Koripallo.com

Donkkaus...&Donkkaatko?

sfd

Vs: Donkkaus...&Donkkaatko?

Tietääks kukaan suunnilleen minkä ikäsinä ja pitusina T-macit, Kobet, Wadet, Lebronit... ym on alkanu vetää ekoja donkkejaan?

MJJJJJJ

M.Jordan mainitsi Come Fly With Me videossaan donkanneensa ensimmäisen kerran 8.luokalla opettajat vastaan oppilaat pelissä.

lecarmelo

sfd sanoi:
Tietääks kukaan suunnilleen minkä ikäsinä ja pitusina T-macit, Kobet, Wadet, Lebronit... ym on alkanu vetää ekoja donkkejaan?
Olen lukenut, että LeBron ja muistaakseni Kobekin donkkasivat ensimmäisen kerran 14-vuotiaina.

Michael

sfd sanoi:
Mä oon nähny ku Ilma-Jorman donkkaa (tais olla) 15 v. 180 astetta, ja aika helpolla :-\!

Houst-mac sanoi:
Lol, mun donkkini on ladannut jo 45 ihmistä, palvon teitä
Jätkä sä oot donkki kone. ;D Hyvin muistit vielä siinä lopussa katseen kameraan ;)

http://irc-galleri

Michael sanoi:
Mä oon nähny ku Ilma-Jorman donkkaa (tais olla) 15 v. 180 astetta, ja aika helpolla :-\!
Andre Miller 14veenä, vaikka ei taida paljo peleis donkkailla

Kuikka sanoi:
En donkkaa, ainaskaan vielä. 12v, 155cm lyhyt, paino45 kg, pomppu vaivaiset 50 cm. Hyppään johonki 250 senttiin, et on täs vielä matkaa. Sit ku tulee vähän pituutta ja pomppuu, ni pitää kokeilla tota Houst-macin mahtavaa pomppu-ohjelmaa.

Meikämanne ison korin ( 305cm ) sukkaan.

qqq

186cm 72kg, Donggi menee ihan ok stylellä yhell kädellä, mutta kahdella ei ihan aina :(

alley-oop

178 cm 62 kg ja 14 v. ei mee donkki ihan viel mut rautaan yllän roikkumaan. muutama kuukaus nii pystyy donkkaa :)

-_-

175cm, 70kg, 17v(-88) Roikkumaan paasee jos on hyvin jalat lammenny. Tennispallolla varmaan menis donkki ;D Tan kauden aikana prkl ainaki minipallolla...

slam

186cm, donkki menee kevyesti yhellä ja kahella kädellä/jalalla kunnolla paiskaten, reverse, alley-oop, vajaa 360...

paljon

paljon teil jotka donkaatte on pomppu tulos jos ootte siis mitannu koskaan? mulla paikoitaan vaan 44cm pituus 184, mutta ei mee donkki

alley-oop

paljon sanoi:
paljon teil jotka donkaatte on pomppu tulos jos ootte siis mitannu koskaan? mulla paikoitaan vaan 44cm pituus 184, mutta ei mee donkki

pomppus on 44cm? :D kyllä se pitäs sellaset 70cm+ olla et donkattuu saisit.

young jumper

oon 12v 170cm ja yletyn 305 sukkaan vauhdista jotenkin en jaksa uskoo ´johonkin 14v 360 donkkeihin ja ei viel näin nuoreen tuu paljoon pomppuu vaan alkaaa oppimaan sen tekiniikan

joo-o k

alley-oop sanoi:
pomppus on 44cm? :D  kyllä se pitäs sellaset 70cm+ olla et donkattuu saisit.

joo sulla pitäis olla se reilu 70cm, mutta yuohan oli paikoiltaan ilman vauhtia?

alley-oop

young jumper sanoi:
oon 12v 170cm ja yletyn 305 sukkaan vauhdista jotenkin en jaksa uskoo ´johonkin 14v 360 donkkeihin ja ei viel näin nuoreen tuu paljoon pomppuu vaan alkaaa oppimaan sen tekiniikan
kyllä se mahdollista on. nyttenki on 91- syntyneissä aika montaki ketkä yltää donkkaamaan ihan helposti esim. takaperin ja niistä pituuksista.. onhan nba: n donkkikisanki joskus aikoinaan voittanut spud webb 162 cm tai jotain sinnepäin

E-Bisch

Houst-mac sanoi:
En koria koskaan mitannut ole, mutta ei se ainakaan kaukana 305 ole

HHAHAHAAAAHAAAHAHAHAAA!!!

Toi sun koris ei _todellakaan_ ole 305. Voi helvetti mikä jätkä. Postailee tänne jotain videoita jossa donkkaa pikkukoriin.

Estefanin Edit: kirosanoja saa käyttää, mutta säästeliäästi...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.