Koripallo.com

Pyrintö - Vilpas, 30.12. kello 18.30 Pyynikillä

Vs: Pyrintö - Vilpas, 30.12. kello 18.30 Pyynikillä

JOEN SUU sanoi:
Varmaan et kuullut Pietin eilistä änkytystä ja jenkkien " valmennusta " aikalisillä. Me television katsojat kuulimme ja näimme.

Merkillistä oli myös yhdellä aikalisällä (taisiko olla Pyrinnön ensimmäinen), että Williamsit seisoivat kentällä varmaan yli puolet aikalisästä odottaen matsin jatkuvan. No lopulta herrat nöyrtyivät vaihtopenkille, mutta ainakaan Antwinea ei kiinnostanut yhtään mitä Poikola yritti kertoa.

Ennen Poikolan lupaamaa hyökkäyspelin treenaamista kannattaa aloittaa kunnon kurinpalautuksella. Se toivottavasti tuo valmentajille takaisin auktoriteettiä, joka ainakin TV-ruudun takaa näytti olevan tipotiessään. Pyrinnön ratkaisuhetkien aikalisät olivat jenkkivetoista huutoäänestystä, jossa valmentajia ei noteeranut kukaan. Ymmärrän, että Tampereen vanhemman valtiomiehen ikään ja asemaan päässeet jenkit ovat taiteilijasieluja, joiden kanssa pitää diskuteerata enemmän kuin laki sallii, mutta ei näiden sessioiden paikka ole pelin ratkaisuhetkien aikalisillä. Ja kurinpalautus kannattaa ulottaa myös mussutukseen ja muuhun likaisten temppujen osastoon, joka valitettavasti eilen dominoi liian paljon Pyrinnön touhuissa. Vanhan liiton miehen sydäntä särki katso touhua, jossa pelaajat eivät näytä kunnioittavan valmentajaansa, tuomareita eikä vastustajaa. ABC ensin kuntoon niin eiköhän se siitä.

Ja Vilppaasta täytyy sanoa, että hyvältä näyttää juuri nyt. Herra Durham on osoittautunut olevansa sama mies kuin häntä ennakkoon mainostaneissa videopätkissä eli pelimies. Tästä huolimatta ei nyt vielä kannata Salossa laittaa mitalikahvipannua tulelle!

Boilermakers sanoi:
Ennen Poikolan lupaamaa hyökkäyspelin treenaamista kannattaa aloittaa kunnon kurinpalautuksella. Se toivottavasti tuo valmentajille takaisin auktoriteettiä, joka ainakin TV-ruudun takaa näytti olevan tipotiessään. Pyrinnön ratkaisuhetkien aikalisät olivat jenkkivetoista huutoäänestystä, jossa valmentajia ei noteeranut kukaan. Ymmärrän, että Tampereen vanhemman valtiomiehen ikään ja asemaan päässeet jenkit ovat taiteilijasieluja, joiden kanssa pitää diskuteerata enemmän kuin laki sallii, mutta ei näiden sessioiden paikka ole pelin ratkaisuhetkien aikalisillä. Ja kurinpalautus kannattaa ulottaa myös mussutukseen ja muuhun likaisten temppujen osastoon, joka valitettavasti eilen dominoi liian paljon Pyrinnön touhuissa. Vanhan liiton miehen sydäntä särki katso touhua, jossa pelaajat eivät näytä kunnioittavan valmentajaansa, tuomareita eikä vastustajaa. ABC ensin kuntoon niin eiköhän se siitä.

Ja Vilppaasta täytyy sanoa, että hyvältä näyttää juuri nyt. Herra Durham on osoittautunut olevansa sama mies kuin häntä ennakkoon mainostaneissa videopätkissä eli pelimies. Tästä huolimatta ei nyt vielä kannata Salossa laittaa mitalikahvipannua tulelle!
Mitäs me kahveeista, hankittiin juuri vitriini pantteripystille!!!!!

Hei kertokaas joku, että millainen se pantteri on? Kun en ole koskaan päässyt näkemään läheltä. Vaikka onhan se ilmeisesti joskus läheltä liipannutkin.

Pyrinnön toimistolla nähtynä oli ainakin paskainen, pölyinen, rikki ja makasi paperiarkkikasan alla nurkkapenkillä.

Jaa että sellainen. Kukapa tuota sitten oikeasti haluaakaan. Pitäkää hyvänänne!

