King James sanoi:Jos saatte 5 jätkää mukaan niin dominoitte tunnelmaa Pyynikillä vai pitäisikö sanoa "Hautuumaalla".
Totta puhuen ei Pyrinnöllä ole oikein sopivaa puolustajaa Durhamin kaltaisille pelaajille. Damon on oikeastaan ainoa vaihtoehto normimiespuolustuksessa, Niemi jää liian pieneksi ja suomalaissentterit liian hitaiksi. Toivoisin kuitenkin, että Poikola luopuisi tänä vuonna viljelemästään puolustustavasta, johon itsekin viittasi Urhon haastattelussa eilen. Homma on toiminut pätkittäin, mutta yleensä tuloksena on ollut vain tukku vapaita heittopaikkoja vastustajalle. Kouvolassakin homma toimi paremmin vasta jälkimmäisellä puoliskolla.SC sanoi:toinen vaihtoehto on tietysti se että durham on nopeasti virhevaikeuksissa... noh on tuo damon pärjännyt muitakin vahvoja vastaan... eipäs nyt provoilla vielä liikaa
Kaarinasta olisi kaksi lähtijää jos vaan passaa,maksamme osamme kuluista.svb sanoi:Onko porukkaa salosta lähdössä?? Itse olen lähdössä ja olisi mukavaa, jos saataisiin edes jonkinlainen "huutosakki" kasaan.
mutku byhyy mua puolustettiin.tapani ilkka 10+ sanoi:Oksettaa katsoa pyrinnön vahvistuksien käytöstä.
Oksettaa katsoa tuomareiden käytöstä.tapani ilkka 10+ sanoi:Oksettaa katsoa pyrinnön vahvistuksien käytöstä.
Pyrsäläiset kaivaa mussuttamisella omaa hautaansa, tuomarit vähentää vielä vähemmän virheitä salolle mitä enemmän w:t mussuttaa, eihän se niin saisi mennä, mutta se on totuus.etsimen_takaa sanoi:Oksettaa katsoa tuomareiden käytöstä.
LOLetsimen_takaa sanoi:Oksettaa katsoa tuomareiden käytöstä.