Koripallo.com

Uusi koripallopeli!

Vs: Uusi koripallopeli!

Joukkueen toisiks paras value mut en pääse pelaa ... mikä syynä ?

wein bernaard sanoi:
Joukkueen toisiks paras value mut en pääse pelaa ... mikä syynä ?

Ooks Computer jengissä ihmisen joukkuees? Jos tietokoneen niin se arpoo sattunnaisesti ja jos ihminen niin se ei pakolta osaa laittaa oikeita taktiikoita

Pitäisikö jonkun muuten kirjoittaa suomeksi aloittelijan ohjeet tähän peliin? Ilmeisesti jotkut ovat ostaneet ihan alussa jo varusteita.

Itse kirjoitin jo englanninksi sellaisen pienen tuhatsanaisen perusjuttukokoelman tämän kuukauden CyberDunk blogissani. Kuinka moni haluaisi minun tekevän siitä käännöksen? Voisin kirjoittaa jo nyt sen valmiiksi ja panna blogiini jo nyt, jotta kaikki pääsevät sen lukemaan. Sitten panen linkin menemään vasta kuukauden päästä Cyberdunkiin, jolloin saisin silti CDP:ni. 8)

Vai onko joku jo kirjoittanut tällaisen suomeksi? Pankaahan toki tännekin linkkiä, jos bongaatte. Minua ainakin potutti erehdyksien kautta opppiminen.

William R sanoi:
Pitäisikö jonkun muuten kirjoittaa suomeksi aloittelijan ohjeet tähän peliin? Ilmeisesti jotkut ovat ostaneet ihan alussa jo varusteita.

Itse kirjoitin jo englanninksi sellaisen pienen tuhatsanaisen perusjuttukokoelman tämän kuukauden CyberDunk blogissani. Kuinka moni haluaisi minun tekevän siitä käännöksen? Voisin kirjoittaa jo nyt sen valmiiksi ja panna blogiini jo nyt, jotta kaikki pääsevät sen lukemaan. Sitten panen linkin menemään vasta kuukauden päästä Cyberdunkiin, jolloin saisin silti CDP:ni. 8)

Vai onko joku jo kirjoittanut tällaisen suomeksi? Pankaahan toki tännekin linkkiä, jos bongaatte. Minua ainakin potutti erehdyksien kautta opppiminen.

ohje on jo tehty.. ennen kuin tuli pienimuotoinen CD buumi. ja linkkihän on http://www.ankkalinnake.org/cd/cyberdunk.php

Kauko sanoi:
ohje on jo tehty.. ennen kuin tuli pienimuotoinen CD buumi. ja linkkihän on http://www.ankkalinnake.org/cd/cyberdunk.php

Eikös tuo ole enemmänkin englanninkielisen version suomennus, jonka avulla suomenkielinen pystyi pelaamaan peliä ennen virallista käännöstä? Taidan tosiaan tehdä suomennuksen siitä blogiartikkelistani ja lisäillä siihen vielä joitain asioita, jotta saadaan ihmiset palkkaamaan vain parhaimpia treenareita ja lyömään varmasti kaikki rahansa parhaimpien vetojen puolesta alussa.

William R sanoi:
Eikös tuo ole enemmänkin englanninkielisen version suomennus, jonka avulla suomenkielinen pystyi pelaamaan peliä ennen virallista käännöstä? Taidan tosiaan tehdä suomennuksen siitä blogiartikkelistani ja lisäillä siihen vielä joitain asioita, jotta saadaan ihmiset palkkaamaan vain parhaimpia treenareita ja lyömään varmasti kaikki rahansa parhaimpien vetojen puolesta alussa.

jaa että pelailet muitten puolesta? joo ei kiitos

Kauko sanoi:
jaa että pelailet muitten puolesta? joo ei kiitos

::) Huoh. Ei sitten tehdä käännöstä blogista. Parempihan se kai on vain kirjoittaa englanniksi, jotta jotain oppisi. Sen verran kuitenkin sanon että:
1.Tehokkaimmat treenaajat ovat +7 neljäksi päiväksi ja +5 kolmeksi päiväksi. Näitä kannattaa alussa käyttää mahdollisimman paljon. Treenatkaa kuitenkin koko ajan jollain treenarilla.
2.Alussa kannattaa lyödä mahdollisimman paljon vetoa, koska se on useimmiten nopein tapa saada rahaa alussa. Etsikää pelin foorumeilta "Jeff the booky" -viestiketju. Ihmiset kirjoittavat siellä parhaimmista löytämistään vedoista. Viestit on englanniksi, mutta aika varmasti suomenkielinenkin saa selvän siitä, että mikä niistä on vedonlyöntivinkki ja mikä Total Recall -kuva.

Eiköhän anneta kaikkien pelata omalla tavallaan? vai haluutko tulla auttamaan mua kans? voin antaa salasanan kyl ja miksei vaik intoki samal.

Miksei kannata ostaa varusteita alussa? Kaippa se äijä pärjää paremmin sielä jos on hyvät lenkkarit jalassa. Eihän ne maksa kuin neljänsataa ne huonoimmat. ???

Kauko: Eiköhän kaikki ole jo tajunnut, että et ole aloittelija, joka tarvitsisi aloittelijan ohjeita. Tietääkseni se ei ole sinulta millään tavalla pois, jos kerron muutamalle ihmiselle miten statsit saa nousemaan nopeammin. En myöskään ole pakottamassa sinua tai ketään muutakaan lukemaan vinkkejäni - saati sitten toimimaan niiden mukaan.

Blomberg sanoi:
Miksei kannata ostaa varusteita alussa? Kaippa se äijä pärjää paremmin sielä jos on hyvät lenkkarit jalassa. Eihän ne maksa kuin neljänsataa ne huonoimmat. ???

Se raha on samantien poissa vedonlyönnistä. Huomenna se neljäsataa olisi jo 1600-2000.

tip to

Onks se sillee jos on joku training ottelunkaa samaa aikaa ni ei pääs otteluu pelaamaan?

tip to sanoi:
Onks se sillee jos on joku training ottelunkaa samaa aikaa ni ei pääs otteluu pelaamaan?
pääsee pelaamaa trainingista huolimatta

tip to

ookke sit en vaa kerta kaikkiaa saa vaa peliaikaa :D:D

tip to sanoi:
ookke sit en vaa kerta kaikkiaa saa vaa peliaikaa :D:D

Jos on Human manageri niin pistä sille viestiä, mulla ainakin toimi. :p palkkakin nous 500 ;)

juqkis

William R, mikä sun ukkelis nimi on?? Vaikutat fiksulta tyypiltä ja meikä voisi olla kiinnostunut. Omistan joukkueen Silver Leaguessa ja ajattelin hankkia itelleni farmijoukkueen Suomen jostain sarjasta. Siis jos sattuu kiinnostamaan. Myös muutkin kiinnostuneet suomalaiset voi laittaa mulle viestiä, juqkis on nimi siellä Cyberdunkissa...

Käyttääkö kukaan muuten sitä Cyberdunkia suomenkielellä?? Jos käyttää, olisin myös kiinnostunut tietämään mitä kaikkia virheitä ja epäkohtia sieltä suomenkielisen version puolelta löytyy, että osaisin vähän neuvoa Omenmia ja Taladia mokien kanssa.

se suomenkielinen version on aivan ... sanonko mistä :D että tulee käytettyä alkuperäistä :D

Minä vaan

Suomenkielinen alkaa jo hyvin: suomi/finish. Nice!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.