Vs: Honka 2008-2009
No niinpä onkin!The Leprechaun sanoi:Samo Udrih on ihan eri kaveri..
No niinpä onkin!The Leprechaun sanoi:Samo Udrih on ihan eri kaveri..
Korjasin viestisi. Eiköhän sopimus olisi jo taskussa, jos se pelkästään Kimmosta olisi kiinni.Herkku sanoi:Kimmo vanha miehenä korishallin kahviossa: "Oisin määkin jätkät pääsyt pelaamaan Espanjan pääsarjaan korista, mut sitten Honka päätti pyytää 50 000 euroa siirtokorvausta 80 000 euron sopimuksesta".
riisto sanoi:Korjasin viestisi. Eiköhän sopimus olisi jo taskussa, jos se pelkästään Kimmosta olisi kiinni.
Eiköhän suurimalle osalle Suomen koriskansasta tee ihan vaan kipeää katsoa Kimmon käyttävän pelivuosia Korisliigassa.Herkku sanoi:No, täytyy löytää asioista se hyvä puoli. Saamme nauttia Kimmon pelaamisesta koris-liigassa jos ei tällä kaudella mene ulkomaille.
Ohisektori sanoi:Eiköhän suurimalle osalle Suomen koriskansasta tee ihan vaan kipeää katsoa Kimmon käyttävän pelivuosia Korisliigassa.
mielipidevaikuttaja sanoi:Kimmolta hieman sinisilmäistä pitää kaikkia munia samassa korissa ja olettaa että asiassa ajetaan silti edelleen jollain tavalla ensisijaisesti hänen etuaan. Mielenkiintoista nähdä mikä Kipin pelimotivaatio loppukaudesta jos kukaan ei Hongalle tuota mieltäherkistävää siirtokorvausta ala maksamaan.
Ei tietenkään Honka voinut Muurista mihinkään pakottaa. Mutta uskoisin, että allekirjoitushetkestä on Kimmon mieli hieman muuttunut. Syynä kyselyt ulkomailta? En tiedä.Herbert sanoi:Täällä tuntuu olevan yleinen oletus, että Kimmo olisi itse suuntaamassa suinpäin maailmalle, jos Honka vain päästäisi. Kuitenkin on tiedossa, että hän on itse ollut hyvin kriittinen eri vaihtoehtojen suhteen ja esittänyt erilaisia "lisäehtoja" Suomen ulkopuolella pelaamiselle (esim. vaimon tilanne).
Kimmo teki ratkaisunsa muutama vuosi sitten, kun allekirjoitti pitkän pahvin Hongan kanssa. Jos hänellä olisi ollut suunnitelmissa suunnata muualle, olisi hän todennäköisesti neuvotellut sopimukseen ulkomaa-pykälän tai järjellisen siirtokorvauksen.
Oletan itse, että Kimmo on täysin motivoitunut pelaamaan Suomessa, jos ovet muualle eivät avaudu. Jos näin ei ole, niin kannattaa Sohlbergin syyttämisen sijaan katsoa peiliin - kai Kimmo itse kuitenkin nimensä sopimukseen kirjoitti, tuskin Honka häntä mihinkään pakotti.
JOEN SUU sanoi:He-Man tänään taas tilastojen valossa aika vaisu? Mahtaakohan nämä siirtoasiat vaikuttaa jotenkin?
JOEN SUU sanoi:He-Man tänään taas tilastojen valossa aika vaisu? Mahtaakohan nämä siirtoasiat vaikuttaa jotenkin?
Onko se? Ainakin yksi seura jätti tuon maksamatta ja Kimmon palkkaamatta (lähde HS)Pip sanoi:Ja uskoisin, että 50 000 euroa on aika nimellinen korvaus isojen liigojen keskitason seuroillekin.