gargamel sanoi:Ärsyttää vaan niin v-sti toi karkkilalais/forssalais/äänekoskelainen itkemismeininki.
Pelataanhan eri sarjaakin,samoin ensi kaudella 8)Högfors Red Star sanoi:Mainitsit samassa lauseessa karkkilalaiset ja forssalaiset, ja pidät vielä samanlaisina? Joku taso pitää kirjoittelussa sentään olla!
Ylläpito. sanoi:Tekstejä siivottu, ei arvailla täällä ihmisten seksikäyttäytymisen sujuvuutta kp.com-postauksien perusteella.
Ja toiseksi,jos välttää jumbotilan ;D voi karsintapeleissä peluuttaa jokikistä jenkulaaJOEN SUU sanoi:Elä kuule 50 cent ( ilmeisesti todellisuudessa 5 centtinen vain ) ala mulle! Mulla on nuori eukko ja hommat vielä hyvin muistissa!
Mutta mitä taas tuohon tulee, että otetaan neljä jenkulaa ja peluutetaan kolmea, niin sitä kannattaisi milestäni Katajankin harkita. Tulisi kilpailua ja kaverit potkujen pelossa pelaisivat paremmin.
Ps. Se on Raitti varmaankin?
PEKKO sanoi:Olen sitä mieltä, että jos vuodesta toiseen Tampere pystyy hankkimaan samalla budjetilla kunnon jenkit, niin miksei meillä tämä sitten onnistu.Jos tänävuonnakin olisi kolme kunnon vahvistusta olisi Compo paljon ylempänä sarjataulukossa.
Master of Tact sanoi:Tampereella on Jarkki, jolla on omat, vertaansa vailla olevat kontaktinsa jenkkiyliopistoihin, mitä ei millään muulla seuralla ole - näillä kontakteilla Pyrinnöllä on muuten tällä hetkellä yksi voitto Compoa enemmän...
H.G. Forss sanoi:No onneksi uusi jenkki on entuudesta tuttu suomessa. Viimekaudella ihan kohtuu tilastoilla pelannut.
Hieno asia olisi jos Karkkilan omat selkäänpuukottajat antaisivat nyt nykyiselle valmennusjohdolle
jonkinlaisen työrauhan ja toteaisivat sitten keväällä kauden päätyttyä taas todellisen "asiantuntijan"
tavoin että "mitähän minä sanoin" Se ja se olisi pitänyt erottaa ja sille ja sille olisi pitänyt antaa peliaikaa
ja vastuuta ym. Ja samat tahot tietävät tietysti kuinka taloutta hallitaan tällaisen suurkaupungin joukkueen
menestyksen turvaamiseksi. Kaikki omalla nimellään arvostelevat ja järkeviä kommentteja esittävät
pääsevät ehdolle ensikauden valmentajatiimiin/Team Componentan johtoryhmään edellytyksellä että ottavat
vastuun tekemistään päätöksistään!!! Sopiiko???
H.G. Forss sanoi:No onneksi uusi jenkki on entuudesta tuttu suomessa. Viimekaudella ihan kohtuu tilastoilla pelannut.
Hieno asia olisi jos Karkkilan omat selkäänpuukottajat antaisivat nyt nykyiselle valmennusjohdolle
jonkinlaisen työrauhan ja toteaisivat sitten keväällä kauden päätyttyä taas todellisen "asiantuntijan"
tavoin että "mitähän minä sanoin" Se ja se olisi pitänyt erottaa ja sille ja sille olisi pitänyt antaa peliaikaa
ja vastuuta ym. Ja samat tahot tietävät tietysti kuinka taloutta hallitaan tällaisen suurkaupungin joukkueen
menestyksen turvaamiseksi. Kaikki omalla nimellään arvostelevat ja järkeviä kommentteja esittävät
pääsevät ehdolle ensikauden valmentajatiimiin/Team Componentan johtoryhmään edellytyksellä että ottavat
vastuun tekemistään päätöksistään!!! Sopiiko???
Jopa minä olen nyt tyytyväinen! Vaikka joukkue ei nyt piristyisikään, niin nyt on ainakin yritetty kääntään kurssi. Pitää kuitenkin muistaa, että sen verran joukkueen peli on ollut sekaisin, ettei kukaan saa aikaan lyhyessä ajassa muutoksia. Toivottavasti uusi vahvistus tuo itseluottamusta ja kilpailua joukkueeseen. Ei muuta kun hyvää joulua kaikille, vaikka mennyt vuosi onkin ollut kiistelyä asioista näillä sivuilla.KaU sanoi:Samaa mieltä. Nyt on taidettu kaikki toiveet toteuttaa, mitä arvostelijat ovat halunneet:
- valmentaja erotettu
- uusi jenkki hankittu (tosin rogersia tai gracea ei ole erotettu)
Nyt on meidän karkkilalaisten korisfanien aika antaa Compolle työrauha ja kaikki tukemme.
gargamel sanoi:Kummasti se Karkkilan koris on kuitenkin Hakiksen ansiosta porskuttanut ja sponsseja löytynyt, vaikka kyseessä on perinteinen hissijoukkue.
Taitaa kuitenkin käydä niin, että lähtijä on Wallery. Tai näin on kauttarantain kertynyt korviini, että mies ei halua enää kevätkaudella olla Karkkilassa. Mutta huhut on toki huhuja.Zone sanoi:Neljällä jenkillä sitten vissiin mennään jonkin aikaa ja katsotaan rauhassa kuka lähtee. Oma valintani olisi Rogers. Kyllönen on ollut minusta jopa parempi pelin johtamisessa kuin Rogers tällä kaudella. Wallery-Grace-Hester ei olisi hassumpi kolmikko.
PEKKO sanoi:Jopa minä olen nyt tyytyväinen! Vaikka joukkue ei nyt piristyisikään, niin nyt on ainakin yritetty kääntään kurssi. Pitää kuitenkin muistaa, että sen verran joukkueen peli on ollut sekaisin, ettei kukaan saa aikaan lyhyessä ajassa muutoksia. Toivottavasti uusi vahvistus tuo itseluottamusta ja kilpailua joukkueeseen. Ei muuta kun hyvää joulua kaikille, vaikka mennyt vuosi onkin ollut kiistelyä asioista näillä sivuilla.
Ps. Petomies ei ole isäni eikä edes tyttöystäväni!
Pastori Pete sanoi:Taitaa kuitenkin käydä niin, että lähtijä on Wallery. Tai näin on kauttarantain kertynyt korviini, että mies ei halua enää kevätkaudella olla Karkkilassa. Mutta huhut on toki huhuja.