Vs: Team Componenta 2007-2008
Enpä olisi uskonut ikinä sanovani näin, mutta: Olen Pekko kanssasi samaa mieltä ;D
Rogersista en ole itekkään pitänyt alkukauden jälkeen, mutta väkisinkin tulee mieleen Hollis alkuaikoinaan. Hakistakin vastaan on monella sanottavaa, mutta yksi asia mistä moni tuntuu olevan samaa mieltä on se miten hän sai suljettua pelaajien huonot puolet pois ja tuotua esille niitä hyviä. Hollisin peli parani kauden aikana hurjasti. Rogersin tapauksessa tuntuu, että kaveria ei koitetakaan kehittää vaan siirretään syrjään niin, että välit tulehtuu ja peli pahenee entisestään. Jotain hyvää Nikkarinenkin siinä näki, mutta kun ei sopinut heti pelityyliin (mikä se on?) niin that's it.
Ja edelleen: Nikkarinen sen Gracenkin tänne hyväksyi. Tuskin niitä kavereita hankitaan salaa.
(Tämä on muuten täysin omaa mietiskelyäni ja on mahdollista, että olen hyvinkin väärässä )
PEKKO sanoi:Miksi olet hänen puolellaan? Miten seura on toiminut väärin? Minun tietääkseni seura maksaa hänelle palkkaa, vaikka hänet onkin "lomautettu" ja joutuvat maksamaan koko kauden. En oikein ymmärrä mistä Nikkarinen nyt itkee? Siitäkö hän nyt on katkera ettei valmentaminen ollutkaan eläkevirka hänelle Karkkilassa. Tulokset puhuvat puolestaan. Hänet hommattiin Karkkilaan, koska hänellä oli niin hyvä maine nuorten pelaajien kehittämisessä. Ei hän kuitenkaan ole saannut nuorta joukkuetta pelaamaan haluamallaan tavalla. Kysynkin miksei? Itse hän vuodatti, että syy on Rogers, mutta itsehän hän toi hänet ainoana tuliaisena jenkkilän reissultaan. Se että joukkueen huono henki johtuu kyseisestä vahvistuksesta, niin varmasti on totta, mutta uskon ettei seuranjohto tehnyt ratkaisua valmentajan erottamisesta, ennen kun oli keskustellut pelaajien kanssa. Minusta ratkaisu on ihan helvetin hyvä, mutta odotan kuitenkin, että pelaajaosastoakin vahvistetaan. Nythän on Anssilla mahdollisuus näyttää kyntensä, kun tuli ne kurssitkin käytyä! Hyvää viikonloppua kaikille!
PS. Nikeltä helvetin hyvä kommentti Nikkarisesta. Oliko oikeesti tarpeellista viedä tämäntason asia mediaan asti.
Enpä olisi uskonut ikinä sanovani näin, mutta: Olen Pekko kanssasi samaa mieltä ;D
Rogersista en ole itekkään pitänyt alkukauden jälkeen, mutta väkisinkin tulee mieleen Hollis alkuaikoinaan. Hakistakin vastaan on monella sanottavaa, mutta yksi asia mistä moni tuntuu olevan samaa mieltä on se miten hän sai suljettua pelaajien huonot puolet pois ja tuotua esille niitä hyviä. Hollisin peli parani kauden aikana hurjasti. Rogersin tapauksessa tuntuu, että kaveria ei koitetakaan kehittää vaan siirretään syrjään niin, että välit tulehtuu ja peli pahenee entisestään. Jotain hyvää Nikkarinenkin siinä näki, mutta kun ei sopinut heti pelityyliin (mikä se on?) niin that's it.
Ja edelleen: Nikkarinen sen Gracenkin tänne hyväksyi. Tuskin niitä kavereita hankitaan salaa.
(Tämä on muuten täysin omaa mietiskelyäni ja on mahdollista, että olen hyvinkin väärässä )