selvä peli
Vs: Donkkaus...&Donkkaatko?
Ite oon 153 cm, pelannu 1 vuoden ja osannu donkata nyt 10 ja puol kuukautta.
Ite oon 153 cm, pelannu 1 vuoden ja osannu donkata nyt 10 ja puol kuukautta.
Springbak-Speedsolet sanoi:Springbak-Speedsolet... Onko kukaan testannu näitä ?
asakuj sanoi:En oo koripalloa hirveemmi pelaillut, mutta tuli kokeiltua miten donkki sujuu. Pituus 190cm, paino 73kg ja ikä 17v (luuta ja nahkaa). En yltänyt edes rautaan.. ehkä jotain 10cm jäi matkaa. Menisiköhän pitkään ja olisikohan miten vaikeaa päästä donkkikorkeuksiin?
Tolla pituudella ei luulis olevan kauheen vaikeeta?
asakuj sanoi:En oo koripalloa hirveemmi pelaillut, mutta tuli kokeiltua miten donkki sujuu. Pituus 190cm, paino 73kg ja ikä 17v (luuta ja nahkaa). En yltänyt edes rautaan.. ehkä jotain 10cm jäi matkaa. Menisiköhän pitkään ja olisikohan miten vaikeaa päästä donkkikorkeuksiin?
Tolla pituudella ei luulis olevan kauheen vaikeeta?
Siirsin edellisen viestin nuoriso-osiosta pois ja yhdistin tähän ketjuun.Miiqz sanoi:Moi!
Täs keskustelus on tarkotus puhuu donkkaukseen liittyvistä asioista. Esim.
Miten parantaa ponnistus voimaa
Kuinka hyvin donkkaat!
Pää asiassa puhutaan pikkukoreista mutta jos saat donkin isoon käy sekin!
Itse olen 14 vuotias 170cm harrastelija ja saan donkin 2 kädellä pikkukoriin.
Tavoiteena on saada kosketus ison korin rautaan siihen mennessä kun täytän 15...
Siinä tapauksessa et ole hirveän kauan vielä pelannut / seurannut korista. Kyllä noita donkkaavia noin 180 +/- 3 cm -tyyppejä on ollut maailman sivu.rööriroope sanoi:on se kumma kun tuntuu, että 90% kommentoijista osaa donkata, mutten kuitenkaan itse ole koskaan nähnyt ketään ''180 cm helposti menee donkki'' donkkaajaa
Aika lailla minä:laittakaas sanoi:laittakaas videoita kun donkkaatte
No-pass-look sanoi:Aika lailla minä:
[youtube=425,350]nuEd94omqaU&hl=en&fs=1[/youtube]
Hifistely onnistui sittenkin. Linkki tässä kuitenkin jos jollakulla ei näy video tuossa suoraan.
http://www.youtube.com/v/nuEd94omqaU&hl=en&fs=1
No perskuta. Ei edes linkin kautta? Minulla toimivat molemmat.DIH sanoi:ei näy jostain kumman syystä :S