Vs: Salon Vilpas 2010-2011
olen käsittänyt että tulkintaa siitä milloin tulee heitot ja/tai kori hyväksytään on lievennetty mutta tätä ei kyllä näitten videoiden perusteella näe.. roopen and1 tarmo pelissä (tuo olisi pitänyt hyväksyä kaikilla tulkinnoilla) ja taas wilsonin tilanne topo matsissa... muistanko oikein että kyseessä on vielä sama pillipiipari...
Bito sanoi:Upeeta tuomarityöskentelyä kyllä tossa 7minuutin (videossa) hujakoilla. Ensiksi toi Wilsonin ajo, miksi ei 2 heittoa? selvä heittotilanne.
Mutta vieläkin parempi 07:10 kohdilla Harrisin ajossa. Viheltää virheen sattuessa ja nostaa käden virheeksi, mutta silti päätyraja. Harvemmin noita päätyrajoja on siellä ilmassa puhallettu, eikös se sillon vihelletä kun pallo osuu maahan rajan ulkopuolella. Tai sitten vaan upeeta ennakointia, jopa askeleen edellä itse peliä
olen käsittänyt että tulkintaa siitä milloin tulee heitot ja/tai kori hyväksytään on lievennetty mutta tätä ei kyllä näitten videoiden perusteella näe.. roopen and1 tarmo pelissä (tuo olisi pitänyt hyväksyä kaikilla tulkinnoilla) ja taas wilsonin tilanne topo matsissa... muistanko oikein että kyseessä on vielä sama pillipiipari...