Mutta Koripallo.comissa toimiikin eri säännöt, vittuilua kerjäävät nimimerkit myös sitä vittuilua saavat.
Se on hyvä ja jos itse vittuilee, niin on myös kestettävä pientä vittuilua.
Mutta Koripallo.comissa toimiikin eri säännöt, vittuilua kerjäävät nimimerkit myös sitä vittuilua saavat.
Se on hyvä ja jos itse vittuilee, niin on myös kestettävä pientä vittuilua.
Joopatijoo.
Itsekin olen näiden kuudentoista vuoden kpcomkokemuksen aikana huomannut, että yhä enemmän ja enemmän jotkut menevät sinne sivuraiteille.
Enää täällä meitä asiakirjoittajia on aina vaan vähemmän ja vähemmän....
Niin ovat JOEN SUU ja wimi kuin Lars Levi Laestadiuksen "Huutavan ääni korvessa"! Maailma hukkuu hömppään, eikä kukaan kuule enää asiaa!Enää täällä meitä asiakirjoittajia on aina vaan vähemmän ja vähemmän....
Taisit joutua pohtimaan aika pitkään?
En ymmärrä? Mutta lupaan pohtia kykyjeni ylärajoilla⏳ Hyviä maaotteluita.
öö, salin ja koponen veke, kevyt pettymys. Ovatko jo seurajoukkueidensa matkassa vai mistähän johtuuMitä mieltä olette illan ottelusta ja Suomen kokoonpanosta?
Ei välttämättä pääsisi Lauri avaukseen kun on aika kova kaksikko Sabonis - Valanciunas jo valmiina, mutta vaihdosta varmaan pääsisi (ja kenties parin vuoden päästä aloitukseenkin?).Mitäs mieltä mahtuisko susijengistä muita kuin Late Liettuan jengiin?
Mahtuisi Lauri ilman muuta, vaikka tottakai Valanciunas ja Sabonis ovat kivenkovia kavereita. Iskisin kyllä itse Laurin suoraan avauskokoonpanoon, koska Jonas + Lauri tai Domantas + Lauri tuntuu järkevämmältä tutkaparilta kuin Jonas + Domantas.Mitäs mieltä mahtuisko susijengistä muita kuin Late Liettuan jengiin?
Ihan paskaa. Ainut hyvä, että ei tule varsinaisilta kanavilta.