Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Jos mun viestit täältäkin palstalta poistetaan kertokaa rakkaat valvojat MIKSI ?

Valvoja ruoja
kaaoksen tuoja

Kaikkeen se puuttuu
Leikistä suuttuu

Kuminsa pyyhkii
Wimikin nyyhkii

Ollaan vaan urheita
Vaikka on murheita

Kukahan pakana
Tässä on takana

Kärsiä saamme
Voimamme jaamme

Omasta ja Wimin puolesta. JOE

Bittimaailman luolamies Wimi on niin taiten luotu hahmo, että sen oikeuksien puolesta kannattaa trubaduurien (-ja mollien) laulaa ylistyslauluja. Wimi osoittaa, että sana ja vapaus eivät kulje käsi kädessä, vaan vallanpitäjän vasarat moukaroivat herkästi pilkkua ja pistettä käyttävän sankarimme sormet. Wimi on muutakin kuin pelkkä nimimerkki. Wimi on vapauden symboli, jonka puolesta kannattaa nousta barrikadeille ja taistella sortovaltaa vastaan.
Kaikukoon kautta tuhansien näyttöjen ja näppäimien Wimin huuto vapauden puolesta.
Miksi ,oi valvojat ?miksi .

sorsapilli sanoi:
Kolminkertaiset pillintöräykset Wimille!!!
Eihän siitä vanhasta sorsapillistä lähde kuin kaksi töräystä tunnissa!

sorsapilli sanoi:
Enhämmä puhunukkaa, että mulla kiirus olis ;D
Aajoo, enhä minä tajunnukkaa sitä.
Jos ihmisillä on aikaa töräytellä sorsapilleillä, niin siitä vaan.
Kunhan ette tule aamulla herättämään niillä.

Kylhä täs aikaa on...tiistaiksi pamahti vabapäev: ei traktor käy, ei hopune hypi...
Pitäisköhän ajella Joelle kaffeelle. Jos sais pari hullua eläkeläistä jorisemaan mukavia matkaseuraksi. Vaikka esimerkiksi nää sopuisat veljet Uikun ja Oson...
Niillä on niin tutut ja turvalliset jorinat, että matka joutuu kuni siivillä ::)

Tulkaa vain. Kyllä minä kahvit tarjoan. Ja Osolle ja Uikulle vaikka muutakin. Sinähän se kuitenkin kuskiksi joudut, kun nuo kaksi on mukana.

Mitä vinettoa, miksi Joen murtomaatalviurheilupitoinen viesti Wimille on poistettu? Eikö hyvää huumoriakaan saa enää viljellä; kuka otti herneen nenään? Tietämättömille tiedoksi, että liittyi siis suksiin, ****iin, jne; ei ollut kuittailua Wimille. Eikä sensurointia tietenkään taas selitetä :mad:, liitytään kaikki pyhäkouluun ja hymistään kaikkea nastaa.

Nälkä on, muttei jaksa jääkaapille mennä :mad: Mikä neuvoksi?

rööriroope sanoi:
Nälkä on, muttei jaksa jääkaapille mennä :mad: Mikä neuvoksi?

Tilaa pizzaa tai huuda vaimolle/tyttöystävälle/poikaystävälle että tuo ruokaa.

Ei noille kaikille kannata alkaa huutelemaan. Voi vaikka vaimo alkaa epäilemään jotain......?

Taitaa tämä Kingi olla oikeasti ihan paska jätkä? Meinaan vaan, ettei kai tarkoitus ollut koko ajan pelkästä paskasta kirjoittaa? Eli ellei homma muutu, niin voinet mennä jonnekin muualle sitä suoltamaan. Kyllä jämpti on niin!

Voihan sille vielä kaalikeitoo suositella,jo paranee.Kiitos että noi moni minua puolusti .Ei tainut olla yhtään Ugilaista .Kädet on huomenna hunajajapurkilla . TPS ;D

Kyllähän tässä jonkun aikaa on toipumisessa mennyt, kun Wimiltä poistettiin tärkeä 500:s viesti. Jöröllä uhkaavasti lähenee tuhannes viesti, jonka aion kyllä tulla raapustelemaan tänne. Sieluni silmillä näen jo valvojan latailevan haulikkoaan, että pääsee senkin viestin ampumaan alas, mutta pakko yrittää.
Tsemppiä Wimi ja pesehän kädet hunajapurkin jälkeen, ettet sotke näppäimiä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.