Jos polovi ei petä, niin Onnittelut varmasta mestaruudesta!
Mestaruudesta ei vielä tiedä, mutta voi kysyä, viekö Salon ylivoima mielenkiinnon runkosarjasta? Kaikki harkkapelitkin liki 50-60 pistettä voittanut.
Jos polovi ei petä, niin Onnittelut varmasta mestaruudesta!
Pyh. Kauhajoen topiikissa hehkutetaan kun köykäinen VIlpas tulee kylään sunnuntaina. Eiköhän tämä ole Joensuun ja Kauhajoen välinen taisto tällä kaudella. Ojalakin muuttui välittömästi yliarvostetusta lähes supertähdeksi, kun vaihtoi Katajan leipiin.
Mitäköhän somea mahdat seurata? Varmaan jotain todella UG kanavaa kun itse en ole tuollaista huomannut.mutta kun vaihtoi mutkan kautta Saloon niin on lähes supertähti. Ainaskin somessaa.
Mitäköhän somea mahdat seurata? Varmaan jotain todella UG kanavaa kun itse en ole tuollaista huomannut.
Eiköhän Nenonen ole koripalloilijana eliittiä kun maajoukkueessakin mukana. Itse ainakin luotan enemmän maajoukkuevalmentajan näkemyksiin kun foorumin pelleihin
Pyh. Kauhajoen topiikissa hehkutetaan kun köykäinen VIlpas tulee kylään sunnuntaina. Eiköhän tämä ole Joensuun ja Kauhajoen välinen taisto tällä kaudella.
Jokohan herra Skeenin pelilupa on kunnossa että mies nähdään jo huomenna tositoimissa?
Tuo tleto on päivitetty jo eilenNäytti olevan otteluennakossa GTD 25% joten paha sanoa
Tuo tleto on päivitetty jo eilen
Kumminkas päin nämä GTD prosentit meneekään? Eli pelaa 25% vai 75% todennäköisyydellä?Näytti olevan otteluennakossa GTD 25% joten paha sanoa
Eli jos ilmotetaan 25% niin sillä todennäköisyydellä ei pelaa.Kumminkas päin nämä GTD prosentit meneekään? Eli pelaa 25% vai 75% todennäköisyydellä?
Kyllä mä olen ymmärtänyt juuri päinvastoin että GTD 25% tarkoittaa 25% todennäköisyyttä pelaamiselle.Eli jos ilmotetaan 25% niin sillä todennäköisyydellä ei pelaa.
No eiköhän myös Okko Järvi pelannut tänään ihan kelpo pelin? Ja Niskanen täyttää paikkansa hyvin. Ja kunhan Laihonen ja Innanmaa tarvivat minuutteja ja itseluottamusta hiukan helpommista peleistä niin avot.Levypallopeli surkeaa siksi hävittiin tänään karhun jenkit ovat kovia ja bojan on bojan siihen se sitten jääkin karhun puolesta
No ei ne kyseiset pojat kyllä ihmeellistä peliä esittänyt. Hyviä perustekijöitä mutta kun Vilpas saa saman verran reeniä pelien muodossa alle niin Karhu kyllä kaatuu selkein lukemin.No eiköhän myös Okko Järvi pelannut tänään ihan kelpo pelin? Ja Niskanen täyttää paikkansa hyvin. Ja kunhan Laihonen ja Innanmaa tarvivat minuutteja ja itseluottamusta hiukan helpommista peleistä niin avot.
Eikä mitään, ihan hyvän vastuksen Vilpas antoi tänäänkin