Ja sitten asiaan. Lovella on muuten yksi ihmiskunnan vittumaisimmista hymyistä. Teku pitäisi tuomareiden antaa jokaisesta. Mutta on sillä ilmeisesti kaikki hampaat tallella ja ehjät?

Niin ja sitten Kuninkaalle ( huom! kirjoitin jo isolla ). Olet saanut korotuksen minun silmissäni ja olet jo viivan yläpuolella. Olethan otettu nyt?

Oho. Ovikello soi. Vieraat tulivat. Pitää lopettaa.

Uutta Vuotta!

JOEN SUU sanoi:
Hei kertokaas joku, että millainen se pantteri on? Kun en ole koskaan päässyt näkemään läheltä. Vaikka onhan se ilmeisesti joskus läheltä liipannutkin.
Itse olen kannattanut ja tulen kannattamaan pantteria omilla käsilläni mestaruuden johdosta. Niin ja terveisiä Teurastaja Sipilältä!

JOEN SUU sanoi:
Jaa että sellainen. Kukapa tuota sitten oikeasti haluaakaan. Pitäkää hyvänänne!

Ja sitten asiaan. Lovella on muuten yksi ihmiskunnan vittumaisimmista hymyistä. Teku pitäisi tuomareiden antaa jokaisesta. Mutta on sillä ilmeisesti kaikki hampaat tallella ja ehjät?

Niin ja sitten Kuninkaalle ( huom! kirjoitin jo isolla ). Olet saanut korotuksen minun silmissäni ja olet jo viivan yläpuolella. Olethan otettu nyt?

Oho. Ovikello soi. Vieraat tulivat. Pitää lopettaa.

Uutta Vuotta!
Joe, totuushan on, että juuri keskitalven juhlapyhinä netti paisuu mielensäpahoittajista ja kaljapäissään kirjoittelevista. Pohjat ja näppis ei ole paras combo.

En vaivaudu ottamaan kantaa pitkään ja katkeraan raapustukseesi, totean vain sinua esimerkillisesti omaksuen: ei helkkari mitä paskaa.

Mitä tulee Kennyn vittumaiseen hymyyn, niin haluaisin näin uuden vuoden kunniaksi tarjoilla sinulle hieman silmänruokaa: Pyrinnön oma hymypoika kuntoutuu täyteen pelikuntoon, JP III/11 - kesakoris.kuvat.fi

_small.jpg

Minä annan E-T:lle nyt eu:n ja päälle vielä tekun.

Katsos poikaseni. Asia on niin, että minä en ole mikään toimittajan alku, vaan paskakirjoittaja, joten kirjoitan luonnollisesti sitä. Mutta odottaisin kyllä toimittajan alulta, joka perää tuon tuostakin asiakirjoittelua kaikilta, hieman peiliinkatsomista. Nimittäin lapsellinen avautumisesi ja asiantuntemuksesi Pyrinnön peleistä ja etenkin tuomareista edustaa juuri sitä samaa paskaa.

Ikävää kannaltasi on se, ettet näe metsää puilta.

JOEN SUU sanoi:
Minä annan E-T:lle nyt eu:n ja päälle vielä tekun.

Katsos poikaseni. Asia on niin, että minä en ole mikään toimittajan alku, vaan paskakirjoittaja, joten kirjoitan luonnollisesti sitä. Mutta odottaisin kyllä toimittajan alulta, joka perää tuon tuostakin asiakirjoittelua kaikilta, hieman peiliinkatsomista. Nimittäin lapsellinen avautumisesi ja asiantuntemuksesi Pyrinnön peleistä ja etenkin tuomareista edustaa juuri sitä samaa paskaa.

Ikävää kannaltasi on se, ettet näe metsää puilta.
Katsos setäseni. Minusta tuntuu, ettei sinulla nyt varsinaisesti ole mitään uutta sanottavaa. Voin vaikka antaa henkkoht uuden vuoden ihka uuden lupauksen sinulle, että katson peiliin useammin.

Minä en nyt silmälaseillanikaan näe punaista lankaa kommentissasi.

Tuota juuri tarkoitin. Sinä et näe, etkä haluakaan. Et kestä yhtään kritiikkiä, mutta annat sitä jatkuvasti muille. Millainen ihminen se sellainen olikaan?

Mutta nöyrryn kunnioittavasti edessäsi ja lopetan, koska itse et kuitenkaan sitä tee, vaan jankutat omaa hyvyyttäsi vaikka hautaan asti. Heippa ja hyvää yötä!

Paskakirjoittaja-JOE

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.