Koripallo.com

Team Componenta 2007-2008

Viestejä
537
Vs: Team Componenta 2007-2008

Nikkarinen itse rekisteröinyt monta nimimerkkiä ja puolustelee täällä itseään!! ;D ;D ;)
 
Viestejä
256
Vs: Team Componenta 2007-2008

gargamel sanoi:
Ärsyttää vaan niin v-sti toi karkkilalais/forssalais/äänekoskelainen itkemismeininki.

Mainitsit samassa lauseessa karkkilalaiset ja forssalaiset, ja pidät vielä samanlaisina? Joku taso pitää kirjoittelussa sentään olla!
 

100

Viestejä
25
Vs: Team Componenta 2007-2008

Högfors Red Star sanoi:
Mainitsit samassa lauseessa karkkilalaiset ja forssalaiset, ja pidät vielä samanlaisina? Joku taso pitää kirjoittelussa sentään olla!
Pelataanhan eri sarjaakin,samoin ensi kaudella 8)
 
Viestejä
387
Vs: Team Componenta 2007-2008

Ylläpito. sanoi:
Tekstejä siivottu, ei arvailla täällä ihmisten seksikäyttäytymisen sujuvuutta kp.com-postauksien perusteella.

Mielestäni selkeä yhteys? Katsokaa vaikka JOEN SUUN viestimääriä. Ymmärtäähän sen kun ikää tulee....
 
Viestejä
537
Vs: Team Componenta 2007-2008

http://www.teamcomponenta.com/ennakko_08/tcnews_karhu_componenta1.html Vanttaja palaa ja uus jenkki kiinnitetty joukkueeseen!!
 
Viestejä
19 554
Vs: Team Componenta 2007-2008

Elä kuule 50 cent ( ilmeisesti todellisuudessa 5 centtinen vain ) ala mulle! Mulla on nuori eukko ja hommat vielä hyvin muistissa!

Mutta mitä taas tuohon tulee, että otetaan neljä jenkulaa ja peluutetaan kolmea, niin sitä kannattaisi milestäni Katajankin harkita. Tulisi kilpailua ja kaverit potkujen pelossa pelaisivat paremmin.

Ps. Se on Raitti varmaankin?
 

100

Viestejä
25
Vs: Team Componenta 2007-2008

JOEN SUU sanoi:
Elä kuule 50 cent ( ilmeisesti todellisuudessa 5 centtinen vain ) ala mulle! Mulla on nuori eukko ja hommat vielä hyvin muistissa!

Mutta mitä taas tuohon tulee, että otetaan neljä jenkulaa ja peluutetaan kolmea, niin sitä kannattaisi milestäni Katajankin harkita. Tulisi kilpailua ja kaverit potkujen pelossa pelaisivat paremmin.

Ps. Se on Raitti varmaankin?
Ja toiseksi,jos välttää jumbotilan ;D voi karsintapeleissä peluuttaa jokikistä jenkulaa ;)
 
Viestejä
281
Vs: Team Componenta 2007-2008

PEKKO sanoi:
Olen sitä mieltä, että jos vuodesta toiseen Tampere pystyy hankkimaan samalla budjetilla kunnon jenkit, niin miksei meillä tämä sitten onnistu.Jos tänävuonnakin olisi kolme kunnon vahvistusta olisi Compo paljon ylempänä sarjataulukossa.

Tampereella on Jarkki, jolla on omat, vertaansa vailla olevat kontaktinsa jenkkiyliopistoihin, mitä ei millään muulla seuralla ole - näillä kontakteilla Pyrinnöllä on muuten tällä hetkellä yksi voitto Compoa enemmän...
 
Viestejä
694
Vs: Team Componenta 2007-2008

Master of Tact sanoi:
Tampereella on Jarkki, jolla on omat, vertaansa vailla olevat kontaktinsa jenkkiyliopistoihin, mitä ei millään muulla seuralla ole - näillä kontakteilla Pyrinnöllä on muuten tällä hetkellä yksi voitto Compoa enemmän...

