Koripallo.com

Uusi koripallopeli!

Vs: Uusi koripallopeli!

joopa sanoi:
onks jollain parempaa diili ku mulla? dollari päiväs ja toinen voitost... oon 27 sf ja rahaa reilu miljoona..

Mulla samallainen :p

juqkis

Nyt on alkanut äänestys maajoukkue valmentajan paikasta Cyberdunkissa. Itse olen ehdolla ja näyttää siellä olevan pari muutakin henkilöä... Eli nyt kaikki vaan äänestämään maajoukkueelle valmentaja!

intoo

Juqkis ainakin mun äänen ansainnut. Suosittelen myös muiden häntä äännestävän.

juqkis

Jeps, äänestäkää vaan mua! ;D

Kiitän äänestä syvästi! Toivottavasti meille tulisi nyt edes jonkinmoinen lohko että olisi saumat päästä jatkoon.

ei hätää

juqkis sanoi:
Toivottavasti meille tulisi nyt edes jonkinmoinen lohko että olisi saumat päästä jatkoon.
No fear, Teku is here!! ;) ;) ;D Ei vaiskaan, toivotaan hyvää lohkoa..

aappuuuaa

Onko mahdollista vaihtaa joukkuetta kun sopimus on voimassa sillä otin vahingossa väärän? Onhan? Miten?

aappuuuaa sanoi:
Onko mahdollista vaihtaa joukkuetta kun sopimus on voimassa sillä otin vahingossa väärän? Onhan? Miten?

No jos joku toinen tiimi ostaa sut. Pitä sen toisen tiimin managerille viestii että osaa sut.. niin se homma toimii, jos toimii.

Kiinnostaako ketään value 26 PG?
Floor Shooting: 39 (+5)
Inside Shooting: 28 (+5)
3PT Shooting: 38 (+7)
Dribbling: 33 (+6)
Passing: 40 (+4)
Stealing: 26
Rebounding: 23
Blocking: 23
Strength: 26 (+3)
Speed: 24
Jumping: 21
-----------------
Confidence: 23
Stamina: 26

TJEH sanoi:
Kiinnostaako ketään value 26 PG?
Floor Shooting: 39 (+5)
Inside Shooting: 28 (+5)
3PT Shooting: 38 (+7)
Dribbling: 33 (+6)
Passing: 40 (+4)
Stealing: 26
Rebounding: 23
Blocking: 23
Strength: 26 (+3)
Speed: 24
Jumping: 21
-----------------
Confidence: 23
Stamina: 26

Kannattas vähän kehittää confidencee, staminaa speediii, jumppia ja strenghtii niin sit vois olla kiinnostusta enemmän

juqkis

Miten niin ei paikka aukea?? ;)

Ja mitä noihin taitoihin tulee, jotka TJEH postasi, niin kehitä speedia ja floor shootingia ja pudä confidencen taso lähellä omaa valueta.
Jumpingia kannattaa kehittää sitten kun floor shooting on lähempänä 60.

intoo

juqkis sanoi:
Miten niin ei paikka aukea?? ;)

Ja mitä noihin taitoihin tulee, jotka TJEH postasi, niin kehitä speedia ja floor shootingia ja pudä confidencen taso lähellä omaa valueta.
Jumpingia kannattaa kehittää sitten kun floor shooting on lähempänä 60.

Vaikken tapausta tiedä, niin voin sanoa, että makaava läskipaikka on vaikea avata, jos kenttä on 2m liian ohut ja 4m liian lyhyt.

Ps. Käsittääkseni, Kalle ja Jukkis olette eri ikäluokkaa?

Mul on ihan surkee soppari. 1500 päiväs ja sit 500 voitosta.... pelaajan kehitys on todel hidasta ku ei pysty kokoajan pistään uuta reeniä käyntiin :S

Oma soppari on noin 350 päivä ja 38 voitosta... Vedonlyönnistä sitä rahaa saa, ja koko ajan voi treenata.
Jos muuten jotain joukkuueen omistajaa kiinnostaa C 26,7 value ja nousussa, niin tarjotkaa vaan sopparia.

Timo Koppelomäki
Height:2.23m
weight:125kg
position:center

Floor Shooting 28(+5)
Inside Shooting 34(+5)
3PT Shooting 23
Dribbling 28(+5)
Passing 28(+5)
Stealing 22
Rebounding 39
Blocking 35
Strength 30
Speed 23
Jumping 31
----------------------
Confidence 33(+10)
Stamina 28(+5)

Now training: Stamina +8

http://www.cyberdunk.com/team.php?m=player&id=289552

Meitsil taitaa olla 1000 + 500 toi soppari, value on 35+.
Pelisysteemiä sietäisi hieman korjata, kun lyömättä vetoa ei ole juurikaan varaa tavaroihin tai treenaamiseen, kun ei seuroilla ole tarpeeksi rahaa maksaa pelaajille.

Kuuma sanoi:
Meitsil taitaa olla 1000 + 500 toi soppari, value on 35+.
Pelisysteemiä sietäisi hieman korjata, kun lyömättä vetoa ei ole juurikaan varaa tavaroihin tai treenaamiseen, kun ei seuroilla ole tarpeeksi rahaa maksaa pelaajille.

tai sitten pelaajat vaatii liikoja :D Omal jengillä menee sopimuksiin rahaa noin 20 dollaria päivässä tai jopa alle. Silti kaikki kehittyvät jatkuvasti

Kauko sanoi:
tai sitten pelaajat vaatii liikoja :D Omal jengillä menee sopimuksiin rahaa noin 20 dollaria päivässä tai jopa alle. Silti kaikki kehittyvät jatkuvasti

Kerroppa kehityksen salaisuus ;)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.