Vs: Finaali: Pyrintö - ToPo
Uskon kyllä että tästä saadaan sellainen buusti päälle Mansessa , että varmasti kantaa seuraavaan kauteen asti tämä menestys . Itse aion ostaa kauskikortin 100 on suorastaan ilmainen verrattuna moniin muihin joukkuelajeihin . Ja jotenkin tälläselle on ollut jo pitkään tilausta , eli vähän niinkun nuotio joka on kytenyt pienellä leikillä jo montavuotta ja nyt roihahti sellaisiin liekkeihin että sitä ei hallitse enää kukaan ;D
Olen asunut Tampereella vuodesta 2002 ja tämä on parasta mitä täällä on tapahtunut tänä aikana . Ei muuta kun sahaan matsin jälkeen ;D
MattHeldman sanoi:Joo, olen samoilla linjoilla kanssasi. Olen käynyt katsomassa ekan pelin Pyynikillä juuri ja juuri kouluikäisenä kaudella 84-85 ja sen jälkeen nähnyt paikan päällä varovasti arvioiden 400-500 SM/divarimatsia, joista 95% Nokian matseja, mutta ei ole kyllä multa yhtään pois, vaikka jotkut tulisivat ekaan matsiinsa vasta huomenna. Menestys luo menestystä ja mikäs sen hienompaa kuin se, että laji saa uusia katsojia. Tottakai sitä toivoo, että ne huomisen ekakertalaiset saapuisivat paikalle sittenkin, kun joukkueella menee hiukan huonomminkin.
Uskon kyllä että tästä saadaan sellainen buusti päälle Mansessa , että varmasti kantaa seuraavaan kauteen asti tämä menestys . Itse aion ostaa kauskikortin 100 on suorastaan ilmainen verrattuna moniin muihin joukkuelajeihin . Ja jotenkin tälläselle on ollut jo pitkään tilausta , eli vähän niinkun nuotio joka on kytenyt pienellä leikillä jo montavuotta ja nyt roihahti sellaisiin liekkeihin että sitä ei hallitse enää kukaan ;D
Olen asunut Tampereella vuodesta 2002 ja tämä on parasta mitä täällä on tapahtunut tänä aikana . Ei muuta kun sahaan matsin jälkeen ;D