Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Elä sinä siellä selittele, viime talvena etelänmailla, kuulussa "ruuhkasuomessa" ei ollut lunta kuin pari päivää. Miten sitten nämä etelän neiti-immeiset minihamosissaan ja piikkikoroissaan, sekä poijaat liituraidoissaan kiiltokengin pärjäisivät? Hangessa ensin kasetin kannella tehdään tähystysaukko etuakkunaan ja lähdetään liikkeelle parin rakennekynnen katkettua; uljailla poijjailla on sentään vielä hieman mannersuomalaista miehekkyyttä jäljellä: oikean käden etu- ja keskisormilla ensin otetaan omien silmien avustuksella riittävä etäisyys ja sitten ne laitetaan sinne etuikkunaan, pari pyöröliikettä ja liikkeelle kohti mainostoimistoa.

Koita nyt siinä sitten olla puhelimessa samaanaikaan, viilailla kynsiä, meikata, solmia ravatti uudelleen ja uudelleen; sekä buukata mokkulaliitteisellä aviisilla lentolippu Rysseliin viininmaistelutilaisuuteen. Realismia Joe, anteeksianto ja loputon ymmärrys (joskus sanotaan myötähäpeäksikin) kasvattavat... jotenkin 8).

Noudatin oivaa neuvoasi! Olinpa koko illan himassa kotona! Huomasinkin jo itsessäni, aamupeiliin katsoessani, selviä mökkihöperyyden oireita. Siksipä lähdenkin tästä oitis Räävelin lautalle riekkumaan. Huom., en aja itse Helssinkiin. Pojat painuu Vorssaan. Uikku ja ne. Huomenissa iltapäivällä onkin sitten mielenkiintoista vertailla vaikkapa hengityshuurujen sakeutta kantakievarin hämyisässä looshissa...

Haades noussut taas siivilleen! Tai lautalleen. Räävelinlautta on yhdys-sana. Äläkä vastaa vaan sitä ikivanhaa porausl.tsydeemijuketsua. Näillä kymmenillä reiät alkaa jo olemaan toisten poraamia. Me papat vaan kuikuillaan reiän reunalla. Putteri tanassa. ;D

Jaa kuin tanassa? Onko jotain tieteellistä faktaa tai muuta todistetta tähän heittää? Enkä mene katselemaan Joutuubiin, jos sieltä löytyy.

Perhana sentään! Miksi minusta ei isona tullut lentäjää? Varmaan olisin jo suureläkkeellä vaivojeni ( ei pää ) vuoksi? Mutta nuorempana olisi kyllä kunto ja taito helposti riittänyt tuohonkin ammattiin. Eihän niitä nykykoneita tarvitse enää ohjatakaan. Kunhan vain mikkiin huutaa osoitteen ja autopilotin ja vakionopeudensäätäjän napsauttaa päälle, niin mennään helposti jalat ohjaustangossa roilottaen ja nokoset ottaen perille. Ja alaskin pääsee aina varmasti.

On jätkillä meinaan kovat liksat. Huonoinkin hankkii öpaut 12.000 ja huiput jopa 20.000 euroa kuussa!!

Ja sitten vielä lakkoillaan, kun edut on niin huonoja.

Minä ainakin olen päättänyt, etten kateuksissani nouse lentokoneeseen enää koskaan. Pitäköön tunkkinsa!

Ps. Ei sillä, että itselläni paljonkaan huonompi palkka olisi, mutta noin helpot hommat hankaa pahasti minun jakopään ketjuani.

Kovin on hiljaista täällä päin verrattuna parin vuoden takaiseen ???. Onko Joe ja Pilli siirtyneet jo rollaattorisarjaan Manalassa oloni aikana; ja missäs muutkin ovat, ei niitä lautta vastaankaan kohti kuumia luoliani tuonut. Ja vanhetessaanhan sitä tuo alzheimerikin välillä käy päälle ja unohtaa kaikenlaista; itse kukin :-X (vaikka tekarit tässä näköiskuvassa). Siinäkö vastaus?

-Voipihan se olla niinkin, että elämä on jostakin syystä vilkastunut sevverran, ettei jouda täällä riekkumaan.
-Voipihan se olla niinkin, että elämä on jostakin syystä hidastunut sevverran, ettei jouda täällä riekkumaan.
-Voipihan se olla niinkin, että elämä on jostakin syystä opettanut sevverran, ettei kehtaa täällä riekkumaan.
No, nyt tulee jo liikaa muinaissuomea, ettei mua kukaan ymmärrä.
Sevverran alko ottaa pattiin. että lähemmä tästä Lappeeseen.. ;D

Onkos ne tehtaan myrkkykaasut menny JOEN SUUn päähän?

sorsapilli sanoi:
-Voipihan se olla niinkin, että elämä on jostakin syystä vilkastunut sevverran, ettei jouda täällä riekkumaan.
-Voipihan se olla niinkin, että elämä on jostakin syystä hidastunut sevverran, ettei jouda täällä riekkumaan.
-Voipihan se olla niinkin, että elämä on jostakin syystä opettanut sevverran, ettei kehtaa täällä riekkumaan.
No, nyt tulee jo liikaa muinaissuomea, ettei mua kukaan ymmärrä.
Sevverran alko ottaa pattiin. että lähemmä tästä Lappeeseen.. ;D
Voipihan tuon niinkii ymmärtää; tai toisinkii, vai miten se nyt oli ???.

Terkkuja Tahkolta! Ja tietenkin Pehkubaarista!

