Koripallo.com

Donkkaus...&Donkkaatko?

Vs: Donkkaus...&Donkkaatko?

Hullued vois lopettaa ton paskan ja mutu tietämyksen suoltamisen. Pituuskasvuun on vaikutusta vain jos alat raskasta mavea ja raskasta kyykkyä vetämään. Ei normi jalkatreenil oo vaikutusta.

juu

ONEFORALL sanoi:
Hullued vois lopettaa ton paskan ja mutu tietämyksen suoltamisen. Pituuskasvuun on vaikutusta vain jos alat raskasta mavea ja raskasta kyykkyä vetämään. Ei normi jalkatreenil oo vaikutusta.
Hei sinäkin veliseni suollat paskaa, olen koko kasvuikäni punttaillut. Aloittaessa 13v joku alle 180 cm, nyt aikuisena varressa kaksi metriä. Tuo mave/kyykky pysäyttää kasvun on myös mutuilua.

juu sanoi:
Perusteluja, lähteitä ym?! :eek:
Kyse on siis painojen kanssa lihasharjoitteista, jotka kasvattavat lihasta leveyssuunnassa, kun taas normaali kasvu pituussuunnassa. Alle 15-vuotiaiden pituuskasvu on todella nopeaa, sitten alkaa hieman hidastumaan jolloin massa luonnollisestikin alkaa lisääntymään. Sitä ennen voi harrastaa montaa muuta urheilulajia ja tehdä lihasharjoitteita ilman painoja.

juuh

Mr.BigSlam sanoi:
Nokialla oli kaks pelaajaa viime vuonna jokka paukutti pikkukoreihin lämppärissä.(siis kaudella 2006-2007)

Kyseiset kaverit donkkaavat nykyään molemmat isoihin koreihin.

-.-

juuh sanoi:
Kyseiset kaverit donkkaavat nykyään molemmat isoihin koreihin.

Jokinen on ainoa suomalainen joka donkkaa koko nokian alueella ja hänkin on A ikäinen.

hggrehf

Hopkins jr. donkkaa ja pelaa nuoremmissa B junnuissa

Näin kaverin tuolla salon AND1-turnauksessa, ja oli kyllä aika kova pomppu ja hyvä heitto...

Donkkas Hopkins jr. salossa and1 turnauksessa ekan kerran. Papinojakin pystyy donkkaan. Alkulakin pystyy. Kaks viimestä pelaa Nokia Raholassa (siis yhdistelmäjoukkue)

ONEFORALL sanoi:
Ei kyykky ja maastavetokaan pituuskasvua missään määrin hidasta ellei ruveta nykimään päivittäin jotain 5x1 100RPM.

xd

Itse pystyn heittää alley oopin itselleni levyn kautta ja donkkaa. Menee myös 360 ja reverset yms. Pituutta 195cm.

memoi

itse pystyn melkein donkkaamaan pituutta 180cm paljosta ei vajaa..

Pituutta 192 ja takaperin donkki on mennyt parhaimmillaan. Parin vuoden salitreenillä on tarvittavat sentit pomppuun tullut

15v

Oon 15.v. 178cm pitkä ja painan 50 kg ja donkki melkein jo uppoo.
Pientä treeniä viä niin kyllä se siitä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.