Koripallo.com

Uusi koripallopeli!

Vs: Uusi koripallopeli!

juqkis sanoi:
William R, mikä sun ukkelis nimi on?? Vaikutat fiksulta tyypiltä ja meikä voisi olla kiinnostunut. Omistan joukkueen Silver Leaguessa ja ajattelin hankkia itelleni farmijoukkueen Suomen jostain sarjasta. Siis jos sattuu kiinnostamaan. Myös muutkin kiinnostuneet suomalaiset voi laittaa mulle viestiä, juqkis on nimi siellä Cyberdunkissa...

Käyttääkö kukaan muuten sitä Cyberdunkia suomenkielellä?? Jos käyttää, olisin myös kiinnostunut tietämään mitä kaikkia virheitä ja epäkohtia sieltä suomenkielisen version puolelta löytyy, että osaisin vähän neuvoa Omenmia ja Taladia mokien kanssa.

Ville McZimbu on pelaajan nimi, mutta South-Eastin farmijoukkue on sen verran mukava porukka, että en ole vaihtamassa.

Pelaan Operalla enkä käytä suomenkielistä versiota. Vaidoin tällä kertaa siihen vähäksi aikaa ja huomasin seuraavat outoudet:
-"Lopeta" -napista loppuu koko pelaajan ura tällä hetkellä. Sen voisi vaihtaa johonkin kuvaavampaan, koska ensikertalainen luulee sitä satavarmasti log out napiksi.
-Monet pienet kohdat ovat suomentamatta
-Omista joukkue -selostus loppuu kesken
-Taktiikkaosiossa: Se voi olla kovaa, normaalin m��r�n taikka rauhallisesti. = Pelaamisintensiteettisi voi olla kova, normaali tai rauhallinen. "Intensiteetin" voisi myös vaihtaa "tsemppaamiseen" ja tsemppaamisen tasoon. (Vastaavat vaihtoehdot olisivat kova, tavallinen ja vähäinen)

juqkis

Kauko sanoi:
se suomenkielinen version on aivan ... sanonko mistä :D että tulee käytettyä alkuperäistä :D

No hyvä että tykkäät! ;D

William R sanoi:
Ville McZimbu on pelaajan nimi, mutta South-Eastin farmijoukkue on sen verran mukava porukka, että en ole vaihtamassa.

Pelaan Operalla enkä käytä suomenkielistä versiota. Vaidoin tällä kertaa siihen vähäksi aikaa ja huomasin seuraavat outoudet:
-"Lopeta" -napista loppuu koko pelaajan ura tällä hetkellä. Sen voisi vaihtaa johonkin kuvaavampaan, koska ensikertalainen luulee sitä satavarmasti log out napiksi.
-Monet pienet kohdat ovat suomentamatta
-Omista joukkue -selostus loppuu kesken
-Taktiikkaosiossa: Se voi olla kovaa, normaalin m��r�n taikka rauhallisesti. = Pelaamisintensiteettisi voi olla kova, normaali tai rauhallinen. "Intensiteetin" voisi myös vaihtaa "tsemppaamiseen" ja tsemppaamisen tasoon. (Vastaavat vaihtoehdot olisivat kova, tavallinen ja vähäinen)

Ai jäbä on McZimbu, ei sitten mitään, meikä ei ala houkutteöemaan genieltä pois muita kuin Intoa (siinäkään tosin onnistumatta;)).

Mutta joo, siinä suomennoksessa on varmasti käynyt mokia ihan vaan siinäkin, että jotkut sanat on suomennettu vain kerran ja niillä on kuitenkin täysin eri asiayhteys. Lisäksi ongelmia tuotti tiettyjen termien suomentaminen uskottavasti ja siinä kyllä ryssittiin pahasti. Ne asiat taas mitkä on suomentamatta, johtuvat siitä, että niitä ei ole annettu suomennettavaksi ja tietenkin ö:n ja ä:n puuttuminen ketuttaa kaikkia.
Tuo on outoa, että "Retire" on suomennettu "lopeta", sillä itse sen kohdan suomensin ja laitoin että "lopeta urasi" tai pelaajasi tjms.
Ja yksi seikka minkä olen itse huomannut, että suomen sijamuotojen kanssa on suurta hakemista. Esim sanaa "Liigaa" ei ole vaan sen suomennos on mennyt: "Leagues=Liigat"...

Mutta kertokaahan nyt vaan kaikki, jotka olette epäkohtia huomanneet, niin yritän saada ne korjatuksi.

juqkis sanoi:
Mutta kertokaahan nyt vaan kaikki, jotka olette epäkohtia huomanneet, niin yritän saada ne korjatuksi.