Plus, että budjettia on paha vertailla, koska esim Compolla siihen kuuluu koko toiminta, kun taas Pyrintö on valtava organisaatio, jonka resursseja voi jakaa.
 
Viestejä
294
Vs: Team Componenta 2007-2008

No onneksi uusi jenkki on entuudesta tuttu suomessa. Viimekaudella ihan kohtuu tilastoilla pelannut.
Hieno asia olisi jos Karkkilan omat selkäänpuukottajat antaisivat nyt nykyiselle valmennusjohdolle
jonkinlaisen työrauhan ja toteaisivat sitten keväällä kauden päätyttyä taas todellisen "asiantuntijan"
tavoin että "mitähän minä sanoin" Se ja se olisi pitänyt erottaa ja sille ja sille olisi pitänyt antaa peliaikaa
ja vastuuta ym. Ja samat tahot tietävät tietysti kuinka taloutta hallitaan tällaisen suurkaupungin joukkueen
menestyksen turvaamiseksi. Kaikki omalla nimellään arvostelevat ja järkeviä kommentteja esittävät
pääsevät ehdolle ensikauden valmentajatiimiin/Team Componentan johtoryhmään edellytyksellä että ottavat
vastuun tekemistään päätöksistään!!! Sopiiko???
 
Viestejä
694
Vs: Team Componenta 2007-2008

H.G. Forss sanoi:
No onneksi uusi jenkki on entuudesta tuttu suomessa. Viimekaudella ihan kohtuu tilastoilla pelannut.
Hieno asia olisi jos Karkkilan omat selkäänpuukottajat antaisivat nyt nykyiselle valmennusjohdolle
jonkinlaisen työrauhan ja toteaisivat sitten keväällä kauden päätyttyä taas todellisen "asiantuntijan"
tavoin että "mitähän minä sanoin" Se ja se olisi pitänyt erottaa ja sille ja sille olisi pitänyt antaa peliaikaa
ja vastuuta ym. Ja samat tahot tietävät tietysti kuinka taloutta hallitaan tällaisen suurkaupungin joukkueen
menestyksen turvaamiseksi. Kaikki omalla nimellään arvostelevat ja järkeviä kommentteja esittävät
pääsevät ehdolle ensikauden valmentajatiimiin/Team Componentan johtoryhmään edellytyksellä että ottavat
vastuun tekemistään päätöksistään!!! Sopiiko???

Hyvää tekstiä.. samaa mieltä.
 
Viestejä
294
Vs: Team Componenta 2007-2008

Haluan vielä painottaa että muualta tänne muuttaneena olen pitänyt hienona
asiana että näinkin pieni teollisuus "kaupunki" on pystynyt pitämään joukkueen
pääsarjatasolla tai lähellä sitä jo 60-luvulta lähtien. En pysty käsittämään
ajatusta että mahdollisuus pelata Suomenmestaruudesta yms. olisi jotenkin
sidoksissa paikkakunnan kokoon nähden. Jos suuret kaupungit olisivat etuoikeutettuja
niin nostaisiko se tasoa liigassa? Helsingin "TOPOLLA" ja Espoon HONGALLA" pitäisi tällä
perusteella olla väkilukkun nähden yhteensä 7-8 joukkuetta liigassa, mikä kyllä tekisi
aika paljon paikallisotteluita. Mutta mistä yleisö ja sponsorit kaikkiin? Kysyn saako
pienellä paikkakunnalla harjoittaa edes tällaista ns. marginaalilajia?
 

KaU

Viestejä
226
Vs: Team Componenta 2007-2008

H.G. Forss sanoi:
No onneksi uusi jenkki on entuudesta tuttu suomessa. Viimekaudella ihan kohtuu tilastoilla pelannut.
Hieno asia olisi jos Karkkilan omat selkäänpuukottajat antaisivat nyt nykyiselle valmennusjohdolle
jonkinlaisen työrauhan ja toteaisivat sitten keväällä kauden päätyttyä taas todellisen "asiantuntijan"
tavoin että "mitähän minä sanoin" Se ja se olisi pitänyt erottaa ja sille ja sille olisi pitänyt antaa peliaikaa
ja vastuuta ym. Ja samat tahot tietävät tietysti kuinka taloutta hallitaan tällaisen suurkaupungin joukkueen
menestyksen turvaamiseksi. Kaikki omalla nimellään arvostelevat ja järkeviä kommentteja esittävät
pääsevät ehdolle ensikauden valmentajatiimiin/Team Componentan johtoryhmään edellytyksellä että ottavat
vastuun tekemistään päätöksistään!!! Sopiiko???

Samaa mieltä. Nyt on taidettu kaikki toiveet toteuttaa, mitä arvostelijat ovat halunneet:
- valmentaja erotettu
- uusi jenkki hankittu (tosin rogersia tai gracea ei ole erotettu)

Nyt on meidän karkkilalaisten korisfanien aika antaa Compolle työrauha ja kaikki tukemme.
 
Viestejä
516
Vs: Team Componenta 2007-2008

Chris Hester sitten Compoon. Loistavaa, että tämä tieto selviää Tarmon sivuilta ensin. ;D Hester on kyllä kelpo pelimies ja pelasi hyvillä tehoilla viime kaudella Tarmossa. Viime kauden peleistä jäi miehestä sellainen kuva, että puolimatkan kakkosissa ja ajoissa mies on hyvä, mutta kauempaa heittouhkaa ei tahdo oikein löytyä.

Neljällä jenkillä sitten vissiin mennään jonkin aikaa ja katsotaan rauhassa kuka lähtee. Oma valintani olisi Rogers. Kyllönen on ollut minusta jopa parempi pelin johtamisessa kuin Rogers tällä kaudella. Wallery-Grace-Hester ei olisi hassumpi kolmikko.
 
Viestejä
256
Vs: Team Componenta 2007-2008

KaU sanoi:
Samaa mieltä. Nyt on taidettu kaikki toiveet toteuttaa, mitä arvostelijat ovat halunneet:
- valmentaja erotettu
- uusi jenkki hankittu (tosin rogersia tai gracea ei ole erotettu)

Nyt on meidän karkkilalaisten korisfanien aika antaa Compolle työrauha ja kaikki tukemme.
Jopa minä olen nyt tyytyväinen! Vaikka joukkue ei nyt piristyisikään, niin nyt on ainakin yritetty kääntään kurssi. Pitää kuitenkin muistaa, että sen verran joukkueen peli on ollut sekaisin, ettei kukaan saa aikaan lyhyessä ajassa muutoksia. Toivottavasti uusi vahvistus tuo itseluottamusta ja kilpailua joukkueeseen. Ei muuta kun hyvää joulua kaikille, vaikka mennyt vuosi onkin ollut kiistelyä asioista näillä sivuilla.

Ps. Petomies ei ole isäni eikä edes tyttöystäväni!
 
Viestejä
786
Vs: Team Componenta 2007-2008

gargamel sanoi:
Kummasti se Karkkilan koris on kuitenkin Hakiksen ansiosta porskuttanut ja sponsseja löytynyt, vaikka kyseessä on perinteinen hissijoukkue.

Kun nyt lueskelee joukkueiden otteluennakoita ja laskee yhteen 1 + 1 niin koko Nikkarinen + Compon hallitus + Rogers kuvio alkaa selkiintymään. Kyseessähän tuntuu olevan selkeä Hakiksen salaliittoteoria vai kuulostaako seuraava teoria ihan mahdottomalta ajatukselta ;)

