Koripallo.com

Re: Sixty

Ed

Miten kävi tämän illan tiukassa paikallisderbyssä Nako vs. Sixty???

Vermo

Ketä pelas hyvin, ketä huonosti? Ketä oli ylipäätään pelaamassa?

Nådendal

Sixtyllä oli Jalonen, Luomala, Heiska, Hirvonsalo, Koskimies, Salminen (ei pelannut), Kaaja(Auran mies?), Alitalo, Lithonius... jos oli muita en muista. Penkillä Koski jonka nilkka kuulemma vääntynyt. Kaikki pelasivat välilllä hyvin, välillä huonosti. Jalonen kyllä heitti varmaan kymmenen kolkkia sisään. Ja naantalilla ex-sixty toffe "jean" sibelius oli taitava kuten aina.

vanha huunonen

No niin! Sixtyn joukkueen oma Ben Affkeck Markus Alitalo on nähty Börsin jonossa, taas!Miehen promillelukema lähenteli neljää, mutta silti kolmonen kuulemma putoaa. Alitalon keho on kuulemma kuumaa kamaa turkulaisten mimmien keskuudessa. Onko Alitalo "Sipulinkerääjä" Mattson siis uusi koneöljysorvari? Onko Alitalolla suurin sixback ja koriteline? alitalo vastaa: on!
Missä on JJ? Haluan toivottaa sixtylle ja erityisesti Mikko Jaloselle oikei´n riemukastafr vuotta sekä erityisen juomaisaaa välivuotta. Syöjkää kanaa ja sykköä! Ura Jyrää niinku sixty, tosin ura vie harkkamatsin saakeli soikoon.

Cipulis

Enemmän pertti heinosta kehiin. Mulla on henk. koht. tullut vaan mieleen. että onko se alitalo tosiaan niin kova pelimies naisten keskuudessa kuin väitetään, Itse en siihen jaksa uskoa enää. Olen nähnyt/ kuullut niin monta hänen epätoivista yritystä joka puolella turun keskustaa.S-P:llä on kuulemma käynyt huomattavasti parempi flaksi kuin minun tutulla metriheikillä tiffellä.

ju

Cipulis sanoi:
Enemmän pertti heinosta kehiin. Mulla on henk. koht. tullut vaan mieleen. että onko se alitalo tosiaan niin kova pelimies naisten keskuudessa kuin väitetään, Itse en siihen jaksa uskoa enää. Olen nähnyt/ kuullut niin monta hänen epätoivista yritystä joka puolella turun keskustaa.S-P:llä on kuulemma käynyt huomattavasti parempi flaksi kuin minun tutulla metriheikillä tiffellä.
Millasia verttejä kavereilla on eli paljo ponkku?

SIIRTO

HA sanoi:
Gussella yks bonkku. S-P ei vielä!

Tään koko keskustelun vois siirtää jonnekin Sikstyn omille kotisivuille, jos sellaisia on. Muutenkin tän "kiva-kiva"-tsättäilyn vois siivota pois tai ohjata johonkin tsätti-palstoille.

Jotkut haluvat oikeasti seurata oikeata kunnon keskustelua divari-koriksesta. Kiitos :'(

Keke

SIIRTO sanoi:
Tään koko keskustelun vois siirtää jonnekin Sikstyn omille kotisivuille, jos sellaisia on. Muutenkin tän "kiva-kiva"-tsättäilyn vois siivota pois tai ohjata johonkin tsätti-palstoille.

Jotkut haluvat oikeasti seurata oikeata kunnon keskustelua divari-koriksesta. Kiitos :'(

Mä haluan ainakin tietää mitä pojille kuuluu koripallon ulkopuolellakin. Ei oo pakko käydä lukemassa näitä jos haluaa seurata. Sixty on enemmän kun pelkkä joukkue, se on myös elämäntapa! ;D

P. Saarinen

Keke sanoi:
Sixty on enemmän kun pelkkä joukkue, se on myös elämäntapa!  ;D

Ja vähintäänkin kyseenalainen ja epäterveellinen sellainen, ehkä jopa sairas (elämäntapa). On elämää Sikstyn ulkopuolellakin, toivottavasti myös Turussa ;)
The Truth is out there... ;D

Uuttissii Littoisist???

Voisko joku kertoa miten eilisessä pelissä meni KaUra-TuNMKY-66? Raporttia kiitos.

Juuhhh

oisko ollu 64-84. Leppoisaa palloilua niinkun noin harkkamatsit on aina. tais ratketa jo sixtyn 0-13 aloitukseen.

OGM

No niin kausi pelattu alkuun ja Nunniksen su tulos monien odottamalla tavallakin vielä mutta päät pystyyn Sixty! Monta koitosta vielä jäljellä kauden aikana ja oma peli rullaamaan niin tulos on sen näköinen jota voidaan taas kauden päätösristeilyllä sitten ihastella - milloin muuten risteily on  :) ????

fanitusta

SIXTY! tap,tap,tap SIXTY! tap,tap,tap SIXTY! tap,tap,tap SIXTY TEKEE KOHTA KOORIN, SIXTY TEKEE KOHTA KOORIN....MITÄÄÄÄH! SA....NAN NUIJA! VIHELLÄ PAHVI!
Kylläpäs tuntui taas hyvältä. Pelit taitaa olla liian harvoin divarissa.
Tsemppiä!

Terminaattori

Ihan hyvännäköistä peliä... siis eka puoliaika. Olin nyt kattomassa ekaa peliä katsomossa tällä kaudella. Muutama jätkä menny hyvin eteenpäin, ja ihan kiva oli katella. Sisäpelaajan puute näkyy kyllä, ja mitä nyt lueskellut juttuja esim. tuolta kotisivuilta niin oikeassa olivat joukkuepelin puuttumisen suhteen. Lähteenojalle ja Salmiselle divariminuutit tuntuu aika tärkeiltä, vaikka sakke ja erkko ei näyttänytkään oikein siltä mitä viime kaudella näin. Olikohan niin että pasanen on intissä? Vai pääsikö jo pois? JOka tapauksessa näkyy kyllä. Jalonen on kyllä loistava pelaaja, ja varsinkin viimesekunnin kori todisti voittajan luonteen. Samoin Koski. Vaikka molempia kundeja kyllä kuormitettiin vähän turhan paljon minuuteilla. Visaa ei kyllä hirveästi ainakaan puolustus kiinnostanut joten en tiedän millainen mittari on. Loistavaaa sixty kuitenkin, tulen paikalle toistekin jos näkyy samanlaista touhua kun 1. puoliaika.

Wonderwall

Missä sixtyn pelaajat yleensä voisi vapaa-aikana bongata????????

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.