta. Mutta eikö Tarmon tapauksessa alunperinkin olisi kannattanut tyytyä sellaiseen pelaajaan, jota olisi realistesti mahdollista palkata loppukaudeksi?Ohisektori sanoi:Mieshän pelasi alunalkaen ottelukohtaisella sopimuksella Tarmossa ja ainakin itselle oli ilmiselvää, että mies hakee pelipaikkaa jostain kovemman palkan seurasta. Oliko tämä nyt oikeasti joku yllätys Tarmolaisille?
...vaikka kaikkialla oli uutisoitu miehen ottelevan ottelukohtaisella sopimuksella?Boriz sanoi:Itse olin kyllä siinä uskossa että Drayton olisi tällä hetkellä ollut jonkilaisella koeajalla ennen kuin hänelle tarjottaisiin lopppukauden kattavaa sopimusta.
Vaikkapa koska Draytonin tasoisen pelaajan hankkiminen halvalla ottelukohtaisella sopimuksella antaa rutkasti lisäaikaa Tarmolle etsiä uutta pelaajaa. Draytonin kohdalla pelaajan taso taitaa korvata ne sisäänajamattomuudesta koituneet haitat. Ehkäpä sopivaa pelaajaa ei ole löytynyt ja Draytonin kohdalla toivottiin palkkatoiveen putoavan tai jotain vastaavaa.Ja jos oletusarvo on se että pelaaja on joukkueessa korkeintaan sen muutaman ottelun, niin mitä järkeä on tehdä tallainen sopimus silloin kun etsitään pelaajaa koko loppukaudeksi? Tilapäisten loukkaantumisien paikkaamiseksi ottelukohtainen soppari voi tietty olla hyvä valinta. Mutta eikö Tarmon tapauksessa alunperinkin olisi kannattanut tyytyä sellaiseen pelaajaan, jota olisi realistesti mahdollista palkata loppukaudeksi?
Sanopa muuta. Tuskin Porvoossa on kuitenkaan jääty laakereille lepäämään tämän asian suhteen. Tarmon resursseilla ei kovinkaan monta varmaa hankintaa tässä vaiheessa kautta tehdä vaan kolmannen jenkin löytäminen voi olla astetta vaikeampi prosessi.Paska homma joka tapauksessa.
E J Drayton varmaankin ei lähde.Scarfinger sanoi:Milloin selviää lopullisesti se että jatkaako E J Drayton tarmossa kauden loppuun vai lähteekö hän muualle.
Toivottavasti Drayton jäisi ettei taas jouduta pelaamaan kahdella jenkillä, ja odottelemaan uutta miestä pari viikkoa sekä tuhlaamaan aikaa uuden pelaajan sisään-ajamiseen.
Pakko se on myöntää maailman talouskriisi alkaa näkymään myös koripalloilun puolella, varsinkin juuri tarmon kohdalla kun rahat ei kertakaikkiaan riitä kunnollisten vahvistuksten hankkimiseen.
Esimerkkinä muuan Jessan Gray 208 cm pitkä täysin kädetön jätkä. Joka ansaitusti sai lähteä tarmosta.
eerjo1 sanoi:E J Drayton varmaankin ei lähde.
Cooler sanoi:Ja aivan varmasti lähtee heti kun on saanut rahallisesti paremman tarjouksen, kuin mihtä Tarmo pystyy tarjoamaan. Pelaa tietääkseni edelleen ottelukohtaisella sopimuksella Tarmo -nimiseln työnantajan palkkalistoilla. Se on taas toinen asia, kuinka rahakkaita sopimuksia maailmalla tai Suomessa on tarjolla kyseiselle pelaajalle.