Olo on hiukka hontelo vielä, mutta eiköhän se siitä? Karaoketkin meni hyvin siihen asti, kunnes oli minun vuoroni.

BB-boy

JOEN SUU sanoi:
Terkkuja Tahkolta! Ja tietenkin Pehkubaarista!

Olo on hiukka hontelo vielä, mutta eiköhän se siitä? Karaoketkin meni hyvin siihen asti, kunnes oli minun vuoroni.

Näitkö ku sut oli mainittu siellä Kouvolan sanomien yhessä blogissa? Julkkis! Laskettelehan iisisti! ;D

Juu, juu. Julkkiksiahan tässä ollaan. Sentään en itseäni tyrkytä kuviin niin kuin eräs kotkalainen.....

Ja enhän minä sentään laskettelusuksille enää nouse...Mutta tulin kyllä alas sieltä Pehkubaarista sitä jyrkkää rinnettä välillä persuksilla. Alabaarille.

Mie oon kyllä sille Uikulle monta kertaa sanonu, että unohtais ne politiikko-ajat, eikä änkeis aina framille ku tiusasen pena, het ku kameroita näkyy... ;D
ps. Persaus nilellä täs on ittelläki. Pluikastuin työmaan pihalla oikein komiasti..
Ja yks yhteinen tuttava iltalenkillä vielä komiammin. Eiku käest molemmat luut poikki ja kipsiin. Meitsi selvis sentääns mahtavalla hematoomalla. Ja pentujen ilkamoinnilla.

Minä en luikastunut enkä kaatunut. Olin jo uloskann....mennessä valmiiksi pitkälläni.

Muuten siellä Pehkubaarissa oli sellainen " Tanssii hullujen kanssa "-meininki. Enpä tuolla pitkään viihtynyt. Vain viitisen tuntia.

Eukko läks maanantaina.

Epyktiin män. Eka viikon Niilin risteilylle ja toisen viikon jonnekki Hurkhattaan tai ainaki sinnepäin. Varotin mänemästä Niiliin uimaan, kun siellä ui kaverina niitä isoja krokkotiilejä.

Tullennookohan tuo ennee takas, kun siellä on kuulemma niin kivvoo? Tai voipihan sen joku seikki ostoo haaremmiinsa ja lähettee miulle korvaukseks par kamelii. Iliman en kyllä anna, ku oon nii kauvva kouluttanu.

Pakko näin off-topikkina mainita, että viimeinen viikko on todella kokeillut meikäläisen pumppua ja kukkaroakin.

Ei tullut palkankorotusta. Onneksi kaupunginjohtaja ja muut korkeat virkamiehet saivat 10%. Parempihan ne lisäliksat on köyhille antaa.
Nuorin poika särki koulussa yhden tietokoneen. Lasku tulee perästä.
Sain ylinopeussakon. Laskun sain heti mukaan.
Eukko palasi Epyktin lomaltaan. Toi tuliaisia.
Punaviiniä kaatui housuille. Vähän meni vaalealle paidallekin.
Tietokone on täynnä viruksia. On matoja, troijalaisia ja mitä muita perkeleitä niitä onkaan?

Ei oo elo heleppoo.

Voi pientä. Onneksi on sentään oma topikki kp.comissa ja myötätuntoa satelee. :) :-* No ja toinen vielä :-* . Tuliko parempi olo?

Tekstejä viilasin
Toisia kiilasin

Tullut on tälliä
Ei ole älliä

Keikahdin kaiteelta
Putosin raiteelta

Levisi suodatin
Nesteeni vuodatin

Voi pientä raukkaa
Järki ei laukkaa

Nyt olen onneton
Kirjoitus ponneton

Kun näytät olevan myös kaiken muun lisäksi hiihtoeksperttikin, opettaisitko erään v:llä alkavan kaimasi, hiihtämään. Tai jos se jo osaa, näytä suunta minne suksia. Kiitos.
Kysymys: Joko rakas vaimosi on lakannut hutkimasta sinua sauvalla sieltä sängyn alta, jonne piilouduit? Tai siteellä? Kyllä, taikka ei?

sorsapilli sanoi:
Kun näytät olevan myös kaiken muun lisäksi hiihtoeksperttikin, opettaisitko erään v:llä alkavan kaimasi, hiihtämään. Tai jos se jo osaa, näytä suunta minne suksia. Kiitos.
Kysymys: Joko rakas vaimosi on lakannut hutkimasta sinua sauvalla sieltä sängyn alta, jonne piilouduit? Tai siteellä? Kyllä, taikka ei?
Miulleko sie haastelet? Kun nyt eksperteiksi nimitellään, niin varmaan kuitenkin Joelle, ei nääs itseä tuollalailla ole tituleerattu tähän saakka kuitenkaan. Ja eihän sitä koskaan saa toivoaan heittää, eli jos nyt kutenkin, niin kuka sitten on kaima v:llä alkava? Näin sunnuntaisinhan on kaiken maailman asuntomarkkinoita ja sellaista ja itse vaaleahiuksisena sitten olen siellä "tyhjää tilaa vuokrattavana" -palstalla ilmoituksineni. "Auta blondia, omakin elämäsi kevenee" -kampanja 2009 on myös jo menossa.

Ja täytyyhän kysymykseen vastata, vaikkei se kai sitten itselle olekaan osoitettu. Meillä nimittäin sängyn alla asuu posteljooni kotona ollessani, ei sinne piiloon pääse. Niinpä piilotinkin sauvat ja ryhdyttiin tyynysotasille... Vastaus on siis ehdollinen kyllä. Tai sitten ei. Tai jotain.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.