Koripallo.com

Porvoon Tarmo 2010-11

Viestejä
116
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Hieno juttu tuo Conerlyn jatkosopimus.
Nyt on ensimmäinen sopimus julkaistu, ja lisää tulee aikanaan.

Kenen sopimus Tarmoon julkaistaan seuraavaksi.
 
Viestejä
2 819
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Piti tulla vielä poiketa sanomaan, että onnea Conerlylle jatkopahvista. Toivotaan, että Jacksonvillen mies osoittautuu oikeaksi hankinnaksi!
 
Viestejä
2 571
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

"Tuskin maltan odottaa uuden pelikauden alkua. Aion laittaa itseni elämäni kuntoon eli sellaiseen, missä kunnossa olin Jacksonvillen yliopistojoukkueessa senior-vuotenani pelikaudella 2005-06. Joka aamu lenkille, joka toinen päivä voimaharjoittelua ja tietenkin tekniikka- ja lajiharjoittelua läpi kesän. Lähden takaisin Jacksonvilleen, Floridaan toukokuun lopulla ja palaan Suomeen sekä Porvooseen syyskuun alussa. Olen viihtynyt Tarmossa ja Porvoossa loistavasti. Porvoolaiset ovat ihania - cool"

^ Tästä minä tykkään! Motivaatio on ainakin puheiden mukaan juuri sillä tasolla kuin pitääkin. Nyt toivotaan parasta! Hankintalistalle laittaisin nyt kokeeneemman takamiehen, joka osaa rakentaa peliä ja tehdä pisteitä.
 
Viestejä
292
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Boriz sanoi:
"Tuskin maltan odottaa uuden pelikauden alkua. Aion laittaa itseni elämäni kuntoon eli sellaiseen, missä kunnossa olin Jacksonvillen yliopistojoukkueessa senior-vuotenani pelikaudella 2005-06. Joka aamu lenkille, joka toinen päivä voimaharjoittelua ja tietenkin tekniikka- ja lajiharjoittelua läpi kesän. Lähden takaisin Jacksonvilleen, Floridaan toukokuun lopulla ja palaan Suomeen sekä Porvooseen syyskuun alussa. Olen viihtynyt Tarmossa ja Porvoossa loistavasti. Porvoolaiset ovat ihania - cool"

^ Tästä minä tykkään! Motivaatio on ainakin puheiden mukaan juuri sillä tasolla kuin pitääkin. Nyt toivotaan parasta! Hankintalistalle laittaisin nyt kokeeneemman takamiehen, joka osaa rakentaa peliä ja tehdä pisteitä.

Hieno juttu Conerlylle :)
Puheiden mukaan kuulostaa hyvältä, saattaa mennä niinkuin Hortonin kanssa, kova treenikesä alle, hyvä tulee :)
Meinaat varmaan kotimaista?
 
Viestejä
116
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Boriz sanoi:
"Tuskin maltan odottaa uuden pelikauden alkua. Aion laittaa itseni elämäni kuntoon eli sellaiseen, missä kunnossa olin Jacksonvillen yliopistojoukkueessa senior-vuotenani pelikaudella 2005-06. Joka aamu lenkille, joka toinen päivä voimaharjoittelua ja tietenkin tekniikka- ja lajiharjoittelua läpi kesän. Lähden takaisin Jacksonvilleen, Floridaan toukokuun lopulla ja palaan Suomeen sekä Porvooseen syyskuun alussa. Olen viihtynyt Tarmossa ja Porvoossa loistavasti. Porvoolaiset ovat ihania - cool"

^ Tästä minä tykkään! Motivaatio on ainakin puheiden mukaan juuri sillä tasolla kuin pitääkin. Nyt toivotaan parasta! Hankintalistalle laittaisin nyt kokeeneemman takamiehen, joka osaa rakentaa peliä ja tehdä pisteitä.

