näin juuriKyllä mä olen ymmärtänyt juuri päinvastoin että GTD 25% tarkoittaa 25% todennäköisyyttä pelaamiselle.
näin juuriKyllä mä olen ymmärtänyt juuri päinvastoin että GTD 25% tarkoittaa 25% todennäköisyyttä pelaamiselle.
Kyllä mä olen ymmärtänyt juuri päinvastoin että GTD 25% tarkoittaa 25% todennäköisyyttä pelaamiselle.
Pahoittelut, olen itse ymmärtänyt sitten väärin...näin juuri
No ei ne kyseiset pojat kyllä ihmeellistä peliä esittänyt. Hyviä perustekijöitä mutta kun Vilpas saa saman verran reeniä pelien muodossa alle niin Karhu kyllä kaatuu selkein lukemin.
Komppaan Juhtaa. Jahka Skeen pääsee kunnolla joukkueen tekemiseen mukaan niin aika hyvältä tämän vuoden Vilpas näyttää.No ei ne kyseiset pojat kyllä ihmeellistä peliä esittänyt. Hyviä perustekijöitä mutta kun Vilpas saa saman verran reeniä pelien muodossa alle niin Karhu kyllä kaatuu selkein lukemin.
kun Vilpas saa saman verran reeniä pelien muodossa alle niin Karhu kyllä kaatuu selkein lukemin.
No et sinä ainakaan hirveä koristietäjä taida olla.Eikös Vilppaan runko oo lähes sama kun viime kaudella?
Eiköhän sitä reeniä oo sitte jo yhdes aika paljo alla. Jenkit tietty uusia mutta hyvin näyttivät pelaavan.
Nenosen sanoin ei hääppönen nippu
No et sinä ainakaan hirveä koristietäjä taida olla.
Hymy hyytyy siellä metsässäkin kun muut joukkueet saavat hitsattua jenkit jonkkueeseen kiinni. Yliarvioin Karhubasketin peliä. Luulin että noin pitkään harjoitellut ja pelannut porukka olisi ottanut selvän voiton.
Juhdan kanssa samaa mieltä. Skeen pääsee vielä sisään joukkueeseen ja Kantonen kuntoutuu täysin, niin Karhulla ei ole mitään palaa.No ei ne kyseiset pojat kyllä ihmeellistä peliä esittänyt. Hyviä perustekijöitä mutta kun Vilpas saa saman verran reeniä pelien muodossa alle niin Karhu kyllä kaatuu selkein lukemin.
Juhdan kanssa samaa mieltä. Skeen pääsee vielä sisään joukkueeseen ja Kantonen kuntoutuu täysin, niin Karhulla ei ole mitään palaa.
Hauskoja nämä pohjanmaalaiset kun niin innostuvat.. Katsos Vilppaan jenkeistä eräs setä saapui eilen ja kk sitten taisi olla kaksi vasta paikalla..No etpä taida olla itsekkään
Itsekin luulin että Vilpas olisi ottanut helpon voiton ylivoimaisella ja leveällä rosterilla väsyneestä Karhusta.
Kyllä kai se Vilpaski on jo ainakin kuukauden tälläkin kaudella harjoitellut.. Ja kuten sanoin niin kotimainen runkohan on lähes sama kun viime kaudella joten...
Nikke aamulla kouluun
Kenen teidän? Koitappa pysyä housuissasi. Minun kotijoukkueeni katsos ei ole Vilpas jos tämä oli Viittaus Saloon..Eikö se oo teidän heiniä niiden mopoautojen kanssa Ja Juhta on oikeassa että ei ole ehtinyt kuukautta jenkit olemaan kun kaksi jo vaihdettu
Toki olen ennemmin Vilppaan miehiä jos vastassa on Karhu. Mutta kotijoukkueeni se ei korisliigassa ole... Täällä Varsinaisessa Suomessa katsos on lähellä muitakin joukkueita.. Ja myös muita lajeja pääsarjatasolla.. No leikki leikkinä..Hyvää yötä Nikke. Aamulla sitten kouluun..Terve, näin Vilppaan miehenä sanoisin ei todellakaan ole epätasapainoinen ja eikai ketään sellaista väitäkään. Varsinkaan nyt kun Salolta puuttuu se liigan ykköspelinrakentaja (Rannikko) sanoisin että etu saattaa olla jopa Karhulla. Sen verran hankalampaa se ilman Rannikkoa on mielestäni ollut.
- Juhta
- Post #2
- Huh 30, 2018
- Osio: Otteluennakot ja -seurannat
No kotijoukkueessta en tiedä mutta jotain näistä vanhoista kommenteista voi päätellä
Hauskoja nämä pohjanmaalaiset kun niin innostuvat.. Katsos Vilppaan jenkeistä eräs setä saapui eilen ja kk sitten taisi olla kaksi vasta paikalla..
Ei oleOnko tän kauden heikkous sittenkin Teemu? Tukkoista oli peli aika usein kun Teemu peliä rakenteli.. Ja pahalta näytti pelin lopussa. No. Tälle kaudelle Aatu nostanut edelleen tasoa, mikä lupaa kyllä hyvää jatkoa ajatellen.
No jos juhlin, niin aikuisenä ihmisenä kyllä juhlin jotain elämän tärkeämpää osa-aluetta kuin urheiluseuran menestystä mikä ei vaikuta elämääni mitenkäänVoi ei.. Niin olikin että tää yks setä ei oo viä kauvaa ollu paikalla... Nyt kun se viä hitsataan kunnolla kii niin eihän Vilppaalle voi kukaan mitää
Ei taida siis tarvita kautta pelata kun voi suosita antaa patterin saloon.
Pääsee Juhta sitte juhlimaan oikeen kunnolla mestaruutta mikäli muiden lajien tiimoilta kerkiää.