Koripallo.com

Donkkaus...&Donkkaatko?

Rolf

Vs: Donkkaus...&Donkkaatko?

Nakkasin eilen ekaa kertaa alaspäin... eipä tuo nyt niin erikoiselta tuntunut.

jack

En tajua miten tosta linkistä pitäisi saada toi video ladattua ? voisko joku viisaampi neuvoa miten nään sen videon ???

Kiitos

jack sanoi:
En tajua miten tosta linkistä pitäisi saada toi video ladattua ? voisko joku viisaampi neuvoa miten nään sen videon ???

Kiitos

Klikkaa linkkiä -> mene alas ja paina "free" painiketta (joka on premium näppäimen vieressä).. kun olet painanut "free" näppäintä mene alas ja kirjoita tyhjään kohtaa se mitä äet sen vasemmalla puolella ( jotain kirjaimia eriväreillä).. kun olet tuon tehnyt paina download näppäintä joka on tyhjänkohdan oikealla puolella.. Mitäpä vielä

Iih, maanantaina reeneissä koitin huvin vuoksi koittaa donkata, ja kyllähä se sinne uppos!
Mut oliha se fiilis ihan eri ku vertaa siihen ku donkkaat pelissä ja harjotuksissa.

Petri

5 vuotta sitten meni vielä ihan ok ja peleissäkin(miesten läntinen 3div, uuh) tuli pari kertaa rykästyä mutta nyt 4 nilkkaleikkauksen ja yhden jalkapöytämurtuman jälkeen, kun on taas pelikunnossa niin en yllä edes rautaan :(

mäk

Jaa-a, jännä juttu kun tuntuu samalta vetääkö tasajalkaa kahella kädellä vai yhellä jalalla ja kädellä.
Huomenna vois kokeilla jotai fantsuu ja kattoo jos onnistuu ni uppii vaikka jonnekki videoa

tony89

Oon 177cm pitkä ja pitäis mahollisimman nopeesti saada donkki..yllän rautaan. minkälaista reeniä vedän ja kuinka usein?

kevyt

186cm/106kg. donkki menee kolmensekan alueen takaa (siis sivusta, ei vaparilta) aika kevyesti kummalla jalalla tahansa. kahdella tai yhdellä kädellä molemmat käy.

as

kevyt sanoi:
186cm/106kg. donkki menee kolmensekan alueen takaa (siis sivusta, ei vaparilta) aika kevyesti kummalla jalalla tahansa. kahdella tai yhdellä kädellä molemmat käy.
Aika kova suoritus ton kokoselta...
Mitä paikkaa pelaat ja millä tasolla?

kevyt

as sanoi:
Aika kova suoritus ton kokoselta...
Mitä paikkaa pelaat ja millä tasolla?

pelasin 3/4 paikkoja miesten 5-divarissa ja joskus käväisin myös 3-divarissa kokeilemassa. Lopetin siis pari vuotta sitten pelaamisen sarja tasolla ja nykyään keskityn enemmän punttisalilla käymiseen, tosi vieläkin pelaan kaveriporukan kanssa noin kerran viikossa. aktiivi "urasta" on pari vuotta mutta kyllä donkki lähtee kuin ennenkin, ehkä puntista on jotai hyötyä ollut...............

lyhyt

mä oon 175cm, just 14v täyttänyt jannu. täysmittaseen en ole kokeillut mutta 280 koriin menee kevyeen.

Yalbert

Ensimmäinen donkki upposi joskus 14v / 197cm ja koordinaatio ei - kuten ehkä tuosta pituudestakin voi päätellä - ole koskaan ollut mitenkään kaksinen.

fduhjdfs

13 v, pituutta joku 165-170, yllän vaa pelkästää ison korin levyyn. :mad:

vcbv

Itsellä donkki menee sellaiseen 298cm koriin, neuvoja miten saisin sen muutaman sentin että menisi myös isoon?

aa

vcbv sanoi:
Itsellä donkki menee sellaiseen 298cm koriin, neuvoja miten saisin sen muutaman sentin että menisi myös isoon?
Donkkailet tennispallolla isoon koriin, sentti tai kaksi tulee yllättävänkin nopeasti.

Senator90

Voin sanoo et penaa treenaamal donkki irtoo yllättävän hyvin. Koska lihasmassasi kasvaa yläkropassa, joutuvat jalkalihaksesi sellaiseen rasitukseen että sinusta voi muodostua yllättäväkin pomppukone, vaikka olisitkin suhteellisen lyhyt ja painava! Olen siitä elävä todiste :)

165cm 79,5kg, kengät pääl irtoo donkki, sukkasilteen en oo ees viittiny koittaa :D

Yhel kädel menee paremmin ku kahel ku tulee vasemmalta, en sit tiiä miksen saa sitä kahen kädin slämii, varmaan en oo treenannu viel tarpeeks.

Senator90

nm sanoi:
165 ja donkki  pikkukoriin vai?

Sisäkentäl 3metrin koriin, kannattaa treenata kans hyppynarul, on tullu harrastettuu! :)

kalajuttujakaikki

Oon 157cm 92,3kg 15-vuotias pojan kloppi keskisuomesta ja oon nyt 2 viikkoa hyppiny hyppynarul ja pomppu kehittyny 20cm. pääsen nyt isoon koriin donkkaamaan paikaltaan jotenki, mut vauhdista sitte jo ihan kunnolla. miten saisin viel vähän pomppua et menis vapariltaki?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.