llol.
Vs: Donkkaus...&Donkkaatko?
Kaikilla on 305..
Kaikilla on 305..
ei....ainoastaan turkulaisilla ja vaasalaisilla on käytössä 270 cm korit :llol. sanoi:Kaikilla on 305..
Joo, nyt ymmärrän mitä laskin väärin tuossa. Olen vain ollut sekaisin infon kanssa, ja sen takia kyselin mikä se korkeus onkaan.loll. sanoi:Nero on nyt aika väärässä, yksi jalka on 12 tuumaa. Eli 2,54cm x 12=30.48cm 30.48 cm (jalka) x 10 = 304.8 cm, eli korin korkeus, 305 cm pyöristettynä. Nero voisi lopettaa viisastelut..
axu sanoi:jumpsolesit autto donkkaamaan oon 168 pikä ja donkaan 305
Sanoisinko että täyttä bullshittiä, youtubeen videota, mihin sisältyy korin ja itsesi mittausta ym, niin sitten uskotaan. Muuten sanon että säälittävä olet.axu sanoi:jumpsolesit autto donkkaamaan oon 168 pikä ja donkaan 305
Minä ainakin otin axun provon tosissanilololol. sanoi:Sanoisinko että täyttä bullshittiä, youtubeen videota, mihin sisältyy korin ja itsesi mittausta ym, niin sitten uskotaan. Muuten sanon että säälittävä olet.
Da Player sanoi:Mä oon 9vee 146cm ja vedän kolmoselta alleyoop 900 astetta, kummanki jalan alta, selän takaa, 3volttia ja takaperin kolmella kädellä.
lenkku197 sanoi:Jep, kaikki uskoo...
Levyt ulottuu eri korkeuksille, esim missä treenaan 5cm levystä ylöspäin on rauta.nba2kman sanoi:Olen noin 170cm pitkä ja levystä menee 10cm yli. mielestäni aika hyvin.
Tarkoitin vitallista Kauhajoen Karhun kotisalin koripallo koria.lol sanoi:Levyt ulottuu eri korkeuksille, esim missä treenaan 5cm levystä ylöspäin on rauta.
Tässä on kyllä jo yritystä: vastaus liki SEITSEMÄN vuotta vanhaan postaukseen!!!lenkku197 sanoi:Jep, kaikki uskoo...
Heh olen 172cm ja mäkin liimaan pallon levyyn ikää 14.ÄläTuuMunNakkikioskille sanoi:Oon 13-vuotias n. 186 cm pitkä ja pystyn liimaamaan isoihin koreihin. en oo harjotellu pomppuu oikeestaan ollenkaan, mitä ny joskus harkoissa.
nba2kman sanoi:Heh olen 172cm ja mäkin liimaan pallon levyyn ikää 14.
Itse suosin ruuvausta, paljon tehokkaampi ja varmempiDonkkaatko? sanoi:Te voitte perustaa topicin Liimaus...&Liimaatko?
Donkkaatko? sanoi:Te voitte perustaa topicin Liimaus...&Liimaatko?
On kyllä kohtuu kova pomppu jos käsi menee 10cm. levyn yli. Vittumaista koittaa ottaa levyjä tollasella pompulla korin alta kun pää kolisee raudoissa kokoajan...nba2kman sanoi:Olen noin 170cm pitkä ja levystä menee 10cm yli. mielestäni aika hyvin.