Kuka olisi hyvä ja kokenut takamies joka osaa tehdä pisteitä.
Petri Virtanen täyttää nämä kriteerit, mutta tuskin tulee Tarmoon.


Itse veikkaisin että hankintalistalla oleva, kokenut takamies tulee Usa:sta
 
Viestejä
211
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Onnea Conerlylle! Juuri tuota olen toivonutkin. Hienoa että Tarmo antaa mahdollisuuden.
Ja oletteko oikeasti sitä mieltä että Tarmon pitäisi "taloutensa ehdoilla" laittaa rahaa takamieheen juuri kun ovat Conerlyn kanssa tehneet sopimuksen? :-X Erikoista.. Kyllä minä palkkaisin aivan muiden paikkojen Amerikkalaisia. Conerlyn tilanteessa Tarmo tietää mitä saa, olisivathan he voineet palkata 3 "sikaa säkissä" jenkkiä. Olisiko silloinkin näillä kolmella pitänyt olla back up:it? Eli yhteensä kuusi jenkkiä?? ;D hohhoijaa.
Toivottavasti Tarmo saa hyvän joukkueen!
 
Viestejä
2 571
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Turha P. Uuno sanoi:
Hieno juttu Conerlylle :)
Puheiden mukaan kuulostaa hyvältä, saattaa mennä niinkuin Hortonin kanssa, kova treenikesä alle, hyvä tulee :)
Meinaat varmaan kotimaista?

Tarkoitin kyllä lähinnä jenkkiä. Uskoisin että Tarmo lähtee liikkeelle kahdella jenkki takurilla. Virtanen taitaa olla hieman liian kallis, etenkin nyt kun seuraa meinaa rakentaa joukkuetta talouden ehdoilla.
 
Viestejä
116
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Olisikohan se toinen jenkki takuri Daryl Greene
Vai joku uusi joka ei ole pelannut aiemmin suomessa.
 
Viestejä
68
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Eiköhän heti aluksi unohdeta Greene ja itkijä-Virtanen. Greene on jo käynyt 2 kertaa ja Virtanen jatkakoon itkujaan Joensuussa :)
 
Viestejä
1 001
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

jaahas.. pientä kilpailua menossa? Topo ilmoitti pari päivää sitten että järjestävät try outit 12.5-13.5 ja päivää myöhemmin tarmo ilmoitti järjestävänsä try outit 11.5, eli päivää ennen.. NO nyt topo siirtänyt try outit niin että ovat päivän ennen tarmon try outtia eli 10.5 :D jos nyt try outeista oikeasti saalistaa jotain kunnon pelaajia niin saattaa hyvinkin olla että tarmossa ei nähdä minkään tasoisia pelaajia jos topo haali kaikki:D no kenties tarmo siirtä päivämäärä myös:D

EDIT: NONIIN nyt tarmo sitten siirtänyt päivämäärä. 7.5 tällä kertaa, Hauskaa peliä menossa?
 
Viestejä
2 571
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Sopimuksia syntyy oikealle ja vasemmalle. Milloin alkaa tapahtumaan Porvoossa?
 
Viestejä
411
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

JohnAbruzzi sanoi:
Mitenkäs se Tarmon try out meni.
Ketä oli mukana vai oliko ketään.
Uusimaan mukaan paikalla oli pääasiassa omia junnuja, mutta junioreita myös pääkaupunkiseudulta.
 
Viestejä
2 571
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Tarmon kotisivuilla kirjoitetaan korismammoista ja tryout leiristä. Muut seurat kiinnittävät parhaimmillaan suomalaisia profiili- ja runkopelaajia joukkueisiinsa. Liittyen ensi kauteen tiedetään, että Conerly on aloittava pointti, joukkuetta rakennetaan talouden ehdoilla ja try out leirissä kävi lähinnä omia junnuja. Mitään muuta ei ole kerottu. Kuka valmentaa, ketkä divarijoukkueesta jatkavat, mitä uusia naamoja Porvooseen saapuu jne.?

Nyt kun Tarmo palaa liigaan, niin toivoin että tähän tiedotuspolitiikkaan ja etenkin nettisivujen ylläpitoon ja päivittämiseen saataisiin hiukan ammattimaisuutta. Sellaista ei ole kuitenkin ollut nähtävissä.
 
Viestejä
116
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Boriz sanoi:
Tarmon kotisivuilla kirjoitetaan korismammoista ja tryout leiristä. Muut seurat kiinnittävät parhaimmillaan suomalaisia profiili- ja runkopelaajia joukkueisiinsa. Liittyen ensi kauteen tiedetään, että Conerly on aloittava pointti, joukkuetta rakennetaan talouden ehdoilla ja try out leirissä kävi lähinnä omia junnuja. Mitään muuta ei ole kerottu. Kuka valmentaa, ketkä divarijoukkueesta jatkavat, mitä uusia naamoja Porvooseen saapuu jne.?

Nyt kun Tarmo palaa liigaan, niin toivoin että tähän tiedotuspolitiikkaan ja etenkin nettisivujen ylläpitoon ja päivittämiseen saataisiin hiukan ammattimaisuutta. Sellaista ei ole kuitenkin ollut nähtävissä.

Joo totta joka sana, taitaa Tarmon nettisivujen ylläpito ja joukkueenjohto viettää kesälomaa.
Mitä itse olen seurannut muiden joukkueiden tiedotusta ensi kaudesta, on siinä suuri ero Tarmoon.


Tällä menolla, saadaan tyytyä ensi kauden joukkueessa ns ylijäämä pelaajiin.
Jos mitään uutta ei ala Tarmon suunnalta kohta kuulua.

Olen itsekin jo pitkään ihmetellyt tuota Tarmon tiedottamista.
Minusta on väärin se että joukkueen fanit ja kannattajat, pidetään pimennossa koskien joukkueen kokoamista

Kun mitään uutta Conerlyn jatkosopimuksen julkistamisen jälkeen, ei Tarmosta ole kuulunut.
Niin on todettava että, eipä taida Tarmoon kovin montaa uutta pelaajaa tulla.
 
Viestejä
64
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Porvoossa kun on usein ollu tapana hankkii jenkit ekaks ja sit katsoo suomen markkinaa. Tuntuu aika oudolta ku hyviä suomalaisia ei nyt hirveesti ole, ja jenkkejä ku löytyy jokunen enemmän. Kukakohan näistä asioista Tarmossa päättää? Mielummin hyvä suomalainen, kun 10 tusinajenkkii.
 
Viestejä
116
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Mathy sanoi:
Porvoossa kun on usein ollu tapana hankkii jenkit ekaks ja sit katsoo suomen markkinaa. Tuntuu aika oudolta ku hyviä suomalaisia ei nyt hirveesti ole, ja jenkkejä ku löytyy jokunen enemmän. Kukakohan näistä asioista Tarmossa päättää? Mielummin hyvä suomalainen, kun 10 tusinajenkkii.

Joo samoilla linjoilla olen, jää nähtäväksi mitä kotimaisia Tarmo saa joukkueeseensa.
Conerly ei kuitenkaan oo mikään tusinajenkki.

Conerly onnistui divarissa ihan hyvin ja oli yksi Tarmon ratkaisupelaajista.
Tarmon johto teki oikein kun antoivat Conerlylle jatkosopimuksen liigaan.

Täytyy kuitenkin muistaa että Tarmon taloustalkoot jatkuvat yhä.
Joten mitään maajoukkuetason kotimaisia ei Tarmoon tule.
 
Viestejä
1 001
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

aina samma juttu joka vuosi että reagoidaan hitaasti.. no toivottavasti ei tarmo munaa täysin tätä 60v juhlavuotta, vaikkakin nyt on liian aikaista vielä ajatella noin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös