JD
Dallu koutsaa HNMKY 93 poikia.Ensi vuonna B-poikien Sm-sarjassa lukeutuu kovimpiin voittaja ehdokkaisiin.
JD sanoi:Dallu koutsaa HNMKY 93 poikia.Ensi vuonna B-poikien Sm-sarjassa lukeutuu kovimpiin voittaja ehdokkaisiin.
....kyseistä herraa, niin varman on sitten hyvä valmentaja , kun valmentaa Namikan C-93 poikia. Onkos noi menestykset tulleet jostain muusta seurasta, kun tiedän vaan näitä 2000-luvulla valmentaneita . Todennäköisesti Dahlström on sitten menestyvä, mutta en vaan löytänyt noita meriittejä mistään.hmm sanoi:Niin ja kyllähän Dallun jengit ovat erinomaisesti menestyneet ja varmasti tulevat menestymään
Työnään Dallu valmentaa Mäkelänrinteen korisjoukkuetta.hmm sanoi:Ymmärrän toki että mielipiteitä on monia jne ja annan vain tässä omani, mutta mielestäni JDllä on loistava taito saada pelaajansa nauttimaan koripallosta mikä unohtuu monesti. Ja ymmärrän että tuloksistahan pelataan mutta eiköhän niitäkin ala tulemaan ajan myötä ( Jos nyt kerran ne pelit eivät sitten niin hyvin menneet,itse en ole nähnyt U18 pelejä) Ne jotka kyseenalaistavat Dallun taitoja koripallovalmentajana ovat pahasti hakoteilla. Dallulla nyt sitä kokemusta on vaikka muille jakaa....
Loistava valmentaja
tyypillistä sanoi:Koris.net 4.5.2008:
"PM-turnauksen ottelutilastot julkaistaan mahdollisimman pian koris.netissä ja koris.netin mediajakelussa"
eipä näy..........................
No , kyllä noilla näytöillä lunastaa jo ikipaikan mille postille vaan.kokemus... sanoi:Dahlstömillä on useita vuosia erilaisten nuorten maajoukkueiden peräsimessä, mutta en jaksa muistaa enkä edes tiedä, mitkä Dallun joukkueet tai pelaajat ovat oikeasti menestyneet hyvin. Jos joku tietää, kertokoon.
-----------
Niin, ensimmäinen Dallun jeesaama mj-peluri on Jyri Lehtonen, joka voitti 18-vuotiaiden EM-kisojen korikuninkuuden. Samassa jengissä pelas mm. Sami Laaksonen ja Ray Ailus.
Harja & Varsi sanoi:No , kyllä noilla näytöillä lunastaa jo ikipaikan mille postille vaan.
Mikä oli muuten k.o.jengin sijoitus ? Kai ne nyt mitaleilla ainakin ?
Dalluhan on varmaan suorittanut kaikki eri opinportaat korisliiton askelmerkkikoris/keppijumppa korkeakoulussa.
Lopullinen läpimurto kansainvälisille kilpakentille on kariutunut vain liian lyhkäisiin harjanvarsiin. ;D
Olin Tukholmassa katsomassa otteluita jälleen kerran. Pari ottelua seurasin pelejä oman joukkueeni kanssa aivan Suomen vaihtopenkin takan. ( Osallistuimme itse Bravo-Basket turnaukseen). Kaikki aikalisät ja kaikki vaihdot Suomen valmennusjohto suoritti tiiminä. Päävalmentaja ja "2:s valmentajat" pitivät oman palaverinsa aina ennenkuin päätökset edellämainituissa tilanteissa tehtiin.ärsyttää... sanoi:Mun mielestä on aika tyhmää haukkua Dallua täällä. Dallu on hyvä valmentaja (kokemusta on). Ainakin parempi kuin yksikään täällä kirjoittavista henkilöistä. Tyhmää on myös se että haukutte vaan ettekä anna ketään ehdotusta paremmasta.
Mietiskelevä sanoi:Dallussa ei ole mitään vikaa pätevä valmentaja. Mutta hongan porukkaa kyllä joskus rupeaa ärsyttämään ,että isä hoitaa..
Mutta kai tähän nyky suomen koripallo toimintaan pitää tottua :/