Vs: Team Componenta 2008-2009
Mun on vissiin tilatta va kyyti Kauhajoelle, Lapualle en kyl mee omalla kyydillä!
Mun on vissiin tilatta va kyyti Kauhajoelle, Lapualle en kyl mee omalla kyydillä!
MC sanoi:Jos tulee katsomaan Karkkilaan peliä, niin missä kohtaa oikean puoleinen liikenne muuttuu vasemman puoleiseksi liikenteeksi?
H.G. Forss sanoi:Mun on vissiin tilatta va kyyti Kauhajoelle, Lapualle en kyl mee omalla kyydillä!
"Ovatko pelaajat Damion Dantzler ja Sami Marouf"?IKLU-katsomo sanoi:09.01.2009
Team Componentalle uusi takamies
Alkukauden I.divisioonassa, sarjasta sittemmin luopunutta Pussihukkia edustanut 187-senttinen Sami Marouf on liittynyt Korisliigan Team Componentan miehistöön.
Lupaava 20-vuotias takamies siirtyi Pussihukkiin kesken viime kauden Hongasta, jonka I divisioonajoukkueessa hän pelasi kaudesta 2006-2007 alkaen.
Marouf on esiintynyt myös eri ikäluokkien maajoukkueissa.
(Team Componenta 2009. HTML-dokumentti. http://www.teamcomponenta.com/. Luettu 9.1.2009)
Eero sanoi:Lisäksi SKL:n liittohallitus on kokouksessaan lokakuussa 2008 päättänyt, että KaU Basket r.y. vastaa kaikisita nykyisistä ja tulevista Oy Högfors Basket Ab:n veloista sarjapaikallaan.
Suomen Koripalloliitto on päättänyt siirtää vahingonkorvauslaskun KaU Basket ry.lle, siis Team Componentan taustayhteisölle.
PikkuMikko sanoi:Kallista lystiä Componentalle, nopeasti laskettuna tuosta tuli sellainen 60,000 paukku, eli suunnilleen kolmen jenkin vuosikustannus.
Minun ymmärtääkseni lainvoimainen tuomio tarkoittaa että asiasta ei enää keskustella, Compo joko maksaa tai liitto sulkee sen sarjasta.
Tällaisen rähinän (saatan vain kuvitella mitä huomiset lehdet kirjoittavat) jälkeen Compon taustaryhmässä ei ole hirveästi positiivista energiaa. Joukkue voi vielä kahlata läpi kevään mutta mistä löytyy kovat tekijät taustalle ensi vuodeksi. Kun taustayhtiön osakkaana on ollut suuryritys Componenta jonka nimi sotketaan tällaisiin projekteihin, ei taustalla työskentely tule varmasti helpottumaan.
Nyt on Karkkilassa tosi vaikeat ajat edessä.
vorssavan sanoi:C MON VORSSA!
Koska sillon Forssa ei olekkaan sarjan viimeinen ja compo tippuu? ;Dvorssavan sanoi:Pidä pintasi mies,jaksamista ja tsemppiä täältä vorssasta.Sopimukset on sopimuksia ja niistä pidetään kiinni tai sit maksaa kiltisti.
King sanoi:Mitä jos joukkueena olisi ollut Topo? Olisiko liitossa pystytty yhtä yksiselitteiseen ja rajuun ratkaisuun, joka pahimmassa tapauksessa johtaa Team Componentan konkurssiin?
Mietin Timi ihan samaa!! Olisiko Topo saanut anteeksi?