1. Hakis vetäytyy valmentajan paikalta ja siirtyy valmennuspäälliköksi
2. Hakis (ja muu hallitus) hommaa valmentajaksi oikeustuomari Eero Nikkarisen
3. Hakis ja Nikkarinen lähtevät katsastamaan vahvistuksia jenkkeihin ja reissulta jää yllättäen
käteen pelkkää kuraa = Rogers
4. Hakis (ja muu hallitus) lomauttaa ko. oikeustuomarin "vahingossa" lainvastaisesti
ja Nikkarisen luonteen tuntien oikeuteenhan asia pitää viedä.
5. Compon asiat on nyt saatu mukavasti sekaisin niin hallituspuolella kuin kentälläkin, joten mihinkään ei voidan
satsata tai keskittyä ja oikeusjupakan myötä rahaakaan ei voida tuhlata kun ei tiedetä miten kärijillä käy.
6. Hakis myy tyytyväisenä asuntonsa Karkkilassa ja himpsii muina miehinä kotikaupunkiinsa Kauhajoelle (ja ihme
on jos ei liity Karhun organisaatioon)
7. Kaikki tämä sopivasti juuri ennen Karhu vs. Compo ottelua

Tässä vielä mukavat lainaukset joukkueiden otteluennokoista:

Myös tällä kertaa Hakis aikoi Team Componentan takapiruksi
[www.teamcomponenta.com]

Team Componentasta puhuttaessa tulee heti mieleen Karhu -kasvatti Timo Hakamaa. Tällä hetkellä hän toimii seuran toiminnanjohtajana, joka juoksee kasaan budjettia ja huolehtii erinäisistä muista asioista. Näitä muita asioita on viime aikoina Componentalla ollut.
[www.karhubasket.net]
 
Viestejä
589
Vs: Team Componenta 2007-2008

Zone sanoi:
Neljällä jenkillä sitten vissiin mennään jonkin aikaa ja katsotaan rauhassa kuka lähtee. Oma valintani olisi Rogers. Kyllönen on ollut minusta jopa parempi pelin johtamisessa kuin Rogers tällä kaudella. Wallery-Grace-Hester ei olisi hassumpi kolmikko.
Taitaa kuitenkin käydä niin, että lähtijä on Wallery. Tai näin on kauttarantain kertynyt korviini, että mies ei halua enää kevätkaudella olla Karkkilassa. Mutta huhut on toki huhuja.
 
Viestejä
786
Vs: Team Componenta 2007-2008

PEKKO sanoi:
Jopa minä olen nyt tyytyväinen! Vaikka joukkue ei nyt piristyisikään, niin nyt on ainakin yritetty kääntään kurssi. Pitää kuitenkin muistaa, että sen verran joukkueen peli on ollut sekaisin, ettei kukaan saa aikaan lyhyessä ajassa muutoksia. Toivottavasti uusi vahvistus tuo itseluottamusta ja kilpailua joukkueeseen. Ei muuta kun hyvää joulua kaikille, vaikka mennyt vuosi onkin ollut kiistelyä asioista näillä sivuilla.

Ps. Petomies ei ole isäni eikä edes tyttöystäväni!

Myös minä olen tyytyväinen ja lähinnä siitä syystä että PEKOLTA on nyt oikesti tullut hyviä asiallisia kommentteja
ja karkea pelaajien ja valmentajien mollaaminen on jäänyt vähemmälle. Olen nyt jopa ollut kanssasi samaa mieltä useastakin asiasta. Myös itse toivon että Hester tuo itseluottamusta, varmuutta ja kilpailua joukkueeseen ja samalla
parantaisi myös joukkuehenkeä. Tämä onkin pitkään aikaan TODELLA hyvä ja positiivinen uutinen Composta ja muutenkin järkevä teko palkata entuudesta TUTTU pelaaja. Niin ja hyvät joulut kaikille, rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto vai miten se nyt meni :)
 
Viestejä
694
Vs: Team Componenta 2007-2008

Pastori Pete sanoi:
Taitaa kuitenkin käydä niin, että lähtijä on Wallery. Tai näin on kauttarantain kertynyt korviini, että mies ei halua enää kevätkaudella olla Karkkilassa. Mutta huhut on toki huhuja.

Jos näin olisi niin olisikohan ehkä siinä tapauksessa hankittu vaikka.. hmm... sentteri? ::)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös