Minä muistan toisen Kekkosen, joka pitkään johti Koripalloliittoa kunnes tapahtuma Mannerheimintiellä sai hänet itse eroamaan tehtävästään melko tarkalleen 15 vuotta sitten.
Saisiko tästä enemmän infoa?
Minä muistan toisen Kekkosen, joka pitkään johti Koripalloliittoa kunnes tapahtuma Mannerheimintiellä sai hänet itse eroamaan tehtävästään melko tarkalleen 15 vuotta sitten.
Tämä Petersen toi koripallon Suomeen 40-luvulla. Olen lukenut hänen kirjaansa ja samoja asioita yritetään maajoukkueessa nykyäänkin saada toimimaan, mutta ei olla siinä vielä täysin onnistuttu....Tuo Kekkonen on minulle kontrollikysymys. Olen omasta mielestäni liian vanha vasta, kun en enää muista kuka oli Kekkonen....
No niin, tämä poliittinen broilerihan oli tosiaan aikamoinen spede. Tai on, miten vaan, Antero varmaan on käynyt Hakiksessa kaikki mahdolliset AY-kurssit. (Ja nyt kun arvostelen AY-maailmaa, niin RBP(ex) luultavasti laukeilee housuihinsa. )
Silloin kun on aihetta arvostella, niin pitää mielipide sanoa. Siihen ei paljon puoluekanta saa vaikuttaa. Minulle HD ja hänen klaaninsa eivät edusta parasta mahdollista koripallon eteen tehtävää työtä, jos tavoitteena on pitää koko maa koripallokartan osana. Jos tarkoitus on kutistaa laji kehäkolmosen sisäpuolelle, niin sitten kaikki toimenpiteet ovat parasta A-luokkaa.No niin, tämä poliittinen broilerihan oli tosiaan aikamoinen spede. Tai on, miten vaan, Antero varmaan on käynyt Hakiksessa kaikki mahdolliset AY-kurssit. (Ja nyt kun arvostelen AY-maailmaa, niin RBP(ex) luultavasti laukeilee housuihinsa. )
Nyt seuraava päävalmentaja on varmaankin liittynyt jo maajoukkueen valmennusympyröihin. Tämä on selkeä viesti myös muille valmennustiimin jäsenille; ne jotka toivoivat itsestään tulevaa päävalmentajaa, ei kannata toivoa liikoja.
Rannikkohan kuulemma siirtyy ens kauden jälkeen valmennushommiin. Mitä luulette jos menisi myös Susijengin staffiin niin, kumpi voittaisi, Hanno vai Teemu? Ai että, tämä olisi herkullinen kohde vedonlyöntitoimistoille..
Rannikkohan kuulemma siirtyy ens kauden jälkeen valmennushommiin. Mitä luulette jos menisi myös Susijengin staffiin niin, kumpi voittaisi, Hanno vai Teemu? Ai että, tämä olisi herkullinen kohde vedonlyöntitoimistoille..
Valmennushommissa on tärkeää motivaatio. Ensimmäiseksi pitäisi osata sanoa "millainen on hyvä valmentaja"? Seuraavaksi pitäisi pohtia "miten minusta voi tulla hyvä valmentaja"? Lopuksi pitää alkaa selvittämään asioita ja aloittaa hommat.Tämä HKVT-kurssitus lienee erittäin hyvä tapa kouluttaa melko iso määrä valmentajia Suomeen, mutta tuskin sillä ihan hirveästi on tarjottavaa Teemulle tai Petterille.
Askelmerkillä meni nyt arvaus aika pieleen. Rivien väleihin ei kaikilla riitä ymmärrys ja äly, eikä siinä mitään. Laitan sinulle halutessasi oikean vastauksen pullopostina tai savumerkkeinä.
No voi voi. Lähetä älyä ja ymmärrystä jota sinulla näköjään rivien välissä riittää, harmi ettei riveille.
Kuvittelenko minä, vai menevätkö nämä koripallopistecomin keskustelut nykyään enemmän sivuraiteille kuin joskus ennen?
Ei siinä mitään, kunhan ollaan fiksusti!Saatat olla oikeassa
Ei siinä mitään, kunhan ollaan fiksusti!