Koripallo.com

Donkkaus...&Donkkaatko?

.

Vs: Donkkaus...&Donkkaatko?

13v. ja hyppään huononakin päivänä rautaan. tavoite donkata 15 vuotiaana

tietää

. sanoi:
13v. ja hyppään huononakin päivänä rautaan. tavoite donkata 15 vuotiaana
13veet pelaa junnu koreihin vai tarkoititko aikuisten koreihin? Kuinka pitkä oot? Kuka oot? Harrastatko muuta kuin korista? Vastaa näihin!

.

13veet pelaa junnu koreihin vai tarkoititko aikuisten koreihin? Kuinka pitkä oot? Kuka oot? Harrastatko muuta kuin korista? Vastaa näihin!
ihan aikuisten 305 cm koria tarkoitin. pituutta on 182 cm. Käsi suorana ylhäällä oon n. 230 cm pitkä
5-7,5 km lenkkejä oon juossut parina viime kesänä n. 3 kertaa viikossa ja jotain perus hyppyjä, kyykkyjä ja spurtteja oon myös tehny aina välillä (en kovin usein)
Elikkä en harrasta koripallon lisäks muuta kun juoksemista

Tuminen

Tossa pari päivää sit alko pomppu treeni ja puntti joku 2viikkoa ennen. Eilen koitin paikaltaan korin alta hypätä ja kolmannella hypyl sain osuttua koriin. Oon 191cm, 76kg ja 25v. Ajattelin, että jos sitä sais ens kesänä donkattuu. Katellaa miten äijän käy. ;D

. sanoi:
5-7,5 km lenkkejä oon juossut parina viime kesänä n. 3 kertaa viikossa ja jotain perus hyppyjä, kyykkyjä ja spurtteja oon myös tehny aina välillä (en kovin usein)
Elikkä en harrasta koripallon lisäks muuta kun juoksemista

Itsellä on samanlainen ohjelma paitsi, että kyykkyjä ja tälläisiä olen alkanut tekemään vasta pari viikkoa sitten. Pituutta on samanverran ja rautaan osuu huonona päivänäkin, ikää tosin on enemmän.

Murdagame

Pituus:190cm kengät jalassa.
Käyn salilla 2-3 kertaa viikossa (suurimmaksi osaksi pohjetreeniä).
Donkkaus onnistuu suht helposti NBA offical- koriin. Ihan perus slammeja ja windmillejä yleensä donkkailen. En pahemmin mitään reversejä ees yritä, kun ei pituus ja air-time riitä.

no yllät kyll varmaan donkkaa minikoriin

eikös täs topiikis voitaas puhuu myös niinku mitä mieltä on donkkauksesta ku tosta otsikosta niin ymmärtää:D

zoooookke

JEEEEEEEEEEEJEEEEEEEEEEEEEJEEEEEEEEEE!!! Sain ekan donkkini !!!

Jay

qwwe sanoi:

Älä lannistu. Itselläni on ( 176 cm ) donkki yhdellä kädellä aktiiviaikana mennyt. Ja kauheasti ei tarvitse Ytubesta hakea, kun vastaavia valkoisia "toivoja" näkee donkkaamassa.

Kesän rentoutumisen jälkeen yllättävän kevyesti meni yhden käden donkki. Kesällä vain tullu venytelty ja tehtyä päkiöille nousuja.

;C

12 vuotta 166 pitkä ja sukkaan osuu joka päivä ja levyyn parhaimpina. Onko hyvin vai huonosti?

;C sanoi:
12 vuotta 166 pitkä ja sukkaan osuu joka päivä ja levyyn parhaimpina. Onko hyvin vai huonosti?
Erittäin huonosti... No ei ihan hyvin se on. Ei kannata tosin ruveta treenaamaa jalkalihaksia, kun pituuskasvu hidastuu siten.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.