D13 sanoi:
Sen Williamsin voisi Honka kyllä lähettää kotiinsa. Paska pelaaja ja M***U persoona.Toivottavasti oli vika kausi Suomessa.
Käsittääkseni Williamsilla on kulkenut peli aika hyvin, kun katsoo viime matsien pistesaldoja... Viimeiset 8 matsia, k.a reilu 28 pst... Ei kuulosta huonolta. Kaiken kaikkiaan tämän hetken pst k.a on siinä 20 yläpuolella, ehkä tämä paska pelaaja-kommentti tulee jostain muusta kuin pelillisestä osuudesta, vai...?
Ja m***u persoona vielä, kuten niin viehkosti on sanottu. Moniko näistä kommentaattoreista täällä tosiaan tuntee pelaajat henk.koht? Kiinnostaisi vain tietää mille nämä persoonaan liittyvät arvostelut pohjautuvat. Pelaajat tekevät "vain" työtään, ja haluaisin uskoa että parhaansa siinä yrittää itse kukin. Kuka voi sanoa kassatytön, postinkantajan, tai vaikka bussikuskin persoonasta mitään sillä perusteella miten he työnsä hoitavat? Itse en haluaisi kuvitella olevani niin ylimielinen, että väittäisin tuntevani jonkun epäoleellisten seikkojen perusteella. Mutta kukin tavallaan.
Hongan pelistä sen verran, että hiljaisen alun jälkeen näyttäisi kuviot olevan jo suht kohdallaan, vaikka ainahan urheilussa on parantamisen varaa. Kuitenkin Suomen Cup- pokaali yhden voiton päässä, ja sarjassakin kakkossija kertoo mielestäni aika paljon Hongan joukkueen tasosta.
Minä täällä pienenä sivustaseuraajana pidän kovasti peukkuja näille herroille, kovasti ovat töitä tehneet. Toivottavasti tekee Honka tällä samat kuin LrNMKY viime kaudella!