Koripallo.com

Uusi koripallopeli!

intoo

Vs: Uusi koripallopeli!

monten pomppu sanoi:
palkoista oli puhetta nii mun palkka on

10 000 per päivä ja 50 voitto bonus

taitaa olla suomen paras palkka cyberdunkissa? ;)

Eipä tuossa mitään. Ite olin value n. 22, kun signasin, joten palkkaa se 5k/1k. Value tällä hetkellä 30 ja taitaapi olla Suomen paras ;)

:P

intoo sanoi:
Eipä tuossa mitään. Ite olin value n. 22, kun signasin, joten palkkaa se 5k/1k. Value tällä hetkellä 30 ja taitaapi olla Suomen paras ;)

Taitaa äitiski pelaa sun kans ku CDP:illä vaan saa tota valueta hankittua ;)

intoo

:P sanoi:
Taitaa äitiski pelaa sun kans ku CDP:illä vaan saa tota valueta hankittua ;)

"Your Referrals

Showing 44 latest out of 44"

Käännöksestä saattiin 1000 CDP, 6 blogia = 600 CDP, videoista 1000 CDP. 0€ käytetty.

Ja äiti ei pelaa CD:tä..

Yritin luoda itselleni pelaajaa. Annoin etunimen, sukunimen ja valitsin maan. Point guard ja eikun sopiva kaveri randomina. Painan GIVE HIM LIFE. Pelaajan luonti ei onnistu vaan peli haukkuu mua joka kerta idiootiksi. Sanoo vaan, et Idiot. Ei muuta. Heh. Mitä ihmettä?

Tyylikästä :)

PÄIVITYSTÄ:

Sain pelaajan nyt luotua. Tein pari asiaa (jos jollain on sama ongelma niin tässä vinkkiä):

- Kun loin pelaajan niin olin pelissä englanninkielisellä versiolla
- Vaihdoin selaimen Operaan (sillä tuskin on mitään merkitystä)

Mr Brown sanoi:
Yritin luoda itselleni pelaajaa. Annoin etunimen, sukunimen ja valitsin maan. Point guard ja eikun sopiva kaveri randomina. Painan GIVE HIM LIFE. Pelaajan luonti ei onnistu vaan peli haukkuu mua joka kerta idiootiksi. Sanoo vaan, et Idiot. Ei muuta. Heh. Mitä ihmettä?

Tyylikästä :)

PÄIVITYSTÄ:

Sain pelaajan nyt luotua. Tein pari asiaa (jos jollain on sama ongelma niin tässä vinkkiä):

- Kun loin pelaajan niin olin pelissä englanninkielisellä versiolla
- Vaihdoin selaimen Operaan (sillä tuskin on mitään merkitystä)

Kummallakaan ei ole mitään väliä. Sen kun pelaat vaan :D

Mun pelaaja Monte Cummingss on ollu ilmiliekeissä viimesessä kolmessa pelissä!! ;)

28 pistettä
18 levyriä
6 syöttöä

31 pistettä
20 levyriä
2 torjuntaa
4 syöttöä

33 pistettä
18 levyriä
3 riistoa
6 syöttöä

ei paha! eihän?

Mun pelaaja se vasta on liekeissä ollut!

Peliaika 12:57
FGM/A 0/3
3PM/A 0/2
FTM/A 1/4
sekä kolme syöttöä ja kaksi menetystä

= 1pts, 3a ja 2t

Pelaajakin on koripalloija jo olemukseltaankin, tulevaisuuden lupaus suorastaan! PG, 172cm ja 68kg. Melkein kuin minä, mutta hiukan pidempi ja painavampi :)

intoo

SF all 35 13 /14 2 /6 3 /4 2 0 0 1 13 0 32:10

Tossa on mun tän kauden paras peli. Eli 35p/14l 32 minuuttiin. Saan aika vähän peliaikaa. Yleensä sellaiset 24min.

Minä vain

Meikäläisten pelaaja nakuttaa Serbian ykkösliigassa 27,6 pts, 7,4 as ja 6,6 reb keskiarvoilla. Field goals 73 %. Palkka vois olla parempikin.

Minä vain sanoi:
Meikäläisten pelaaja nakuttaa Serbian ykkösliigassa 27,6 pts, 7,4 as ja 6,6 reb keskiarvoilla. Field goals 73 %. Palkka vois olla parempikin.

Paljos sun value on? ja mitä paikkaa pelaat?

juqkis

Kauko sanoi:
Kummallakaan ei ole mitään väliä. Sen kun pelaat vaan :D

Itse asiassa... Browserilla on aika paljon väliä, sillä peli pyörii parhaiten juuri Operalla ja IE. Firefoxista sivut eivät pidä lainkaan ja tämän näkee muun muassa toimittaessaan blogi artikkelia Firefoxilla.

PS, Silver Liigassa rekordilla 7-1

Alotin nyt itekki pelaamaan tätä peliä viime viikolla. Mun äijä on pärjänny aika hyvin, mutta nyt kun aloin tutkailemaan niin näyttää sille että samantasoset pelaajat pelaa paremmissa sarjoissa. Ite pelaan Hong kongin vitosdivarissa, sellasen soppari mulle lyötiin kouraan kun etsin tiimiä. Olisko pitänyt pyrkiä johonkin parempaan sarjaan vai kannattaako kärvistellä tuolla rupusarjassa? Tilastot on suht hyvät 20/10 ja 35 minsaa per peli. Johtuisko sitten juurikin siitä, että sarjan taso on niin kehno. ??? Kumminkin joukkueessani oli joku 20 arvoinen sentteri, mutta näyttäs siltä että se on lähteny kävelemään. Miten niinkin korkealla valuella kukaan haluaa olla tollasessa sarjassa?

Pakko myöntää, että oon vähän hukassa vielä tossa pelissä, mutta ihan hauskalta vaikuttaa tähän mennessä. Kertokaas alottejilla siis vinkkejä, että mihin sarjaan kannattaa itseään tyrkyttää ja mihin vois rahkeet riittää. Miten yleensä voin pyrkiä mihinkään toiseen joukkueeseen? :-[

Blomberg sanoi:
Miten yleensä voin pyrkiä mihinkään toiseen joukkueeseen? :-[

Pistät vaan cyberdunkin forumille mainoksen itsestäs, niin soppareita rupeaa satelemaan postilaatikkoon.

Kuuma sanoi:
Pistät vaan cyberdunkin forumille mainoksen itsestäs, niin soppareita rupeaa satelemaan postilaatikkoon.

Kannattaako se heti vaikka value on vasta 17.35 vai kannattaako odotella, että saisin sitä ylöspäin?

Blomberg sanoi:
Kannattaako se heti vaikka value on vasta 17.35 vai kannattaako odotella, että saisin sitä ylöspäin?

Kannattaa kehittää lähelle 20 sitten ilmottelemaan ittestäs :)

Heinola kalat

Floor Shooting: 25 (+5) Siin on mun ukkelin skilssit. mitä pitäisi kehittää kun oon Small Forward? Heitot menee 2/12 tyylii :D Latoin tänääitseluottamukselle yhen treeniin eli huomen sit 15 se
Inside Shooting: 24 (+5)
3PT Shooting: 25 (+5)
Dribbling: 22 (+2)
Passing: 14
Stealing: 14
Rebounding: 14
Blocking: 19
Strength: 16
Speed: 21
Jumping: 22
-----------------
Confidence: 14
Stamina: 14
Improve
Energy: 70%

intoo

Floor Shooting: 70 (+20)
Inside Shooting: 31 (+10)
3PT Shooting: 34
Dribbling: 24
Passing: 39 (+15)
Stealing: 24
Rebounding: 40
Blocking: 21
Strength: 40
Speed: 40 (+10)
Jumping: 49 (+15)
-----------------
Confidence: 44 (+10)
Stamina: 36 (+10)
Improve
Energy: 98%

Tossa on mun taidot.

Treenailen +6 3PT-shootingia nyt.
SF:n kannattaa treenata melko tasaisesti kaikkia taitoja.

juujuu. no into varmasti tietää että monentena mennään.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.