Vs: Team Componenta 2007-2008
Kyllähän Kyllösestä on mainintoja monessa ketjussa. Pääasiassa positiivisia. Todella lupaava kaveri, joka vaatii vain hieman kokemusta ja kovaa treeniä. Varsinkin Lappeenranta-pelissä syrjäytti Rogersin pelinjohtajan paikalta. Ei vielä mikään pistenikkari, mutta on väläyttänyt muutamalla kovalla ajolla tällä kaudella. Melkoinen Rogersin vastakohta; johtaa peliä ja syöttää ennemmin kuin hakee ratkaisua itse.
JiMe sanoi:Olen aina silloin tällöin seurannut Karkkilan keskustelupalstaa ja yllättynyt, ettei Jarkko Kyllösestä ja hänen potentiaalistaan ole juurikaan mainintoja. En ole nähnyt hänen pelejään Karkkilassa yhtä TV peliä lukuunottamatta, mutta aikanaan useamman kerran Topossa (siis kun ei ollut loukkaantunut). Hänen pelinsä oli varmaa ja tasapainoista joukkueelle pelamista. Kyllönen ei Topossa esittänyt huikeita yksilösuorituksia ja heittikin maltillisesti. Mutta hänen kentällä ollessa kenttätasapaino oli aina hyvä, pallo liikkui ja joukkuepeli toimi.
Miten Kyllönen on pelannut Karkkilassa? Keskustelun perusteella näyttäisi siltä, että häntä tarvitaan sekä pelin rauhoittajana että joukkuepelin moottorina (ks. Rogers ja Eskola -keskustelu).
Kyllähän Kyllösestä on mainintoja monessa ketjussa. Pääasiassa positiivisia. Todella lupaava kaveri, joka vaatii vain hieman kokemusta ja kovaa treeniä. Varsinkin Lappeenranta-pelissä syrjäytti Rogersin pelinjohtajan paikalta. Ei vielä mikään pistenikkari, mutta on väläyttänyt muutamalla kovalla ajolla tällä kaudella. Melkoinen Rogersin vastakohta; johtaa peliä ja syöttää ennemmin kuin hakee ratkaisua itse.