Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Et sää Tomppaa meinannu?

Mutta mitä sitä valittaa polttoaineiden hinnasta. Eukko kävi eilen tankkaamassa meidän toisen kaaran ja ei ollut edes 50 senttii ollu litra.

Minä kävin äsken lenkillä kävelemässä. Polttoainetta ei mennyt yhtään. Vain energiaa.

Missähän se wimi on? Ei kai se vaan oikeasti taas ole emnnyt jonnekin saareen tai saareke-Kirstaan?

Lohen pistin uuniin ja nakkikeittoakin olen tekemässä. Huomiseksi.

Lääkekuuri vielä päällä tai sisällä ja alkkomahoolikielto. Hyvä niin? Ei oo Zerrookaan. Mustikkakeittoo
vain otan illalla.

Walesin Tiikeri on oma lukunsa populaarikulttuurin historiassa. Tämä Stevens on kahdeksan vuotta nuorempi (1948) ja ei sentään suosionsa huipulla ollut lähelläkään Tomppaa.

Piti ihan tarkistaa Wikistä ennen lähetystä, oli kova tekijä 1970 - luvulta lähtien. Kasari oli prime -aikaa ja kaveri oli Brittien kaikkein myyvin singleartisti koko vuosikymmenellä. Mm. 33 top 40 biisiä, ei mikään tavis.

Mutta se hänestä, eiköhän wimi tänään täällä vieraile, on yksi tapahtuma menossa, tosin Tampereella.

No osaan uira . Koiraa mutt olen näkemässä ett yksi mun kaveri tulee sinne . .
CMut miksei se vois olla viljapelto . :)

Nonni, tulit tänne jo tänään. Kuten mä jatkuvasti kyselen kanssaihmisiltä, niin olinko mä oikeassa vai olinko mä oikeassa 8]!

Himpura kun tää iLaite latautuu hitaanpuoleisesti tällä hetkellä. Mutta minkäs mä sille mahdan, näillä pelimerkeillä pelataan.

Tää yksinpuhelu alkaa näköjään tulla tavaksi. Mikähän järki tässä on, kysyn itseltäni. Enkä tiedä vastausta. Ehkei mulla ole muuta elämää täällä maan päällä, takaisin Manalaan?

Pat Benatar: Love Is A Battlefield. Enpä ole aikoihin kuullutkaan, hyvä on edelleen :)!

;

voit olla oikees . Mää haluun sen commadoren -64 näppäimet .

tähän läppäriin . Missä se uusi kaveri . Luulin hetken et se sinä teet kaksoisolentoo . Luin ne pikana .

Jaa Tan3li vai? Enpä osaa sanoa, on se tänään palstalla ollut. Jiiriähän sä et meinaa tai Big Joeta? Ja maestro itse, tämän topicin kruunaamaton kuningas, on kaiketi nukkumassa. Kello soi huomenna aikaisin, niin pääsee vinoilemaan meille maan matosille.

Haades sanoi:
Ja painoit lähetä kirttamisen jälkeen?

No joss r tai muu välistä . . Mielestään olen kaikki hipaissu .

Se siitä .
Mitä eikö rempaa ole ole enään . Tai onko kunnossa .
Mökille.

Ei remppailla tällä hetkellä. Mutta jos mä saan vision jostakin, niin toteutan sen. Mökille ei kerkiä nyt loppuvuonna, kun toi lasten ja lapsen mielisten (siis mun) juhla lähestyy ja sen jälkeen se paukutteluehtoo.

Jaa minä luulin että viet pesueen mökille Jouluna .

Eikö Joulun vois lainata . Sama kinkku sama vieräilut sukulaisii ..

Ei Ei minä en tule minnekään tänä jouluna .

Haluun lukee kirjaa ja siemailla punaviinii .

Ai se Myrsky tullukaan tänne . Minä tykkään että vettä tulee vaakatasossa . Sen varmaan laitettiin ennen vanhaan ne tippalistat . Se vaateista kiinni miten pärjää .

Emmie mittään valita. Mut kui työ jaksatta noi pitkää valvoo joka ilta?

Yksin kotona jälleen. Eukko aamuvuorossa. Listan vaan oli jättänyt pöydälle töistä, mitä pitää tehdä. Saa nähdä ehdinkö kaikki hommat hoitaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.