Koripallo.com

Donkkaus...&Donkkaatko?

Vs: Donkkaus...&Donkkaatko?

llol. sanoi:
Kaikilla on 305..
ei....ainoastaan turkulaisilla ja vaasalaisilla on käytössä 270 cm korit ::)

loll. sanoi:
Nero on nyt aika väärässä, yksi jalka on 12 tuumaa. Eli 2,54cm x 12=30.48cm 30.48 cm (jalka) x 10 = 304.8 cm, eli korin korkeus, 305 cm pyöristettynä. Nero voisi lopettaa viisastelut..
Joo, nyt ymmärrän mitä laskin väärin tuossa. Olen vain ollut sekaisin infon kanssa, ja sen takia kyselin mikä se korkeus onkaan.

axu

jumpsolesit autto donkkaamaan oon 168 pikä ja donkaan 305

lololol.

axu sanoi:
jumpsolesit autto donkkaamaan oon 168 pikä ja donkaan 305
Sanoisinko että täyttä bullshittiä, youtubeen videota, mihin sisältyy korin ja itsesi mittausta ym, niin sitten uskotaan. Muuten sanon että säälittävä olet.

lololol. sanoi:
Sanoisinko että täyttä bullshittiä, youtubeen videota, mihin sisältyy korin ja itsesi mittausta ym, niin sitten uskotaan. Muuten sanon että säälittävä olet.
Minä ainakin otin axun provon tosissani

Da Player sanoi:
Mä oon 9vee 146cm ja vedän kolmoselta alleyoop 900 astetta, kummanki jalan alta, selän takaa, 3volttia ja takaperin kolmella kädellä.

Jep, kaikki uskoo...

lenkku197 sanoi:
Jep, kaikki uskoo...

Kylläh! Ei tartte laittaa kommaa, jos ei laita/uskalla laittaa totuutta!

Olen noin 170cm pitkä ja levystä menee 10cm yli. mielestäni aika hyvin.

lol

nba2kman sanoi:
Levyt ulottuu eri korkeuksille, esim missä treenaan 5cm levystä ylöspäin on rauta.

lol sanoi:
Levyt ulottuu eri korkeuksille, esim missä treenaan 5cm levystä ylöspäin on rauta.
Tarkoitin vitallista Kauhajoen Karhun kotisalin koripallo koria.

lenkku197 sanoi:
Jep, kaikki uskoo...
Tässä on kyllä jo yritystä: vastaus liki SEITSEMÄN vuotta vanhaan postaukseen!!!

Aplodeja!

ÄläTuuMunNakkikioskille sanoi:
Oon 13-vuotias n. 186 cm pitkä ja pystyn liimaamaan isoihin koreihin. en oo harjotellu pomppuu oikeestaan ollenkaan, mitä ny joskus harkoissa.
Heh olen 172cm ja mäkin liimaan pallon levyyn ikää 14.

yks vai kaks

Millä tavalla hyppäätte kun donkaatte? Itse donkkaan lay upin askeleilla yhdellä jalalla ponnistaen, mutta kun yritää kahdella jalalla hypätä niin ei irtoa jalat maasta ei niin millään. Mutta paljon tulee vastaan ihmisiä, jotka on itseni täydellisiä vastakohtia.

Ohhoh

nba2kman sanoi:
On kyllä kohtuu kova pomppu jos käsi menee 10cm. levyn yli. :eek: Vittumaista koittaa ottaa levyjä tollasella pompulla korin alta kun pää kolisee raudoissa kokoajan... :D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.