Koripallo.com

Valavuori ja Suomi-koris

Viestejä
507
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Valavuori sanoi:
...Ellei joku sitten lyö näitä koriskohteita Veikkauksen kautta.
En suosittele.

Kyllä joku samalla nimimerkillä kuin sinä varustettu oli pelannut Veikkauksen kautta mm Kataja - Honka -threadissa. ;)
 
Viestejä
584
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

No-pass-look sanoi:
Kyllä joku samalla nimimerkillä kuin sinä varustettu oli pelannut Veikkauksen kautta mm Kataja - Honka -threadissa. ;)
Kyllähän minä ylikertoimia siellä mielelläni pelaan. Hongan kerroin oli tässä kyseisessä pelissä 4,2.
 
Viestejä
2 459
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

No-pass-look sanoi:
Kyllä joku samalla nimimerkillä kuin sinä varustettu oli pelannut Veikkauksen kautta mm Kataja - Honka -threadissa. ;)
"lol toi pelaa veikkauksella" Niin pelasin, voitinkin jopa tänään, se on tosin melko harvinaista. Ja muutenkin omat veikkaukset on sellasta nappikauppaa, että mielestäni suht sama mille taholla nämä hilunsa menettää.

eiku niin sehän olikin käyttäjä Valavuorelle se No-pass-lookin viesti, mun paha.
 
Viestejä
9 123
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Laitoin Valavuoren taskusta tippuneilla pikkuhiluilla singlenä UNIBETin kautta Katajaa. Voittorahoilla lähden Mallorcalle viikoksi. Kiitos Aleksi!
 
Viestejä
1 718
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Valavuori sanoi:
Heh. Ei koriksessa ole ristejä. Ellei joku sitten lyö näitä koriskohteita Veikkauksen kautta.
En suosittele.
Olen laittanut ristiä lapulle Veikkauksella koriskohteissa ja pari kertaa on osunut ihan mukavilla kertoimilla.
 
Viestejä
584
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Varmasti risti on mukava osuessaan. Tuskin kuitenkaan lyöt ristejä korikseen kovin isoilla betseillä..
 
Viestejä
1 718
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Valavuori sanoi:
Varmasti risti on mukava osuessaan. Tuskin kuitenkaan lyöt ristejä korikseen kovin isoilla betseillä..
Joo, isoilla panoksilla ei oikein uskalla. Lähinnä ihan fiilispohjalta, tuurista se on kiinni tuleeko jatkoaika vai ei.
 
Viestejä
1 638
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Vain todelliset asiantuntijat voivat laittaa korikseen ristejä. Laitoin muistaakseni keväällä 2008 yhteen lappuun kaksi ristiä, jotka molemmat osui. 2 euron panoksella napsahti 400 euroa.
thumbup.gif
 
Viestejä
584
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Itse perustan lyöntini mieluummin mahdollisimman up-to-date -tietoon. Koris on lajeista kenties kaikkein helpoin lyötävä, jos on tarpeeksi tietoa. selkeästi huonompi joukkue häviää lähes aina, toisin kuin vaikkapa lätkässä tai futiksessa. Lahjoitustoimintaa harrastan muissa merkeissä.
 
Viestejä
5 346
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Valavuori sanoi:
Itse perustan lyöntini mieluummin mahdollisimman up-to-date -tietoon. Koris on lajeista kenties kaikkein helpoin lyötävä, jos on tarpeeksi tietoa. selkeästi huonompi joukkue häviää lähes aina, toisin kuin vaikkapa lätkässä tai futiksessa. Lahjoitustoimintaa harrastan muissa merkeissä.


No miten sen ottaa kumpi on heikompi .Itse pistin tänään kympin pitkävetoon Korihaiden ja Topon puolesta .
Riskin kannattaa aina ottaa .
En tiedä olisitko sinä laittanut rahat honkaan . ;D
 
Viestejä
1 072
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

zack sanoi:
Vain todelliset asiantuntijat voivat laittaa korikseen ristejä. Laitoin muistaakseni keväällä 2008 yhteen lappuun kaksi ristiä, jotka molemmat osui. 2 euron panoksella napsahti 400 euroa.
thumbup.gif

Veikkauksen peleissä ristillä on selkä alikerroin. Siksi sen pelaaminen ei keskimäärin ole järkevää.
 
Viestejä
514
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Valavuori sanoi:
Eiliseltä kierrokselta varmat pois ja 56% tuotto Kouvoista ja Kotkasta. Tänään luvassa Kataja ja Pyrintö yhteiskertoimella 1,97. Jälleen, lyökööt ken tohtii.

Mistäs tuolle tuplalle noin hyvän kertoimen sai ilman tasurioptioita? Itse kun seurailin niin Katajan kerroin oli alle 1,2 ja Pyrsän alle 1,6 joka puolella.
 
Viestejä
1 638
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Puskajussi sanoi:
Veikkauksen peleissä ristillä on selkä alikerroin. Siksi sen pelaaminen ei keskimäärin ole järkevää.

Olenkin asiantuntija, joten voin pelata tuollaisia pelejä 8]
 
Viestejä
5 346
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Mutta mitä järkee pelata jos kerroin on alle vaikka neljä .Ei mitään voita .
 
Viestejä
584
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Parhaassa löytämässäni yhdistelmässä Kataja 1.16 ja Pyrintö 1,7. Wimi, vastaan nyt lyhyesti, enkä pitkän kaavan mukaisesti.

Suomen korismaajoukkueen kerroin USA:ta vastaan olisi 12,0 ja USA:n kerroin olisi 1,10. Sinä löisit luultavasti Suomea muutamalla kympillä. Minä löisin USA:ta todella isolla.
 
Viestejä
946
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Valavuori sanoi:
Parhaassa löytämässäni yhdistelmässä Kataja 1.16 ja Pyrintö 1,7. Wimi, vastaan nyt lyhyesti, enkä pitkän kaavan mukaisesti.
Suomen korismaajoukkueen kerroin USA:ta vastaan olisi 12,0 ja USA:n kerroin olisi 1,10. Sinä löisit luultavasti Suomea muutamalla kympillä. Minä löisin USA:ta todella isolla.

Marraskuun 10. päivä vuonna 1993.

Helsingin Urheilutalolla Suomi-Venäjä EM-karsintaa, kotijoukkueen kerroin noin 10 ja Venäjän noin 1.

Urheilutalon seinät ja katto natisevat, Klinga pelaa hurmoksessa, Suomi voittaa ja Pena Salmi itkee.

Pitkävetorivini osui sillä kierroksella.
 
Viestejä
5 346
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Valavuori sanoi:
Parhaassa löytämässäni yhdistelmässä Kataja 1.16 ja Pyrintö 1,7. Wimi, vastaan nyt lyhyesti, enkä pitkän kaavan mukaisesti.

Suomen korismaajoukkueen kerroin USA:ta vastaan olisi 12,0 ja USA:n kerroin olisi 1,10. Sinä löisit luultavasti Suomea muutamalla kympillä. Minä löisin USA:ta todella isolla.


Tää on aivan eri vertaus .Mutta jos kävisikin että pistäisin kympin ja voittaisin .Sinä häviät todella paljon :)
 
Viestejä
514
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Eyes Wide Shut sanoi:
Marraskuun 10. päivä vuonna 1993.

Helsingin Urheilutalolla Suomi-Venäjä EM-karsintaa, kotijoukkueen kerroin noin 10 ja Venäjän noin 1.

Urheilutalon seinät ja katto natisevat, Klinga pelaa hurmoksessa, Suomi voittaa ja Pena Salmi itkee.

Pitkävetorivini osui sillä kierroksella.

Pitkävedon pelaaminen oli juuri alkanut. Mulla oli pinkka kuponkeja Venäjä 1,15 (muistaakseni) merkinnällä. Ei kuitenkaan harmittanut sillä kertaa.
 
Viestejä
5 346
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Missä leffassa klinka ajaa jopoo.

Olen kysynyt ennenkin .Mutta täällä on paljon nuorii mitkä ei tunne kari-pekkaa
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös