Olen kyllä aika pitkälti samaa mieltä Högfors Red Starsin kanssa ja kyllä tämä PEKKO on melkoinen velikulta, kun vähän antaa kritiikkiä hänen negatiivisesta asenteestaan, niin johan ollaan niin näreissään niin näreissään. Jos olet itse valmis kritisoimaan joukkuetta, niin ole myös valmis vastaanottamaan kritiikki kun sitä sinua kohtaan osoitetaan. Vähän nyt jotain positiivisuutta peliin, eihän tuollaista ainaista valittamista jaksa pidemmän päälle kukaan lukea.
Kaiken lisäksi kritiikkisi ja muutosvaatimuksesi joukkuetta kohtaan ovat täysin päättömiä ja ristiriidassa keskenään, joten koitapas nyt pultata se tuuliviiri kiinni edes johonkin suuntaan. Tänään siis haluat vaihtaa Nikkarisen, mikä on nyt tulkittavissa että antaisit Nikkariselle kenkää. Aiemmin kirjoitit kuitenkin että
En ole ollut erottamassa valmentajaa vaan ehdottamassa uutta työnjakoa.
Myös vahvistuksia parjaat tuon tuosta ja etenkin Rogers on saanut paskaa niskaan osaltasi, kuitenkin haluat pitää miehen joukkueessa...Tässä taas pieni lainaus
Wallery on minustakin ihan ok vahvistus...mutta puolustuksessa hän ei ole mikään ihmemies. Rogers taas on oikea vauhtikone, mutta 24 sekunnin hyökkäysajasta hänellä on pallo melkein joka hyökkäyksessä 16 sekunnin ajan.Kaikesta huolimatta pitäisin kummatkin.
Aiemmin olenkin tainnut sinulle PEKKO sanoa että en katso olevani oikea henkilö sanomaan mitä muutoksia joukkueeseen tulisi tehdä. En ole joukkueen valmentaja, valmennuspäällikkö tai TC:n hallituksessa, joten parempi lienee jättää vastuu muutoksista tai niiden tekemättä jättämisestä sille taholle jolle se kuuluu. Ainoa asia mitä Team Componentan fanina voin tehdä ja parhaiten auttaa joukkuetta on pirunmoinen kannustus, oli sitten taululla lukemat mitkä tahansa. En siis lähde arvostelemaan joukkueen toimintaa, eikä minulla tähän lienee oikeuttakaan, sillä enhän minä omista edes kausikorttia, mikä siis on edellytys sille että saa oikeuden arvostella ketä tahtoo
Niin ja mitä joukkueen menoon tulee, niin Compohan on sarjassa nyt yhdeksäntenä tasapisteissä sijoilla 7. ja 8. olevien Katajan ja Tarmon kanssa. Tästähän siis on hyvät saumat vielä playoff-paikkaan, mikä on myös joukkueen tavoitteena. Tämä meno ei siis liene tiedä pelaamista sarjaporrasta alempana, vai olenko väärässä?
Mutta nyt katseet eteenpäin ja lauantaina olisi vastassa Kouvot, josta tuli kauden avauspisteet. Pistetilin kartuttaminen on siis taas kerran mahdollista, vaikkakaan helppoa se ei tule olemaan. Nyt on kuitenkin taas viikko aikaa treenata ja valmistautua kyseiseen otteluun, joten pelaajien pitäisi ainakin olla tuoreita.