Helsinkiläinen Hawks itse asiassa juuri nousi salibandyliigaan ensi kaudeksi. En tiedä, missä hallissa pelaavat.
Eikös tuo Myllypurossa ole ainakin aiemmin pelannut.
Helsinkiläinen Hawks itse asiassa juuri nousi salibandyliigaan ensi kaudeksi. En tiedä, missä hallissa pelaavat.
Siksipä Helsingin kaupungin pitäisi sponsata sinne tuollainen nykyaikainen lattia, joka käy kaikille lajeille. Voi vaihtaa viivoitukset lennosta lajin mukaan ja käyttää muuten sellaisen"säihkeen" tuomiseen yleisölle sekä sponsori-mainoksiin. Kotisohva houkuttaa helposti nykyihmistä, ellei kokemus ole jotain tosi hienoa. Eiköhän tuolainen alle millin lähde asennettuna.Mahtaisiko tulla ongelmia kentän alustan sopimisen suhteen, en tiedä.
Siksipä Helsingin kaupungin pitäisi sponsata sinne tuollainen nykyaikainen lattia, joka käy kaikille lajeille. Voi vaihtaa viivoitukset lennosta lajin mukaan ja käyttää muuten sellaisen"säihkeen" tuomiseen yleisölle sekä sponsori-mainoksiin. Kotisohva houkuttaa helposti nykyihmistä, ellei kokemus ole jotain tosi hienoa. Eiköhän tuolainen alle millin lähde asennettuna.
![]()
ASB MultiSports - Individual Courts for Each Sport
With predefined LED lines that correspond to different sports, switching between playing fields is as easy as a touch.asbglassfloor.com
katso liitettä 4952
Jos sopii koripallon Bundesliigaan ja Euroliigaan niin luulisi sopivan Korisliigaankin.Sopiikos "patentoitu keraaminen pinta" virallisiin korismatseihin? Varmaan tuolla lentistä ja sählyä voisi helpostikin läpsytellä.
Jos sopii koripallon Bundesliigaan ja Euroliigaan niin luulisi sopivan Korisliigaankin.
katso liitettä 4953
Koristahan pelataan tuollaisella lattialla jo monessa hallissa. Itselleni kysymysmerkki olisi lähinnä sähly, kuinka pinta kestää mailan käsittelyn. Parkettihan ei oikein tykkää sählymailoista.Sopiikos "patentoitu keraaminen pinta" virallisiin korismatseihin? Varmaan tuolla lentistä ja sählyä voisi helpostikin läpsytellä.
Liian pitkä aika hesalaiselle, kun pitäs olla 10min. Ja bollingeriiTuohon aikaan suunnilleen olen itse tainnut joskus läskeineni Neulastien päättäriltä tuon suorittaa.![]()
Liian pitkä aika hesalaiselle, kun pitäs olla 10min. Ja bollingerii![]()
Koristahan pelataan tuollaisella lattialla jo monessa hallissa. Itselleni kysymysmerkki olisi lähinnä sähly, kuinka pinta kestää mailan käsittelyn. Parkettihan ei oikein tykkää sählymailoista.
Spekuloinnit hesarissa kertoi että urheassa, pasilan urheilutalossa tai energia-areenalla.Helsinkiläinen Hawks itse asiassa juuri nousi salibandyliigaan ensi kaudeksi. En tiedä, missä hallissa pelaavat.
Spekuloinnit hesarissa kertoi että urheassa, pasilan urheilutalossa tai energia-areenalla.
Kommentti | Urhea-hallin myytti murtui ryminällä löysin vielä tuon artikkelin, eli myllis ei käy f-liigalleEli Myllypuro ei sitten täytä vaatimuksia tms?
Kommentti | Urhea-hallin myytti murtui ryminällä löysin vielä tuon artikkelin, eli myllis ei käy f-liigalle
Voi hyvinkin olla että olen väärässä. Toi hiljaisuus vaan yleensä kertoo yleensä aika karua kieltään. Luulisi, että kerran omistajat on jo niin päävalmentajan sopimus olisi julkistettu heti. Uskoisin että yhteistyökumppanien hankintakin olisi kummasti helpompaa, jos olisi jotain konkreettista esittää.Lakkaa fantasioimasta, olet väärässä![]()
Kuulin Ruusulankadun keilahallilla että sopimusten rustaaminen on hyvässä vauhdissa.
Luulisi tosiaan, että jos toiminta kerran jatkuu niin olisivat edes valmentajan julkistaneet. Olisi tuonut selkärankaa ja uskottavuutta. Ehkä myös jonkun Nikkarisen kiinnittäminen oli ollut tosi kova veto.Voi hyvinkin olla että olen väärässä. Toi hiljaisuus vaan yleensä kertoo yleensä aika karua kieltään. Luulisi, että kerran omistajat on jo niin päävalmentajan sopimus olisi julkistettu heti. Uskoisin että yhteistyökumppanien hankintakin olisi kummasti helpompaa, jos olisi jotain konkreettista esittää.