Koripallo.com

Donkkaus...&Donkkaatko?

dunccaaja

Vs: Donkkaus...&Donkkaatko?

Itse 187 cm. Ja donkista puuttuu semmonen 1 cm. ;) Meinaan saan sen pallon valutettua sinne mutten painettua alas, ongelmana on myös se ettei saa pidettyä pallosta tarpeeksi hyvin kiinni. 6 koon pallolla donkki menee jo. Tein tossa keväällä air alertia n. 4 viikkoa ja sekin hyödytti jo, koko ohjelma kestää 15 viikkoa mutta kun kesällä alkoi reenit niin ei viittiny jatkaa ettei polvet ym. olisi menny rikki :p.

Wäpä sanoi:
www.google.fi ... sieltä löytytyy kaikki...
i lolled and im still rolling on the floor harder than anyone

..............keksi uus apina...........

rööriroope sanoi:
i lolled and im still rolling on the floor harder than anyone

..............keksi uus apina...........

Mutta ees pikkasen oma-aloitteisuutta hommaan.. Laitaa googleen Air Alert niin tulee sivui kui huru mykket asiasta.. ja tääl kp.comissaki on juttua asiasta http://www.koripallo.com/forum/index.php?topic=18382.0 <-- ja eikun ettimään

...

Jonku aikaa tätä foorumia selasin ja kyl tuuntuu näillä 11 - 12 v kundeilla olevan aika kova pomppu. Itse n. 174 cm 14v. levyyn pääsen mutta ei kyllä mitään toivoa rautaan saati sitte donkkiin. Ehkä kahden vuden päästä...

... sanoi:
Jonku aikaa tätä foorumia selasin ja kyl tuuntuu näillä 11 - 12 v kundeilla olevan aika kova pomppu. Itse n. 174 cm 14v. levyyn pääsen mutta ei kyllä mitään toivoa rautaan saati sitte donkkiin. Ehkä kahden vuden päästä...

NIin mustaki tuntuu :D Itellä mittaa se 180 cm ja rautaan pääsen keposeen kyl nyt roikkuun (siellä pysyminen on toinen asia). Jollain kolmos koon pallol vois donkki mennä hikiseen :D niin ja ikää reilu 19. ja pidän pomppuani kuitenkin aika hyvänä :D

"Joo oon 13w ja pitutta 172 ja rautaan pääsen roikkuun keposeen" <--- niin hauskoi kommentteja että saa nukkua hymyssä suin :D

Voi Jumantsuikka !! Nyt meni donkki alkulämmitelyssä 1!!1!!!!

185 pitkä ja 19v. Donkki mene suht helposti isolla pallolla isoon koriin kahdella kädellä.

Einari

Välillä hyvän venyttelyn ja lämmittelyn jälkeen pääsen rautaan. Ikää 15 ja pituutta n. 185cm

Onko hyvin? Olen noin 169cm (13v) ja 10cm jää että pystyn koskemaan levyyn? Onko minulla joskus mahiksia donnkkiin?

Alipito sanoi:
Minä kyllä ainakin uskon täysin että joku 13 vuotias on rautaan hyppinyt. Ei se ole ollenkaan mahdotonta.
Tuota donkkaamista kyllä epäilen paskapuheeksi.
Kyllä minäkin olen noin. 170cm ja yllän lyömään sukkaan jääneet 2 palloa pois

Salmi sanoi:
Itellä koko ajan donkkireeni päällä, ensi kesäksi ainakin oli tarkotus donkata ;D Johonkin 285 minikoriin oon ainaki donkannu, mahtaako tilanne olla paha? No, viimestään vuoden päästä pitäis korin alkaa paukkua kun saan kesällä pihaan kunnon koristelineenkin :)
Jaahas, mukava katella vanhoista viesteistä missä on millonki menty ton donkkaamisen suhteen. Tavotteet on kylläkin koriksen suhteen siirtyneet kokonaan bodailuun jo ajat sitten, kerran viikossa käyn kyllä edelleen pelaamassa korista kaveriporukalla koulun sisäkentällä. Anyway, korirautaan hyppään nykyään kevyesti, donkki saattais mennä just just ku kaikkensa latais siihen yhteen hyppyyn ;D katellaan joskus ens kesänä. Pituutta ei ole tuosta yli vuoden takasesta postista juurikaan tullut, eli on se salilla kyykkäily ja prässin vääntäminen selkeästi jelpannut, koska en ole pitkiin aikoihin minkäänlaisia pompputreenejä tehnyt :)

P. J.

186cm 16v. Donkki menee helposti kahdella kädellä, tasajalkaa, yhdellä jalalla, takaperin, reverse, 360 (270). Eli perussetti menee helposti. Pomppua en ole koskaan mitannut, mutta riittää minulle ainakin toistaiseksi ;).

Vielä tuli mieleen tällainen 2 vuotta sitten otettu kuva Floridan reissulta. Toi on otettu 5.8.06 ja muistaakseni saman vuoden huhtikuussa olin pompputreeneistä innostunut.
Ja tällä hetkellä on siis ikää 17 (joulukuussa 18) ja pituutta 187cm, painoa 85kg

jeespa.jpg

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.