Käytä alkuperäistä versiota :D

intoo

Käännöksessä on varmasti virheitä, pahoittelemme sitä (ainakin minä, juqkiksesta en tiedä).
Ääkkösten puuttumin tosiaankin ärsyttää, tosin siitä olemmekin jo ilmoittaneet admineille. Se, että kaikkia sanoja ei ole käännetty, johtuu siitä, että ne on päätetty jäättää pois käännöksestä, kuten taitojen kanssa tehtiin. Miten muuten suomentaisitte inside shooting:in ja floor shooting:in lyhyesti, mutta ymmärrettävästi? Ja tosiaankin, ton retiren olisin voinut paremminkin kääntää, esim. lopeta urasi, kuten juqkis jo sanoi. Mulle saa vapaasti valittaa käännöksesta, tosin en takaa että vastaan valituksinne.

Intensiteetin tsemppaamiseen? Nehän ovat kaksi eri asiaa. Intensiteetti tarkoittaa, kuinka kovaa pelaajasi pelaa. Tosi elämässä: oletko puolustaessasi metrin päässä hyökkääjästä vai iholla, pelaatko joka tilanteen loppuun asti vai jätätkö ne kesken. Tsemppaaminen taas joukkueavereiden kannustamista, vai olenko väärässä?

Ja noista treenaajista. Itse käytän +6 (5 päivää) ja 10 (8 päivää). +7 on se huono puoli, että ne treenaavat kolmea eri taitoa. Itse suosittelisin aloittelijoille ottamaan selvää, mitä taitoja pelaajasi tarvitsee pelatakseen hyvin. Sen jälkeen nostamaan kyseiset taidot 20, jonka jälkeen ottamaan viimeisen +5 treenin. Tässä vaiheessa olet mitä luultavammin jo kokenut CD:n pelaaja ja osaat jatkaa omin avuin.

Varusteista sanon vielä sen verran, ihan vain Kakea kiusatakseni ;), ettei niillä 400$ kengillä mitään tee. Lyömällä vetoa saat jo muutamassa viikossa kasaan sen 150k, joilla voit ostaa paljon paljon parempia varusteita.

PS. Käytän itsekin original-versiota

voeveo

Miks mä en pääse tonne foorumille kirjautumaan ku pistän mun käyttäjätunnuksen ja salasanan.. sit väittää et on väärä ???

juqki

Forumi vaatii erillisen rekisteröitymisen. Eli Cyberdunkin salasanat ei kelpaa sinne.

Ei huoh. Mun joukkueessa on 4 x PG ja 4 x SG.

Itelläni on korkein value ja oon yleensä MoM, mutta silti. Yksi hieman yllättävä seikka on kuitenkin se, että pärjätään loistavasti: 2. Suceava Doi Doi 21 - 7

kannattaa myös kokeilla hauskaa fudis manageri peliä.. www.hattrick.org

Kö?

Eikö noilla cyberpointseilla voi Lyödä vetoa ollenkaa??

hehhee kaikille 100 cdptä ilmatteeks : D halloween lahja.

hffhfhhhff

Kauko sanoi:
hehhee kaikille 100 cdptä ilmatteeks : D halloween lahja.
Eihän toi hyödytä juuri mitään. vai oonko väärässä? saat parannettuu kahella jotain ::)

No 100 cdpllä saa rahaa tai parannettua 2 skilliä ellei oo parantanu kauden aikana jo 40. Eipä nuo nyt tarpeettomiakaan ole.

Value 21, kannataaako mennä draftii vai kyselee foorumille ?

wein bernaard sanoi:
Value 21, kannataaako mennä draftii vai kyselee foorumille ?

kannattaa foorumille varmaankin laittaa. ite ainakin laitoin tolla valuella ja kyl tarjouksii tuli..

A.D.

Onkohan jollain suomalaisjoukkueella käyttöä PF-paikalla pelaavalle Adonal TheBeastille? Arvo parhaillaan 20,5 ja aktiivisesti on nousussa. Tekisi mieli päästä johonkin ihmisen manageroimaan joukkueeseen, koska tietokoneen peluutus on päin sviddua. Foorumille laitoin viestiä, mutta olisihan se mielenkiintoista päästä aktiiviseen suomalaisporukkaankin. Ainoana kriteerinä on halu päästä pelaamaan.

juu

Täällä kyseltiin noita suomalais omistuksessa olevia joukkueita, niin Kauk0 ainakin omistaa joukkueen 2. divarista.

Tääl SG value 25.77 ettii joukkuetta. Täl hetkel olin tiimitön :( viime palkka oli 1200 $ mutta lisä ei olisi pitteekis ;)

joopa

onks jollain parempaa diili ku mulla? dollari päiväs ja toinen voitost... oon 27 sf ja rahaa reilu miljoona..

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.