Koripallo.com

Re: Sixty

No ainaskii...

lentopallopeleistä,Anonyymit naislentopallon ystävät kokouksesta,kysy peteltä tietovisasta,katsomoista,kotoota,kaajalta,kiipeily palatsista ;D

joulugubbe

Saunan ajankohta ja luonne riippuu tulevista kolmesta pelistä ennen joulua. Pelkillä haviöillä käydään vain suihkussa, yhdellä voitolla peseydytäänkin jo ja ajetaan parta. Kahdella voitolla istutaan jo saunassa ja heitetään löylyä lissää. Eiköhän sauna ole ennen joulun pyhiä...

hank

turun toreilla liikkuu huhu, että Gusse Alitaloa on pyydetty Skandinavian Hunkseihin!!!!

onko totta? ja missä ensimmäinen keikka on?

hihhuihei

minä ainakin aion nauttia gustaviuksen rohkeista tanssiliikkeistä tänään illalla bökessä. Namusedän öljytty vartalo on ihanaaaa :p

Hei koko sixty tiimi!!!

Pankaahan sitä Palloo sinne Pussii kans välil, eikä toisinpäin! Antakaa meille tosifaneille kans joskus vähä niinko vastinetta rahoille. ::) Mä huudan aina joka sunnuntai niin et koko eurooppa raikuu, siis kannustushuutoja. Sit ne on siel Nunnavuores oikeeseen aikaa, nääs.
Ja Alitalolle sellaiset terveiset, et Mul on pyöräilyhousutki, ne on mustat. Toivottavasti sullakin on!

Nimimerkillä: Piukat paakkarat :-*[/color][/color]

GSW sanoi:
paperiteollisuus kaipaa tietoja sixtyn tilanteesta.

jos on edes jotain pientä vihiä niin antaa kuulua.

Vanha (kilpi)konna

Lähes 'daarinen keskustelu tällä palstalla on hyytynyt joko omintakeiseen #8-#9 huumoriin (mikä sinällään ei ole ollenkaan huono asia) tai muutamiin satunnaisiin yeah!-tyylisiin tuuletuksiin.

Pakko se on myöntää, sixty ei kiinnosta enää kansallisesti.

Jopa vanhat kunnon sixtyvanit (es.pubi-66, TX, el capitano morgan ja Lauri Lintu) ovat ilmeisesti kääntäneet kelkkansa.

Vuosi '06 on kuitenkin avattu voitolla ja aina voittoprosentin ollessa 100 ei asiat voi olla huonosti. Lisää löylyä siis saunassa ja harjoituksissa, enkä viittaa että EU-pelaajaksi pitäisi hankkia kauhajoen vanha vahvistus.

Jarkko Pasasen liittyminen pelaavaan vakiokalustoon on hiano asia. Pasasen kunniaksi ammuttakoon yksi ylimääräinen räkäpää. Poks.

hurjastelija

kelkat oli näköjään ojassa väärinpäin kääntyneenä tuolla metsätiellä...

raakel liekki

Mulla on ppiukat pakarat ja neonkeltaiset pyöräilytrikoot ja tykkäisköhän Gusse niistä ja musta?????

G

Kivaa että sinulla on pyöräilyhousutkin. minulla ei ole. minulla on vain pyörä. pyörä on kiva. toivottavasti minullakin olisi joskus pyöräilyhousut.

Moi!

Hangtime

Mun on nyt ihan pakko kysyy et onks gusse oikeesti lapualt kotosin? p.s. en oo pauli sit.

santa

G sanoi:
Kivaa että sinulla on pyöräilyhousutkin. minulla ei ole. minulla on vain pyörä. pyörä on kiva. toivottavasti minullakin olisi joskus pyöräilyhousut.

Moi!

G:llä on myös rengas!

Täällä mä oon :D

Terminaattori sanoi:
Jalonen on kyllä loistava pelaaja, ja varsinkin viimesekunnin kori todisti voittajan luonteen. Samoin Koski.

Kumpaakin pitäisi käyttää Aurassa mutta ei kai sitten. Hillitön tilanne, että kaupungin selvästi paras playmaker vetää divaria. Jalonen pärjäisi Korisliigassa ilman ongelmia vaikka tänään Caribiassa KTP-matsiin pukisi. Samaten Koski voisi tuoda vahvuutta ja leveyttä omalle pelipaikalleen Aurassa.

V.Oitto

No mitä nyt on tapahtunut ku Siksti voitti kaimaseura HNMKY:n kotonaan noinkin selvästi? :eek:

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.