Vs: Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014
Pakko sanoa, että sinun viestistä todellakin paistaa kateus.
Itse en matkalle ole menossa mutta en myöskään jauha kateellista paskaa. Miksi SINUA kiinnostaa, mitä ohjelmaa siellä on ja miten on järjestetty, kuka ja mitä maksaa jne, jos et ole menossa?
Mielestäni tuo on pelkkää kateutta. "Ei ne saa tehdä tollasta kun minä en pääse leikkiin mukaan".
Jääkenttien Gaselli sanoi:No jos olis laittanut niille kavereilleen tekstarin, että "Moi, järjestän pelimatkan, siirrä tilille xxxxx-xxxxxx 2900 euroo" niin tuskin kukaan olis vakuuksia kyselly. Mutta jos levität mainoksia, että "Osta multa matka!" niin joku kateellinen suomalainen byrokratiaarakastavavellihousu saattaa kysästä, että minkälaista hommaa.
Mahdoton laskee, kun herra ei ole suostunut ainakaan Twitterissä "kateellisille" kertomaan, että missä on "parhaat paikat" tai "huippuhotellit" tai edes ketä nämä "esiintyjät" ovat.
Pakko sanoa, että sinun viestistä todellakin paistaa kateus.
Itse en matkalle ole menossa mutta en myöskään jauha kateellista paskaa. Miksi SINUA kiinnostaa, mitä ohjelmaa siellä on ja miten on järjestetty, kuka ja mitä maksaa jne, jos et ole menossa?
Mielestäni tuo on pelkkää kateutta. "Ei ne saa tehdä tollasta kun minä en pääse leikkiin mukaan".