Vs: Porvoon Tarmo 2010-11
Boriz sanoi:
Tarmon kotisivuilla kirjoitetaan korismammoista ja tryout leiristä. Muut seurat kiinnittävät parhaimmillaan suomalaisia profiili- ja runkopelaajia joukkueisiinsa. Liittyen ensi kauteen tiedetään, että Conerly on aloittava pointti, joukkuetta rakennetaan talouden ehdoilla ja try out leirissä kävi lähinnä omia junnuja. Mitään muuta ei ole kerottu. Kuka valmentaa, ketkä divarijoukkueesta jatkavat, mitä uusia naamoja Porvooseen saapuu jne.?
Nyt kun Tarmo palaa liigaan, niin toivoin että tähän tiedotuspolitiikkaan ja etenkin nettisivujen ylläpitoon ja päivittämiseen saataisiin hiukan ammattimaisuutta. Sellaista ei ole kuitenkin ollut nähtävissä.
Joo totta joka sana, taitaa Tarmon nettisivujen ylläpito ja joukkueenjohto viettää kesälomaa.
Mitä itse olen seurannut muiden joukkueiden tiedotusta ensi kaudesta, on siinä suuri ero Tarmoon.
Tällä menolla, saadaan tyytyä ensi kauden joukkueessa ns ylijäämä pelaajiin.
Jos mitään uutta ei ala Tarmon suunnalta kohta kuulua.
Olen itsekin jo pitkään ihmetellyt tuota Tarmon tiedottamista.
Minusta on väärin se että joukkueen fanit ja kannattajat, pidetään pimennossa koskien joukkueen kokoamista
Kun mitään uutta Conerlyn jatkosopimuksen julkistamisen jälkeen, ei Tarmosta ole kuulunut.
Niin on todettava että, eipä taida Tarmoon kovin montaa uutta pelaajaa tulla.