Vili
Odotin kyllä vielä kovempaa vahvistusta viimeiseksi. Ei nämä Vilppaan jenkit missään tapauksessa huonoja ole ja yhtäkään ns. rookiejenkkiäkään ei onneksi ole. Nyt ei tullut vaan kenestäkään vahvistuksesta mitään ´´VAU-elämystä´´.
No mitä tässä sitten pitäisi odottaa jossei mestaruutta? Häh?Joko tää taas alkaa? Milloin salonsanomat julkaisee Vilppaan mestariksi 2018-2019?
Odotin kyllä vielä kovempaa vahvistusta viimeiseksi. Ei nämä Vilppaan jenkit missään tapauksessa huonoja ole ja yhtäkään ns. rookiejenkkiäkään ei onneksi ole. Nyt ei tullut vaan kenestäkään vahvistuksesta mitään ´´VAU-elämystä´´.
Piti oikeen tarkistaaVähintään kaksi on liian köykäisiä Korisliigan vahvistukseksi. En tiedä mitkä kaksi, mutta 99% varmasti kaksi vaihtuu ennen joulua.
Turha mulle on siitä valittaa, että Vilpas on kuuluisa siitä että hankkii vahvistukset hirveällä kiireellä ja vaihtelee niitä sitten myös hirveällä kiireellä. Jos nyt yksi sattuu säkällä kohdalle, niin ei se seuran rekrytointi-imagoa paljon muuta.
Aivan varmasti tippuvat. Niin kaikki kysyntä & tarjonta toimivat.Yleisen käsityksen mukaan pelaajat/agentit tiputtaa palkkapyyntöjä, mitä pidemmälle syksy ehtii. Tosin, tästä "ostajan markkinat" asiasta esim. Kouvojen, Pyrinnön, Katajan, Karhun jne. valmennuksella on tyystin eri käsitys kuin Salon porukoilla Suomessa kaikki on persaukisia.
onko oikeesti vaan tunnin ku mulla näyttää kyllä 2h esim tuo eka matsi niin 17:15-19:15Näyttäisi toimivan. En kuitenkaan tarkistanut kaikkia otteluita.
edit. Sivuhuomio: Tapahtumien kestot ovat tunnin pituisia.
onko oikeesti vaan tunnin ku mulla näyttää kyllä 2h esim tuo eka matsi niin 17:15-19:15
Itse nyt koitin Google calendarin lisäksi outlook (desktop) sekä iphonessa oleva outlook molempiin meni fine.Google Calendar näyttää 2 tunnin pituisina. Ja muutenkin importtaa tuon ihan muitta mutkitta.
Saattaa olla, että sekoilin.onko oikeesti vaan tunnin ku mulla näyttää kyllä 2h esim tuo eka matsi niin 17:15-19:15
Aivan varmasti tippuvat. Niin kaikki kysyntä & tarjonta toimivat.
Siinä on vaan sitten kaksi strategiaa:
* odottaa ja toivoa, että sieltä halpiskorista löytyy joku yllättävän hyvä pelaaja, mikä huokeasta hinnastaan huolimatta pärjää Korisliigassa
* olla ajoissa ja hommata kaveri, joka suuremmalla todennäköisyydellä pärjää
Joillain valmentajilla varmasti on. Kaikilla ei-tulokaskoutseille lisäksi on mielessään varmaan niitä pelaajia, joita on aiempina kesinä tarjottu tai katsastettu jollain tasolla. Se että valmentaja voisi odotella vain valmiilta shortlistiltaan pelaajia, ei kyllä näytä pitävän paikkaansa.Minun käsityksen mukaan valmentajilla on useita pelaajia tutkassa, samoja useiden vuosien ajan. Kun on monta vaihtoehtoa tutkassa niin joku niistä etukäteen scoutatuista aina jää sopimuksetta ja syksyn lähestyessä Korisliigankin palkka alkaa kuulostamaan hyvältä.
Pyyntöjen tippuminen on ihan selvä fakta, se on jo todettu. Sen sijaan se on harhaa, että siellä olisi aivan yhtä hyviä pelaajia valittavana. Ei ole. Joskus saattaa käydä tuuri, useimmiten ei. Mitä pidemmälle mennään, sitä heikompi on pelaajapooli.Pelaajien palkkapyynnöt tippivat syksyä kohti. Pääsääntöisesti pelaajien hankkiminen keskikesällä on resurssien tuhlaamista suomalaiselle seuralle. Itseään kunnioittava kovan luokan pelaaja ei tule Korisliigaan vaikka kuinka paljon maksettaisiin, rahalla ei saa kaikkea (jos odotetaan ettei kukaan mitään kiinalaisseurojen maksukykyä omaa).