Koripallo.com

HBA-Märsky - Suomikoriksen tähtihautomo?

Viestejä
252
Ok, jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Kommenttisi perusteella mulle vaan tuli ensimmäisenä mieleen, ettet ole koskaan nähnyt Karlinin pelaavan livenä.

Itse vertaisin häntä esim. Abbeyn Elmeriin sillä erolla, että Karlin osaa heittää. Atleettisuus ja lähtönopeus molemmilla mahtavat.
Olen nähnyt Livenä ja kun vertasit Abbeyhin niin molemmat ovat valitettavasti vaan liian lyhyitä ( ulottuvuus ) pärjäämään kovemmalla tasolla esim. korisliiga. kuitenkin kaikkea hyvää Karlinin uralle, on se sitten missä tahansa.
 
Viestejä
121
Niin, puuttumatta taitoihin koska en nähnyt viime kaudella kuin yhden pelin missä Karlin oli kentällä, on hänellä kuitenkin sama pituus kuin Seppälällä ja Maxhunilla sekä pitempi kuin Kivimäki ja Kauniainen. Kaikilla näillä on suhteessa ihan mukava ura ollut, myös Suomen ulkopuolella. Joten eiköhän toivota loukkaantumisten olevan mennyttä ja ensi kaudeksi isoja minuutteja niin varmasti pääsee ainakin korisliigassa kokeilemaan
 
Viestejä
94
Olen nähnyt Livenä ja kun vertasit Abbeyhin niin molemmat ovat valitettavasti vaan liian lyhyitä ( ulottuvuus ) pärjäämään kovemmalla tasolla esim. korisliiga. kuitenkin kaikkea hyvää Karlinin uralle, on se sitten missä tahansa.
No pituudessa en ala vänkäämään kanssasi. Näkyy muuttuneen peli viime vuosina aika lailla, kun tuntuu että takamiehetkin ovat kaikki reilusti yli 190 cm.

Kyllähän sitä näille nuorille lupauksille toivoo loukkaantumisista vapaata alkua uralle, jotta he pääsisivät toden teolla mittaamaan oman potentiaalinsa, eikä jäisi mitään jossiteltavaa.
 
Viestejä
254
Ei tullut joukkopakoa HBA:lle. Towa ja Adler pois, tilalle Passila, Haruna, Pällijeff, Eelis Korhonen ja Veeti Ulander. Voi olla että joku nimi unohtui. Suutela jatkaa.

Joukkueen Instagram heräsi jostakin eloon ja Ponttis Mirolybov liittyi valmennusstaffiin. Nämä tiedot joukkueen IG-päivityksistä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
28
Olipa heppoinen kirjoitus… asiana oli varmaan Korisliigan kehittyminen ja kehittäminen, mutta olisin odottanut Mannoselta hieman enemmän analyysiä.

Dettman mainittu useampaan kertaan, paraneeko kaikki jos laitetaan Dettman vaan pihalle ? Ei koska puljua on pyörittämässä ihmisiä jotka on valittu sinne töihin saman puljun toimesta. Jos tämä pulju ei pysty organisoimaan itseään niin että sen toiminta kehittää Korisliigaa ja suomalaista koripalloa myös maajoukkueen ulkopuolella, niin ei siinä yhden ihmisen pihalle potkiminen auta yhtään pidemmälle.

Koripalloliiton luottamusorganisaatio on täynnä ihmisiä jotka eivät ole töissä koripalloliitossa mutta heillä on tavalla tai toisella mahdollisuus vaikuttaa kuinka kuinka asioita hoidetaan. Jos ne ovat vain ”täyttövirkoja” niin sitten toiminta on juuri sellaista kuin voi olettaakin, aktiivit pyörittävät hommaa kuten haluavat ja muut täyttävät laatikoita organisaatiokaaviossa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös