Koripallo.com

Donkkaus...&Donkkaatko?

Vs: Donkkaus...&Donkkaatko?

Houst-mac sanoi:
Tuosta voi katsella meikäläisen donkkaamista (1 donkki,kestää 3s)

http://rapidshare.de/files/4641050/Donkki123.avi.html

en saa haettua tota :S

Just..

young jumper sanoi:
oon 12v 170cm ja yletyn 305 sukkaan vauhdista jotenkin en jaksa uskoo ´johonkin 14v 360 donkkeihin ja ei viel näin nuoreen tuu paljoon pomppuu vaan alkaaa oppimaan sen tekiniikan

Ite olin 163 ja vauhista kepee sukkaa

young jumper sanoi:
oon 12v 170cm ja yletyn 305 sukkaan vauhdista jotenkin en jaksa uskoo ´johonkin 14v 360 donkkeihin ja ei viel näin nuoreen tuu paljoon pomppuu vaan alkaaa oppimaan sen tekiniikan

No jos oot 170 niin kyllä sukkaa pitäs ylttää paikaltaankin. :) No kyllä 14 v voi donkata jos on pituutta tarpeeks.. :)

uiojoij

Wäpä sanoi:
No jos oot 170 niin kyllä sukkaa pitäs ylttää paikaltaankin. :) No kyllä 14 v voi donkata jos on pituutta tarpeeks.. :)

No joo kyllä 14 vuotiaana voi helpostikkin donkata, mutta 360 donkki on vähän eri juttu. Ja silläkin on eroa että pistääkö koben 270 donkin vai vc oikean 306 donkin.

uiojoij sanoi:
No joo kyllä 14 vuotiaana voi helpostikkin donkata, mutta 360 donkki on vähän eri juttu. Ja silläkin on eroa että pistääkö koben 270 donkin vai vc oikean 306 donkin.

NO tarkotin 305.. ei tartte viilata pilkkua.. koska aikasemminkin oli puhe 305.. :) mutta ei se mitään.. Eilen jo käsi raudassa kävi mulla.. ite 175.5 noin suurinpiirtein :p

ssooorry

Sori booris tos piti lukee .....vc:n oikea 360 donkkin.

pska pomppu

mun pomppu on kyl iha vinkkelistä,mut ku mä oon 167 niin mihi saakka et se ois ees "käypä" pomppu? meijä joukkuees mun pituset hyppää rautaan mut mä oonki vähän huon tos fysiiikas

pska pomppu sanoi:
mun pomppu on kyl iha vinkkelistä,mut ku mä oon 167 niin mihi saakka et se ois ees "käypä" pomppu? meijä joukkuees mun pituset hyppää rautaan mut mä oonki vähän huon tos fysiiikas
woot?
siis ihan 305 koriin?
mä olen päälle 170cm, ja multa puuttuu ehkä reilut 20-25cm pomppua et yltäisin rautaan.
kaippa siihen vielä vaikuttaa se että läskit pomppaa huonommin ;)

Mää en kyllä jaksa uskoo näihin 11-13 vuotiasiin jotka on 165 cm että ne hyppää 306 rautaan... jotenkin niinku menee yli... :-\

mitäd

miten sais parhaiten treenattua donkkia varten, kun pääsee jo tarpeeksi korkealle, mutta pallo ei tahdo pysyä kädessä. Kannattaa varmaan donkkia pienemmillä pallolla, mutta ,mitä muuta kannaattaa/voi tehdä?

mitäd sanoi:
miten sais parhaiten treenattua donkkia varten, kun pääsee jo tarpeeksi korkealle, mutta pallo ei tahdo pysyä kädessä. Kannattaa varmaan donkkia pienemmillä pallolla, mutta ,mitä muuta kannaattaa/voi tehdä?
Kahdella kädellä.

ååå

Wäpä sanoi:
Mää en kyllä jaksa uskoo näihin 11-13 vuotiasiin jotka on 165 cm että ne hyppää 306 rautaan... jotenkin niinku menee yli... :-\
kyllä 13-v ja 170cm ja ylettää rautaan on jo ihan realistista, eikä mikään ihmetemppu edes suomessa...

n oo sis

no sanoi:
no en nyt niin korkealle, että kahden käden donkki menisi

No sitten et kyllä hirveen korkeelle pääse. Minulla oli sama ongelma ennen mutta tilanne korjaantui kun treenasin lisää pomppua ja donkki ei ollut enää niin väkinäinen niin pallokin pysyi kädessä. Voit puristella tressipalloa se kuulemma auttaa.

ååå sanoi:
kyllä 13-v ja 170cm ja ylettää rautaan on jo ihan realistista, eikä mikään ihmetemppu edes suomessa...

Hmm.. sit ne kai donkkailee mun mittasena(176).. Kuten jo sanoin että nyt mää yltän rautaan jotenkin... ei vaan jaksa uskoa että 12-13 v 167 ylttää rautaan helposti..

jump soles

Juu eli Tarvitsisin tietoa jumpsoleista. Saako niitä suomesta ja jos saa niin mistä. Kuuluuko niillä vaa hyppiä vaikka esim hyppynarul? en oo niitä muuten nähgny kuin googlessa kuvat osios :D

jaahas

vc sanoi:
Mulla menee tasajalkahypyllä yhden käden donkki. 185 cm ja kohta 16. Tein joskus 13-vuotiaana Sky's the Limitin ja olen nostellut punttia pari kuukautta. Pitäisi kesällä treenata sen verran että voisi donkata jonkun yli pelissä :).
Voisitko kertoo enemmän tuosta sky's the limitistä??

Oon 18 - vuotias ja viime kaudella onnistuin kaksi kertaa alkulämmittelyssä lyömään alaspäin. Oon 181 cm eli en mikään kauhee jättiläinen. Nyt on kunto rapissut sen verran tehokkaasti, että rautaan pääsy tuottaa tuskaa. Oon alkanut treenata pohkeita ja reisiä noin kolmesti viikossa. Kertokaa siis te, jotka ootte kovia donnkimiehiä, kauan mulla mahtaa mennä aikaa ennen kun taas pääsen donkkikorkeuksiin ja ennen kun donkeista tulee arkipäivää.

PS: On se kuulkaa vaan mahtava fiilari kun ekan kerran sen pallon vetää alaspäin. Ok, se oli lämmittelyssä, ei siis missään pelissä, mutta kuitenkin... :D

hsd

Houst-mac sanoi:
Tuosta voi katsella meikäläisen donkkaamista (1 donkki,kestää 3s)

http://rapidshare.de/files/4641050/Donkki123.avi.html
en tajuu miten ton voi ladata

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.